- Waardering
- 383
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 28%
![]()
i hope so voor je, kan je weer wat gaan inlopen op me deadlift![]()
Rotjong dat je bent!

Best nette training hoor.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
![]()

ja ach. Ik had gister ook om mijn tentamens af te sluiten een amsterdammertje of 8 achterover geslagen, dus het was niet optimaal, de gewichten zijn een lachertje. Maar dat komt zeker weer.. Tis ook afgelopen met de drank nu, ik raak geen druppel meer aan, iig de aankomende maand niet

![]()
Ga ik niet redden beest, jij bent de sterkste
heb je de 92,5 omhoog gehaald ja? Damn, netjes hoor... Mijn bench staat al een hele lange tijd op 2 of 3 x 85 kilo, uiteraard borst aantikken.red je wel, ik ga weer plateau tegenkomen binnenkort denk ik
me bench is nog steeds niet veel sterker dan jouwe volgens mij ? 1x92.5kg
Pietje, de vorlijkste vent van dbb
100,8 kilo zie ik staan!?!? Damn kerel, gaat goed! Ik ga ook mijn best weer doen... Morgen rug-biceps-onderarmen (en weer wat buik, aangezien ik de afgelopen weken wel wat vet heb aangedaan, of zoals mijn brabantse vrienden hier zeggen, 'pas op dat je geen buukske krijgt;
)heb je de 92,5 omhoog gehaald ja? Damn, netjes hoor... Mijn bench staat al een hele lange tijd op 2 of 3 x 85 kilo, uiteraard borst aantikken.

Minder bier, en af en toe op de crosstrainer

flinke vent ben je kerel, en netjes man! Volgens mij pak ik je nu officieel op geen enkele oefening meer![]()

en ik durf te wedden dat jij niet met gestrekte benen je tenen kan aanrakenweet niet, mischn ook wel hoor, ik kan niet goed chinnen![]()

weet niet, mischn ook wel hoor, ik kan niet goed chinnen![]()

ik drink geen alcohol.. dat is nou jammer.
?dips makkelijk
alle vormen van optrekken minder hoezo ? enige punt wat jij beter zou kunnen?

Haha, wat zijn het dan, de borrelnootjes?