- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik probeerde het met alleen de armen, zonder beenbeweging, geen succes dussterke deadlift H , gooi jij de db via je knieen omhoog , of doe je het anders
Ik probeerde het met alleen de armen, zonder beenbeweging, geen succes dus
iemand raadde me idd al aan hem op te gooien met de knieen, dat ga ik dus ff oefenen... Heb wel flink zitten kloten met de balans daarentegen, maar ging nog niet.dat dacht al , probeer je hem wel eens zoals ik de oef beschreef harm
lekker heurschool gaat voor he....ik begin heerlijke spierpijn te ontwikkelen, mag er vandaag en morgen nog van genieten![]()

enige risico is, dat ik op die muziek op het cardio apparaat telkens te hard wil gaan, en mezelf moet inhouden niet boven de 140 bpm te gaan 
Een variatie op upper/lower body, conjugate split. Speciaal voor diegene die ook een vechtsport beoefenen... Dat ga ik vanaf 5 april doen, is de planning.
ja, en op tijd inschrijven. Deze gast is echt ****ing goed, en heeft maar een beperkt aantal plaatsen..
Een variatie op upper/lower body, conjugate split. Speciaal voor diegene die ook een vechtsport beoefenen... Dat ga ik vanaf 5 april doen, is de planning.
De vechtsport zal op 1 komen te staan. Ik heb 2 upperbody trainingen per week, 2 lowerbody. 1 upperbody met dumbbell (dumbbell press, dumbbell shoulder press, one arm dumbbell row) en 1 upperbody met barbell (bench press, MP, Bor). Ik laat dus niks vallen. En balans gaat op flat bench goed met 28 kg, incline pak ik tot 26 kg zonder problemen. Het enige probleem is ook het in de houding brengen van de dumbbells, zodra ik ze daar heb zijn de repeats geen probleem. Het is puur het in positie brengen dus wat problemen oplevertwat ga je beoefenen ? krachtsport ter ondersteuning van de vechtsport of andersom?