MuscleMeat

Met de billen bloot!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
ik doe de incline op dezelfde manier , alleen zit ik dan iets meer naar voren , en maak ik mijn beweging iets sneller - als het niet lukt , gelijk laten vallen , niet gaan kloten met je balans

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.364
nog een training bro?

• #1.366
Vandaag zou eigenlijk lowerbody #2 zijn, alleen geen tijd ivm colleges. Morgen waarschijnlijk ook niet, dus wordt hem vrijdag... Dan weekend rust, en volgende week ma/di trainen, woe rust, do/vrij trainen.

school gaat voor he....ik begin heerlijke spierpijn te ontwikkelen, mag er vandaag en morgen nog van genieten :D

• #1.369
Net upperbody getraind

Bench Press
3x10x40
10x50
10x60
10x70

Incline bench press
10x40
10x50
10x60

Bor
opwarmen, 10x30, 10x40
werksets 10x45
10x50
10x55

Lat front pulldown
10x65
10x72,5
10x80

Deadlift
opwarmen, 10x40
6x80 ==> hier schoot hij links uit mijn hand, en nam een stuk vel mee. Krijg nu echt al blaren op de blaren van mijn blaren, wordt nu enigszins irritant. Heb de handschoentjes er maar weer bij gepakt
10x80
10x100 (dit blijft hard, achteraf op het randje van knockie gaan)
10x110 idem
8x120 idem

dumbbell shoulder press
opwarmen, 2x10x14
10x16 (kloten met balans, **** de dumbbell, over naar MP)

MP
10x30
10x35 (deze vond ik vrij slap. Maarja, ik heb 9 setjes gebenched hiervoor, dus is niet heel gek. Doet me wel twijfelen aan deze trainingsmethode)

Moest hier eigenlijk nog wat barbell curls doen, maar **** de biceps, ik moet mijn onderarmen aanpakken. Heb dus (geloof op advies van dumba) hier wrist curls gepakt, ff aftasten, want heb ze niet eerder gedaan)
10x5
10x6
10x7

reverse wrist curl
10x7
10x7

Om het af te maken half uurtje gestept. Iedereen blijft altijd discussiëren over wat de lekkerste trainingsmuziek is, ik heb van alles geprobeerd, van disturbed, tot dope, tot Easy E en dr dre, maar ik ben er nu denk ik uit: ANGERFIST :D enige risico is, dat ik op die muziek op het cardio apparaat telkens te hard wil gaan, en mezelf moet inhouden niet boven de 140 bpm te gaan :D

bruut vollume op deadlift kerel !
Bor mag wel iets sterker ;)

wat voor methode train je eigenlijk harm

• #1.372
maar beter op tijd beginnen bro :D

boksen was het het ? Ik zat gister nog even te kijken naar dat kickboksen...nou mij echt niet gezien hoor.

Lekker getraind, maar ik zou als ik jou was de dumbbell press niet laten voor wattie is... blijven oefenen op je balans, desnoods met 10kg gewichten.

ik heb incline db press ook laten gaan met als resultaat dat ik een k*t balans heb :(

• #1.379
wat ga je beoefenen ? krachtsport ter ondersteuning van de vechtsport of andersom?
De vechtsport zal op 1 komen te staan. Ik heb 2 upperbody trainingen per week, 2 lowerbody. 1 upperbody met dumbbell (dumbbell press, dumbbell shoulder press, one arm dumbbell row) en 1 upperbody met barbell (bench press, MP, Bor). Ik laat dus niks vallen. En balans gaat op flat bench goed met 28 kg, incline pak ik tot 26 kg zonder problemen. Het enige probleem is ook het in de houding brengen van de dumbbells, zodra ik ze daar heb zijn de repeats geen probleem. Het is puur het in positie brengen dus wat problemen oplevert

welke vechtsport ga je doen

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven