Fitness Seller

Met de billen bloot!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Net weer upperbody getraind... Deze week niet veel tijd, dus moet wat strepen aan trainingen, en aangezien benen erg hard groeien tov bovenlijf schrap ik de lower body training (niet squatten, Zware doodzonde, maarja :D). Heb ook de MP als eerste gedaan vandaag, anders wordt het weer niks na het borstgedeelte... Ook de armen oefeningen naar voren gehaald.

MP:
2x10x30
8x35
6x40
4x45

Dumbbell bench press
2x10x20
8x24
6x26
6x28

Dumbbell incline press
6x22
6x24
5x26

Skullcrushers
2x10x20
8x25
6x30
6x35

pushdown rope
10x30
8x32,5
6x35

Barbell curl
2x10x25
8x27,5
6x32,5
6x37,5

Deadlift
10x70
8x100
6x110
5x120
4x130

Dumbbell shrugs
3x10x30
10x32

Barbell back shrugs
2x10x60

Denk dat ik binnenkort weer 'normaal'ga splitten. Moet zoveel aan dit schema veranderen om het ergens op te doen lijken dat er eigenlijk niks van de oorspronkelijke vorm overblijft, ode aan de bedenker van de conjugate splits :rolleyes: Iig wel flink getraind vandaag, dus das lekker.. En de nieuwe ton whey binnen, eiwitjes :D

ik train eigenlijk altijd van groot naar klein harm , nu is het zo jammer dat je deadlift zo laat in je training pakt , je hebt inmiddels al een hoop energie verbruikt - aan de andere kant pak je toch nog 4 * 130 - knap

de training zit idd een beetje typisch in elkaar , als ik zo mag zeggen -

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.422
ik train eigenlijk altijd van groot naar klein harm , nu is het zo jammer dat je deadlift zo laat in je training pakt , je hebt inmiddels al een hoop energie verbruikt - aan de andere kant pak je toch nog 4 * 130 - knap

de training zit idd een beetje typisch in elkaar , als ik zo mag zeggen -
Ik deed in de regular split ook altijd compound oefeningen vooraan, dit schema schreef iets anders voor... Ik ga vanaf nu dan ook weer over op een normale split. Wel upcomming tentamens nu, dus weinig tijd, ff kijken hoe ik de week in kan vullen met trainingen.

dus ook geen boksen harm>?

enige wat ik voor bb zijn kroegavonturen....had gister eigenlijk wel zin om goed veel wiskey te zuipen maar heb het niet gedaan :D

• #1.428
jaja ik weet het :P

• #1.430
Voor aankomende periode ga ik terug naar een splitschema. Ik heb erg weinig tijd de aankomende 4 weken door tentamens, dus ga een 3-way split doen.

Ik heb uiteindelijk gekozen voor deze vorm:

dag 1: borst-biceps
Benchpress
incline dumbbell flyes
Dumbbell pullover
incline dumbbell flyes
dippen
barbell curls
hammer curls
preacher curls
eventueel wrist curls

dag 2 rug-triceps
deadlift
chins
LAT pulldown
T-bar row
cable pushdown
tricep extension
skullcrushers

dag 3 schouders- benen
MP
front raises
side raises
rear raises
squat
leg extensions
leg press

Ik doe liever 1 dag voor de benen alleen; gaat de komende 4 weken niet lukken dus. Evenveel oefeningen voor biceps/triceps als voor benen ivm feit dat armen achter lopen op benen, en ik graag nog wat massa pak op armen ivm stootkracht voor boksen. Hoorde dat voor het boksen kuiten ook belangrijk zijn... Aangezien ik vrij hoog woon, en we geen lift hebben in ons gebouw, doe ik dat dagelijks :D Zodra bokslessen beginnen kijk ik wel hoe dat in mijn programma past, maar t/m 15 april zit ik iig krap qua tijd. Suggesties of opmerkingen op mijn programma zijn uiteraard welkom

Laatst bewerkt:
2 opmerkingen:

1. Hier zul je al over na hebben gedacht, maar triceps na de borst, dan zijn de triceps al redelijk stuk, zelfde voor biceps/onderarmen na rug (chin/latpulls), zou ik zelf hebben omgewisseld, dus triceps bij de rug en biceps bij de borst.

2. Flyes zijn 'trek' oefeningen voor de borst. Soms zeggen ze wel een strekoefeningen, waarmee bedoeld wordt dat er spanning op de spier komt in rekpositie. Mij hebben ze ooit wijsgemaakt dat je die oefeningen het beste kunt bewaren voor na de duwoefeningen/presses. Ik zelf vind 1 flyes oefening aan het eind zat.

• #1.432
2 opmerkingen:

1. Hier zul je al over na hebben gedacht, maar triceps na de borst, dan zijn de triceps al redelijk stuk, zelfde voor biceps/onderarmen na rug (chin/latpulls), zou ik zelf hebben omgewisseld, dus triceps bij de rug en biceps bij de borst.

2. Flyes zijn 'trek' oefeningen voor de borst. Soms zeggen ze wel een strekoefeningen, waarmee bedoeld wordt dat er spanning op de spier komt in rekpositie. Mij hebben ze ooit wijsgemaakt dat je die oefeningen het beste kunt bewaren voor na de duwoefeningen/presses. Ik zelf vind 1 flyes oefening aan het eind zat.
hmm ok, wat betreft 1 idd, maar daarentegen zijn ze wel lekker opgewarmd dan. Ik zal het es omdraaien, kijken of het bevalt.

wat betreft 2: ik dacht juist dat je nooit 2 presses achter elkaar moest doen, vandaar de afwisseling. Ik zal 1 pullover oefening verwisselen voor de cable fly, die beviel me toch nooit zo goed :)

Ik ben benieuwd!

• #1.434
Vandaag weer eerste split dag gehad, borst-biceps

Bench press
2x10x40
10x50
8x60
6x70
6x76

Incline dumbbell press
10x22
8x24
6x26
5x28

Incline dumbbell flyes
10x10
8x12
6x14, alles heel langzaam

Dips
3x10xBW

Hammer curls
10x10
8x12
2x6x14

Barbel cable curl
10x30
8x35
6x40

Preacher curls
10x30
8x32,5
6x35

Wrist curls
10x7
10x8
10x8

Weighted crunches
3x15xBW+15 kg

Sterke incline DBP!:cool:

ik vond 5 oef voor de borst al veel , terwijl je voor rug er maar 4 deed , lekkere training verder harm

ik vond 5 oef voor de borst al veel , terwijl je voor rug er maar 4 deed , lekkere training verder harm

Waar tel jij 5 oefeningen voor de borst? Als ik die dips meetel, dan kom ik op 4?

En Harm, hoe beviel borst+biceps ipv triceps? Of eigenlijk beter: hoe bevalt het om biceps te doen zonder ervoor rug te hebben gedaan?

• #1.439
Waar tel jij 5 oefeningen voor de borst? Als ik die dips meetel, dan kom ik op 4?

En Harm, hoe beviel borst+biceps ipv triceps? Of eigenlijk beter: hoe bevalt het om biceps te doen zonder ervoor rug te hebben gedaan?
niet slecht, zeker niet slecht! Maar ik merk niet dat mijn biceps nu beduidend meer energie hebben. Denk dat dat komt doordat ik bijv bij de lat pull al erg de stang met mijn ellebogen naar beneden trek, mijn handen als haken gebruik, waarmee je biceps weinig aanspreekt. Zelfde met t-bar row, etc... Maar het bevalt iig wel :)

• #1.440

Ja, maar in de originele opzet-post heb ik er nog 5 staan, vandaar!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven