HarmH
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 78
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 12%
ik ga beginnen met boksen.......
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik ga beginnen met boksen.......
Ik moet zeggen dat ik ook zwaar gemotiveerd ben om er tegenaan te gaan, het lijkt me echt een prachtsport. En onze leraar is ex-zwaar gewicht kampioen van nederland, dus daar heb je een goeie aan.. Enige probleem is dus al zoals ik zei dat er gigantisch veel animo voor zijn lessen is, we kunnen 5 april vanaf 22.00 inschrijven via internet, alleen site ligt dan altijd direct plat, dan is het wachten of je erop kan komen, én op tijd kan komen om een plaatsje te regelen. Heb daar geen zin in en ken hem persoonlijk, dus ga proberen te regelen of ik een soort van voorkeursbehandeling kan krijgen en er direct op geplaatst kan worden.... Ik houd jullie op de hoogte
Bedankt voor de tiphet geeft altijd een goed gevoel , als je ergens ongelooflijk veel zin in heb , ik ben nooit een bokser geweest , je kan ook niet alles doen , ik ben al vrij jong het karate ingegaan , ik ben benieuwd man
hou je dekking hoog
Karate is ook een mooie sport bdw..Ik ook benieuwd zijn :ddekking jaben benieuwd hoe het met je snelheid zit harm
![]()
Anyway, benen groeien er echt goed op, dus ik ga er zeker mee door. Best lekkere getraind vandaag, was niet topfit, dus zeer tevreden dat ik hem iig heb afgemaakt.gewichten kunnen altijd omhooglekkere training , gewichten kunnen nog omhoog , maar de oef zijn oke - alleen geen verschil tussen incline en flat
Die flat bench had misschien zwaarder gekund, alleen was niemand om te spotten.. Incline is wel zo'n beetje maximaal op 28 kg.Hmm gewaagd.... Mee oppassensoms moet je ook wat proberen zonder spotter , ik pakte gisteren voor het eerst schuin 4 * 77.5 zonder spotter , ik ga het gewoon doen dacht ik - reps niet helemaal diep , maar het gewicht heb ik goed gevoeld

True. maar essensie van deze training was ook volume....klopt , je moet ook oppassen , maar ik zie bijv dat je 8 * 28 kan drukken , dan zou ik de 30 wel proberen
True. maar essensie van deze training was ook volume....

Haha ja, ik ben zelfs te vaak nieuwsgierig wat dat betreft; ik hoor een volume, en een kracht training voor zowel upper als lower body te doen, maar bij de volume trainingen ga ik soms toch nog ff toppenbegrijp ik , maar was je toch niet effe nieuwsgierig![]()
Tis nu iig ff spannend of ik in de boks-groep kan komen.. Hoop dat ik door de inschrijving heen kom