Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gewicht maakt niet uit met opwarmen; en 2e opwarmsetje was op 80 kilo, valt wel mee dus... toch?als je conditie wilt opdoen voor boksen zou ik hoog in reps gaan op kuiten en de cross en loopband pakken..Waarom warm jij eigenlijk met DL zo laeag op?
Hehelekkere training
high volume, ik zou denk helemaal zwarte vlekken zien na iedere serie![]()
Probeer maar es, misschien bevalt het je wel 

Heb je wel gelijk in! Misschien eis ik wil teveel van mezelf...je had 5 intensieve oef - gedaan harm , dus zo vreemd is het niet

Training upperbody van vandaag..
Bench Press
15x50
10x50
10x60
10x70
6x75
Incline dumbbell press (incline bench bezet, door 2 gasten)
10x24
8x26
6x28
T-bar row
10x30
10x35
10x45
8x50
6x55
Deadlift
10x40
10x80
10x100
10x110
8x120
LAT pully front
10x72,5
8x80
6x80
dumbbell shoulder press
10x14
8x16
8x16 (niks over na die borst-sessies... bij split knal ik deze echt veel hoger)
cable barbell curl
10x30
10x35
8x40
6x45
Cable pushdown
10x35
10x40
8x45
6x50
Gewichten waren niet geweldig vandaag, maar volume zit wel goed. Zit me af te vragen of dit conjugate split schema wel hét schema is voor mij, aangezien ik niet optimaal de schouders kan aanpakken op deze manier... Ik ga maar es afwisselen met borst-schouder volgorde.
Die high reps op deadlift was ter afwisseling, aangezien high reps op squat zeer goed bevalt.. Ik dacht dat een nieuw schema me een nieuwe impuls zou kunnen geven, maar moet zeggen dat de split beter bevielVan dit schema ga jij geen goed ontwikkelde schouders krijgen, dat kan ik je zo al vertellen.
Wat vindt je zelf van een UB/BL tov een split?
Hoezo ga je niet wat naar beneden in reps op DL?
). Heb ook de MP als eerste gedaan vandaag, anders wordt het weer niks na het borstgedeelte... Ook de armen oefeningen naar voren gehaald.
Iig wel flink getraind vandaag, dus das lekker.. En de nieuwe ton whey binnen, eiwitjes 
Ja. Dit was ten eerste extra oefeningetje, maar doe normaal pushdown niet met rope, maar met zo'n stangsterke curl en MP...maar jouw pushdown was toch zwaarder dan 35![]()