XXL Nutrition

Met de billen bloot!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.281
ik heb heel veel geduld , ik kan bijna niet wachten;)

• #1.284
Morgen weer benen trainen, vandaag rust, gister carnaval in Venlooooo, catabool gedoe :)

• #1.285
Ok, benentraining vandaag. Wilde 2 maaltijden pakken voordat ik ga trainen, maar heb vanmiddag om 1500 een afspraak; ideale trainingstijd vandaag dus van 12.30 tot 13.30, kort maar krachtig

Squats
10x40
10x60
10x80
8x90
6x100
10x80 (dodelijk, licht in hoofd)
8x80
10x60

Sinds ik veel reps en sets op de squats pak schieten mijn benen vooruit, dit ga ik dus doorzetten, wel damn heavy

Leg extensions
10x50
10x60
8x65
8x70

Standing calf raises
12x80
12x100
12x110
12x120

Leg Press
10x200
8x210
6x220

Net begonnen met crunches toen ik zag dat het al 13.35 was.... Gotta run. lekker getraind

korte maar krachtige training ;)
lekker hoor je sets en reps op je squat ;)

• #1.288
Vandaag borst getraind. Sinds ik de sets bij benetraining hoog indeel qua reps, schieten deze omhoog, wil het ook eens proberen met borst

Bench Press
15x40
10x50
10x60
10x65
8x70
6x75
10x60

incline dumbbell flyes
10x9
10x10
10x12
10x14

Incline dumbbell Press
10x20
10x22
10x24
10x20

Pectoral machine flyes
10x50
10x55

Cable flyes
10x15
10x17,5

Incline bench Press
3x10x40

Kwam vandaag een gast tegen die zo'n beetje zelfde indeling had voor zijn training als ik, ben met hem gaan trainen. Vandaar ook extra oefeningetjes aan het eind. Alle kracht was er wel al uit op borst, maar ja zolang je die reps maar maakt... De pomp zat er iig weer super goed in, viel me op dat vooral na de flyes hij kwam inkicken, dacht dat het normaliter altijd aan een press oefening te danken was. Ging nog naar een sportinstructrice van ons, om te vragen hoe ik bij de cable flyes bovenkant en onderkant borst kon isoleren; dit wist het niet :D Toen stelde ze iets mafs voor, zei ik 'maar is dat niet gewoon een veredelde front raise' ? Toen reageerde ze met ja ik ken al die termen niet :P Geniaaaaal

goed verhaal, lekker getraind.. geslaagde dag dacht ik zo :P

• #1.292
dûssssssss :P

afgelopen zaterdag op de weegschaal 97,6kg :D
Damn Beest :D Ik ga niet meer op de weegschaal staan, voorlopig... Werkt demotiverend, zeker als ik weer in wat zuipweekjes beland :D Doe ik wel weer als ik weer wat rustiger leef ;) Maar, zie wel dat vooral benen, maar ook rug opgeschoten zijn, ik ben dik tevreden

Damn Beest :D Ik ga niet meer op de weegschaal staan, voorlopig... Werkt demotiverend, zeker als ik weer in wat zuipweekjes beland :D Doe ik wel weer als ik weer wat rustiger leef ;) Maar, zie wel dat vooral benen, maar ook rug opgeschoten zijn, ik ben dik tevreden

beter zo af en toe kijken.. je fixeren op de weegschaal schiet idd niet op.. de spiegel zegt meer dan genoeg ;)

en als je zelf al vooruitgang ziet, is dat er ook.. top bezig!

• #1.294
beter zo af en toe kijken.. je fixeren op de weegschaal schiet idd niet op.. de spiegel zegt meer dan genoeg ;)

en als je zelf al vooruitgang ziet, is dat er ook.. top bezig!
Het lijkt haast alsof ik met benen in 2 maanden meer heb bereikt dan de gehele trainingstijd daarvoor.... Ik squat nu tussen parallel en full in, 10 reppers, gaat echt ****ing goed! En ik pak nu meer setjes bij deadliften, gaat ook lekker... Binnenkort ga ik waarschijnlijk een conjugate split doen, upper/lower body, elk 2 dagen per week, ene training op kracht, andere volume... Ben echt benieuwd naar wat dat gaat brengen :D

vrouwen :rolleyes: Redelijke goede training harm...maar jij kon toch zwaarder op BP? of ging je op volume?

train with no ego, no show.. train only for musclegrow!

quote van robke ;)

ach gut...doe jij geen setjes van "kijken wat ik kan" ? Ik train voornamelijk ook op volume en spierspanning maar tis toch af en toe lekker om te kijken of je nog zwaarder kan

ach gut...doe jij geen setjes van "kijken wat ik kan" ? Ik train voornamelijk ook op volume en spierspanning maar tis toch af en toe lekker om te kijken of je nog zwaarder kan

ik doe voornamelijk setjes van "kijk eens hoe een groot beest ik wordt"..

dat is wat anders ;)

is het weer wannaB hour ;) je weet wel wat ik bedoel :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven