Fitness Seller

Met de billen bloot!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.383
Ik moet zeggen dat ik ook zwaar gemotiveerd ben om er tegenaan te gaan, het lijkt me echt een prachtsport. En onze leraar is ex-zwaar gewicht kampioen van nederland, dus daar heb je een goeie aan.. Enige probleem is dus al zoals ik zei dat er gigantisch veel animo voor zijn lessen is, we kunnen 5 april vanaf 22.00 inschrijven via internet, alleen site ligt dan altijd direct plat, dan is het wachten of je erop kan komen, én op tijd kan komen om een plaatsje te regelen. Heb daar geen zin in en ken hem persoonlijk, dus ga proberen te regelen of ik een soort van voorkeursbehandeling kan krijgen en er direct op geplaatst kan worden.... Ik houd jullie op de hoogte

het geeft altijd een goed gevoel , als je ergens ongelooflijk veel zin in heb , ik ben nooit een bokser geweest , je kan ook niet alles doen , ik ben al vrij jong het karate ingegaan , ik ben benieuwd man

hou je dekking hoog

• #1.385
het geeft altijd een goed gevoel , als je ergens ongelooflijk veel zin in heb , ik ben nooit een bokser geweest , je kan ook niet alles doen , ik ben al vrij jong het karate ingegaan , ik ben benieuwd man

hou je dekking hoog
Bedankt voor de tip ;) Karate is ook een mooie sport bdw..

dekking ja :roflol: ben benieuwd hoe het met je snelheid zit harm :P

• #1.388
Vandaag lowerbody getraind

Squat:
warmup, 3x10x40
10x60
10x80
8x90
10x80

Legpress:
10x200
10x210
10x220

Sitting calf raises:
10x40
10x45
10x50
10x55 (PR!) Maf, aangezien standing calf raises op 12x110 easy gaat, dit voelt echt zwaarder!

leg extensions:
10x45
10x50
10x55

Buik:
Crunches:
4x15xBW+15kg

Schuine buikspieren, met 20 kg schijf in handen, 3x15 voor elke kant

Ik vind die hoge rep sets op de squats echt damn zwaar, ik ga ook vrij laag (tussen paralel en full in), maar het kost echt godse veel energy. Daarna is het altijd zwaar hijgen :D Anyway, benen groeien er echt goed op, dus ik ga er zeker mee door. Best lekkere getraind vandaag, was niet topfit, dus zeer tevreden dat ik hem iig heb afgemaakt.

8x90
10x80

looool , maar jezus wat een volume

• #1.390
Gister upperbody training, had helaas niet veel tijd dus kon hem niet afmaken..

Dumbbell bench press
opwarmen: 10x18, 10x20
10x24
10x26
8x28

Dumbbell incline bench
10x24
8x26
8x28

Dumbbell row
opwarmen: 10x20, 10x22
10x24
10x26
10x28

Chin
6xBW
6xBW
5xBW
10xBW-5kg

Deadlift
opwarmen 15x40,
10x80
10x100
10x110
6x120

MP
10x30
10x35
10x40

lekkere training , gewichten kunnen nog omhoog , maar de oef zijn oke - alleen geen verschil tussen incline en flat

• #1.392
lekkere training , gewichten kunnen nog omhoog , maar de oef zijn oke - alleen geen verschil tussen incline en flat
gewichten kunnen altijd omhoog ;) Die flat bench had misschien zwaarder gekund, alleen was niemand om te spotten.. Incline is wel zo'n beetje maximaal op 28 kg.

soms moet je ook wat proberen zonder spotter , ik pakte gisteren voor het eerst schuin 4 * 77.5 zonder spotter , ik ga het gewoon doen dacht ik - reps niet helemaal diep , maar het gewicht heb ik goed gevoeld

• #1.394
soms moet je ook wat proberen zonder spotter , ik pakte gisteren voor het eerst schuin 4 * 77.5 zonder spotter , ik ga het gewoon doen dacht ik - reps niet helemaal diep , maar het gewicht heb ik goed gevoeld
Hmm gewaagd.... Mee oppassen :P

klopt , je moet ook oppassen , maar ik zie bijv dat je 8 * 28 kan drukken , dan zou ik de 30 wel proberen

• #1.398
begrijp ik , maar was je toch niet effe nieuwsgierig;)
Haha ja, ik ben zelfs te vaak nieuwsgierig wat dat betreft; ik hoor een volume, en een kracht training voor zowel upper als lower body te doen, maar bij de volume trainingen ga ik soms toch nog ff toppen :D Tis nu iig ff spannend of ik in de boks-groep kan komen.. Hoop dat ik door de inschrijving heen kom

nou ik hoor het wel - succes

• #1.400
BDW voor het boksen nu ook conditioneel wat aan het doen.. Cardio na KT sessies heb ik een bloedhekel aan, heb vroeger getennist, dus pak dat nu op met wat vrienden. Deze week 2x75 minuten gedaan

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven