HarmH
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 78
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 12%
kikkerbillen zit zwaar vol proteine, las ik laatst
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kikkerbillen zit zwaar vol proteine, las ik laatst

)
Heb de M-stack ook binnen van Animal, heb de nos ether voor de 2e dag ingenomen. Vaag spul, net als de vorige keer dat ik het gebruikte merk ik na een kwartier, dat je allemaal speldenprikjes over je lichaam krijgt, soms best heftig. Gaaf 
Komt zeker voor elkaar, ik heb hem ook al velen malen vaker in een setje van 5 aangetikt. Dit was eerste rugtraining in 3 weken, dus ff roestieg opstartenLekkere training man. 130 willen we de volgende keer zien![]()

Komt zeker voor elkaar, ik heb hem ook al velen malen vaker in een setje van 5 aangetikt. Dit was eerste rugtraining in 3 weken, dus ff roestieg opstarten![]()

Ik ook
BDW: animal m-pack zitten maar 8 pillen per pack? Ik dacht van anderen te horen dat er 11 pillen per zakje in zaten, heb ik een verkeerde versie ofzo
?heb de nos ether voor de 2e dag ingenomen. Vaag spul, net als de vorige keer dat ik het gebruikte merk ik na een kwartier, dat je allemaal speldenprikjes over je lichaam krijgt, soms best heftig. Gaaf![]()

Ik ookBDW: animal m-pack zitten maar 8 pillen per pack? Ik dacht van anderen te horen dat er 11 pillen per zakje in zaten, heb ik een verkeerde versie ofzo
?
Hehe, je kan niet alles hebbenKomt me bekend voor. Vooral als ik na inname cardio ga doen, dan voel ik het in mijn handen en onderarmen. Komt door 1 of andere stof die hierin zit. Ben het even kwijt, maar Rene weet het wel.
Wou dat ze bij onze gym ook een chin machine hadden![]()
ik bof daar wel mee, bij ons is het echt ontzettend groot, ze hebben van alles minstens 2. En ik betaal 10 euro per jaar 
Beloofd bij deze. Vandaag ff schouders knallen denk ik, als ik er tijd voor kan vinden (bachelorthesis moet wat van ingeleverd worden vandaaggoede training kerel! Gewoon de volgende keer 130 pakkenmoet mogelijk zijn
)En dan dus 3 oefeningen voor de schouders ipv 4? Of die front raise vervangen door een upright row e.d?
Haha die shit stinkt mannette begin training ! Ik had dat ook na inname van M dat ik me gelijk beter voeldekvind het ook zo lekker ruiken
![]()
En die kingsize bruine pil, zwaar moeilijk weg te werken, aangezien de structuur zo ruw is en hij op je tong blijft haken, hehe. Maar zekers weer lachen om iets nieuws uit te proberen