Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aan de nos etherik vond 2 opwarmsetjes al wel weinig, of tel je die 100 kilo ook mee als opwarmsetjePittige training beest, ziet er goed uit.
Misschien wat minder opwarmsetjes op DL pakken zodat je wat meer fut over hebt voor die max setjes?
?zal het is proberen...! elke repeat op de 140 zou al een pr zijn iig10x80
5x100
5x120
5x130
?x 140
zo zou ik hem doen
120 en 130 en 140 zijn dan je werksets.
zal het is proberen...! elke repeat op de 140 zou al een pr zijn iig

hmm oke boys, zal er volgende keer an denken. Wat betreft die 140'ers, zal es mijn log moeten doorspitten, maar daar heb ik geen zin in, volunteersdacht dat je 140kg al een keer had gepakt, blijkbaar niet
wel lekkere training weer harm, maar wat loo zeg, ik zou minder warming up sets doen![]()
?Deadlift
10x40
10x80
5x100
5x110
5x120
5x130 (de laatste rep kwam echt vanuit mijn reet, had gehoopt vandaag de 140 te pakken, zat er echt niet meer in)
Vanuit powerlift overwegingen? Dit zijn wel erg weinig reps, ik denk dat je met 5 reppers meer massa pakt?Mhhh, vanuit het gezichtspunt van een BB is dit toch perfect.
Maar 140 zit er zeker in, dan zou ik het wel zo doen:
10x40
8x80
2x100
2x110
2x120
1x130
?x140
Vanuit powerlift overwegingen? Dit zijn wel erg weinig reps, ik denk dat je met 5 reppers meer massa pakt?
ok, idd, true.. Maar massa is kracht, en als ik uiteindelijk groter wordt moet ik toch is die 140 gaan aantikkenWat je deed was juist perfect voor massa. Maar als je die 140 toch wilt halen zal je minder reps moeten maken, PL-style dus.
Bedoelde eigenlijk te zeggen; maakt je niet te druk om die 140kg. Je doel wat je voor ogen moet houden is massa, en dan maken die gewichten geen **** uit.
Meer vreten, standaard antwoord 
Thanks man! Ik zal die close grip is aanpassen daarop... Ik denk ook dat als ik bench, ik hem ook wel wat wijder mag pakken, dat ga ik ook doen in de toekomstgoeie training harm - rug goed aangepakt - jammer van de t-bar , maar 5 * 130 is netjes , zowiezo als je kijkt naar de setjes daarvoor
closegripp - tja , ik kan alleen maar vertellen hoe ik hem doe - ik laat mijn armen zakken langs mijn lichaam zo dicht mogelijk omdat ik wil met de stang zo diep mogelijk zakken en dat kan hiermee , ik denk als je hem heel smal pakt je armen steeds meer naar buiten vallen , ik denk dat je dan iets minder je triceps pakt , ik heb hem ooit eens goed gekeken hoe cutler dat nou deed - en dat bevalt me goed ( vandaag wel wat minder )

Wat je deed was juist perfect voor massa. Maar als je die 140 toch wilt halen zal je minder reps moeten maken, PL-style dus.
Bedoelde eigenlijk te zeggen; maakt je niet te druk om die 140kg. Je doel wat je voor ogen moet houden is massa, en dan maken die gewichten geen **** uit.
Blijft een eeuwig dilemma he....
Max sets op DL, squat en bench zijn wel lekker. Maar misschien niet de beste manier voor hypertrofie....lastig lastig.