XXL Nutrition

Met de billen bloot!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.461
ik voel m dan veel beter in mn borst :D moet wel aan kg's inleveren maarja :P
Ik denk dat ik maar ff overnieuw ga beginnen met benchen, om techniek te perfectioneren. Breed pakken en gaan. Hoe breed pak je hem eigenlijk, een vuist naast schouderbreedte ofzo?

heb hier geen bb :D maar zo breed dat mn ellebogen in een hoek van 90graden staan

ik moest wel ff wat gewicht inleveren maar de spanning is echt top!

• #1.466
rust is helemaal niet slecht , ik zou het eigenlijk ook iets meer moeten doen , maar na twee dagen , heb ik alweer zoiets van - ik kan eigenlijk ook wel gaan trainen

succes met je tentamens dan , is heel belangrijk in dit land

• #1.468
  • #1.469
Oke, we gaan weer aan de slag. Eerste bokstraining verviel helaas, maar betekend wel dat ik mooi vandaag en morgen kan trainen. Ik zit ff te kijken om wat supplementjes aan de te schaffen, heb nog een pot nos ether staan; kijk nu naar een betaalbare whey (die van XXL is 2,5 kilo voor 5 tientjes, weet iemand iets substantieel goedkopers?). Sla ook denk ik Animal M-pack in :)

• #1.471
wat ga jij vlammen harm met al die eiwitten

Hey ik heb deze log al een tijd niet meer gevolgd, maar vind het toch best interessant!
Qua kracht zitten we ongeveer op hetzelfde niveau.

• #1.476
44 maar doet wel wat die moet doen..
True, heb hem dan ook net besteld :D

Net borst-triceps-buik

Dumbbell press

opwarmen 10x16, 10x16, 10x18 (hier ineens pijn in linkerborst, dacht nog vantevoren rustig opwarmen, heb 3 weken niet getraind... Maar desondanks toch nog k*t dus)
10x20
8x22
6x24

Bench Press (pak hem nu heel wat breder dan eerst, gewichten dan ook wat lager om ff aan nieuwe techniek te wennen)
10x50
10x55
8x60
6x65

Incline dumbbell Press

10x20
8x22
6x24

Dumbbell flyes
10x10
8x12
6x14

Tricep pushdown
10x30
10x35
8x40
6x45
6x42,5

Skullcrushers
10x25
8x30
6x25

Tricep extension, drop sets
10x8 - 6x7 - 4x6 - 4x5 Voor elke kant 3x

Buik:

weighted crunches
4x15xBW+15KG
Schuine crunches 4x15xBW+15 kg

Keek ff in de spiegel, zo'n beetje al het bloed was uit mijn kop weggetrokken, tijd om te gaan. Geen geweldige harde gewichten maar dat viel te verwachten na zo'n stop. Wel heerlijke oude vertrouwde pomp in de borst :D

mindere training dan dat we van je gewend zijn ;)
maar je zit zo weer op je oude niveau ;)

• #1.478
Hey ik heb deze log al een tijd niet meer gevolgd, maar vind het toch best interessant!
Qua kracht zitten we ongeveer op hetzelfde niveau.
Een 16 jarige die hetzelfde drukt als ik, is als een doorn in mijn oog. Maar welkom anyway ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven