MuscleMeat

Met de billen bloot!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.321
is overzichtelijk genoeg hoor ;)

je kan legcurl of front squat ofzo doen?
Legcurl stelt niet zo veel voor imo, hoor ook van veel mensen dat dat beetje overbodige oefening is. Frontsquat, ik squat al 2x/week zo in totaal, nog een derde squat variant lijkt me beetje veel van het goeie :) Iig bedankt voor de ideeen!

Waarom de keuze voor telkens 10 Reps?

Jammer van de BP, maar dat heb je ruimschoots goed gemaakt met je MonsterDeads!

• #1.324
Waarom de keuze voor telkens 10 Reps?

Jammer van de BP, maar dat heb je ruimschoots goed gemaakt met je MonsterDeads!
Ik wil in mijn nieuwe schema voor volume gaan... Aangezien ik altijd op kracht heb getraint. Misschien geeft het me wel net die impuls waar ik naar op zoek ben

Vandaag voor het eerst getraind, ging aardig vernakt, geen energie... Heb me de afgelopen dagen ook niet zo netjes aan mijn geen-alcohol dieet gehouden, anyway

Bench Press
10x60
10x62,5
10x65

(zo zwak is mijn borst in maanden niet geweest, voelde echt klote aan, het gewicht)

Incline bench press
10x50
10x55
10x60

BOR
10x40
10x45
10x50

LAT Pulls front (wide)
10x65
10x72,5
10x72,5

Deadlift
10x70
10x90
10x100 (hier werd het me na elke set fftjes haast zwart voor de ogen, licht in mijn kop)

MP
10x30
10x32,5
10x35

Hammer curls (ipv ez preacher curl, eerste repeat deed pijn in zijkant onderarm)
10x12
10x14

Skullcrushers
10x25
10x30

Het begin met de bench was echt zwaar klote, rug ging daarentegen niet heel belabberd, deadliften viel me zelfs mee, dat ik alle 10 reppers haalde. Heb iig wel mijn reps gemaakt, al dan hier en daar op gewicht te laag naar mijn zin..

toch een behoorlijke rep-training H - te weining verschill idd tussen de vlakke en de schuine - trekt wel weer bij

mooi volume harm ;)
en wat betreft je benenoefening moet je zelf weten ;), 3 squatvarianten is wel veel, maar weet zo 123 geen andere oefening nog voor je benen te noemen die je niet had :P

• #1.327
toch een behoorlijke rep-training H - te weining verschill idd tussen de vlakke en de schuine - trekt wel weer bij
Idd, normaliter is mijn vlakke bench 80 a 85 kg, incline deed ik eigenlijk nooit, alleen incline dumbbell press.. Daar pakte ik max 28 k. Maarja, dat trekt wel weer bij

dan zitten we denk ik een beetje op zelfde level 10 * 60 = denk ik toch wel 5 * 70 schuin dan en ik pak incline 30 , 32 , niet veel meer

• #1.329
dan zitten we denk ik een beetje op zelfde level 10 * 60 = denk ik toch wel 5 * 70 schuin dan en ik pak incline 30 , 32 , niet veel meer
Had al ff zitten kijken in je log, jij zit iets hoger dan ik idd. ik ga dinsdag 2e upperbody training doen, is kijken wat de borst dan presteert :)

• #1.330
Vandaag lowerbody (squatten: 2 sets rond de 8 reps, een 15 of hoger)

Squat
3 opwarmsets, elk 10x40
10x80
8x90
15x60

Sitting calves
12x40
12x45
12x50

Leg press
10x200
10x210
10x220 (deze 3 sets waren wel echt bikkelen)

Leg extensions
10x50
10x55
10x60

Buik: crunches 4x15xBW+15kg
Schuin met 20 kg schijf, elke kant 3x12

decent! full of paralel?

ik zit de laatste tijd op paralel of net iets erboven...

• #1.334
mooi volume harm ;)
en wat betreft je benenoefening moet je zelf weten ;), 3 squatvarianten is wel veel, maar weet zo 123 geen andere oefening nog voor je benen te noemen die je niet had :P
nee idd :) Naja, ik dacht dat 3x weeks squatten overkill zou worden, vandaar... Maar het komt wel goed, thanks voor je inbreng iig!

hoewel 3x per week squaten in een rippetoe/billstar vrij normaal is. Je moet het alleen niet steeds met dezelfde intensiteit doen.

• #1.336
hoewel 3x per week squaten in een rippetoe/billstar vrij normaal is. Je moet het alleen niet steeds met dezelfde intensiteit doen.
zit wat in. Maar het zou dan 2x squatten in één trainingsdag zijn he, dus eerst 3 sets opwarmen, dan 3 sets hack squatten, vervolgens nog 3 setjes front squatten, en dan nog 2 andere flinke oefeningen (ik ben nu zwaaar lam dus de gedachte eraan maakt me al moe, hehe)

nee idd :) Naja, ik dacht dat 3x weeks squatten overkill zou worden, vandaar... Maar het komt wel goed, thanks voor je inbreng iig!

mwa als je ene keer intensief doet, andere keer volume en een keer gewoon rustig is het te doen denk ik ;)

sta jij schouderbreed H of par , doe jij hem wel eens smal met je voeten recht naar voren , zo ja ga dan eens full

• #1.339
mij lijkt juist als je breder gaat staan dat het dan makkelijker is ??? of zit ik er helemaal naasT?\

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven