XXL Nutrition

Met de billen bloot!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Haha die shit stinkt man :D En die kingsize bruine pil, zwaar moeilijk weg te werken, aangezien de structuur zo ruw is en hij op je tong blijft haken, hehe. Maar zekers weer lachen om iets nieuws uit te proberen

ik ging er hard op ! werd er ook boter boter geil van btw :rolleyes:

Ik vond het juist wel lekker ruiken , had niet zoveel moeite met die pillen :) maarja ik was ook grote eiwit/bcaa pillen gewend :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.522
Vandaag was eigenlijk rustdagje, en borst stond op de planning maar dat kan moeilijk na de schoudertraining van gister... Aangezien ik verdomme zin heb om te trainen (en jullie te bewijzen dat ik die 130 zeker wel pak op de deadlift ;)) ga ik vandaag gewoon rug-biceps knallen, **** die thesis, das van latere zorg :D

Go Harm go!:woot:
Laat ons maar eens wat zien:D

• #1.524
Nou, die focking 130 niet gehaald, snap er niks van :mad:
Anyway

Deadlift
10x40
10x80
6x100
6x110
5x120
6x110

Chins
8xBW Wide grip
2x8xBW wide grip laatste 2 met hulp
6xBW close grip
2x6xBW-10kg
1x6xBW-15kg

One arm dumbbell row
10x20
8x22
6x24
6x26

Lat pully
10x65 wide
8x72,5 wide
6x80 close grip

hammer curls
10x10
8x12
6x14

Bicep cable curls
10x30
8x35
6x35

Shrugs dumbbell front + barbell back shrugs supersets
10x30 en 10x60 x 4 setjes

Kapot, baal van die deadlift, dacht dat ik sneller op mijn oude niveau terug zou zitten.. Volgende week dan maar.

perfect indeling zo.. 4 rug en 2 biceps oefeningen. 4 supersetjes traps will do the trick too :)

heerlijk volume ook pik! :thumb:

jammer van die deadlift.. zou me daar alleen niet druk om maken, aangezien de rest ook top is.

• #1.526
Zonde van die 130, maar dat komt wel weer goed.
Verder nette training, al kunnen die db rows wel wat zwaarder.

• #1.529
Zonde van die 130, maar dat komt wel weer goed.
Verder nette training, al kunnen die db rows wel wat zwaarder.
True, was na de chin sessie echt helemaal kapot; moet mijn rust beter plannen zodat ik elke training echt kan knallen. Aldoende leert men :rolleyes:

• #1.530
Zo dan, vandaag eerste bokstraining gehad... Het ging echt ver. Dacht op bepaalde momenten dat ik totaal gesloopt was, al zag ik op de klok dat ik nog 50 minuten moest :D Wel hard doorgegaan, alles gegeven, brute training. Paar krampaanvalletjes, dat was wel minder... Maar dat zal wel over gaan na een aantal trainingen gehad te hebben.

De hoofd trainer is Willie van Haaren, als ik het goed schrijf, oud nederlands kampioen zwaargewicht. Die was ziek, nu was er een turkse gast, die net een europees kampioenschap had gewonnen! Echt ziek, aangezien de nederlands kampioene bij de vrouwen (geloof lichtgewicht) ook al rondloopt bij ons op het sportcentrum, net als kickboks legende perry ubeda en zijn pa die ook nog wel es wat organiseert.

Nu vraag ik me af: morgen borst-triceps training, of rust? ik had gister niet getraind, en kan alleen morgen, zaterdag geen tijd. Gewoon gaan, of rust pakken?

5x120 op de dead , die 130 gaat er komen

Zo dan, vandaag eerste bokstraining gehad... Het ging echt ver. Dacht op bepaalde momenten dat ik totaal gesloopt was, al zag ik op de klok dat ik nog 50 minuten moest :D Wel hard doorgegaan, alles gegeven, brute training. Paar krampaanvalletjes, dat was wel minder... Maar dat zal wel over gaan na een aantal trainingen gehad te hebben.

De hoofd trainer is Willie van Haaren, als ik het goed schrijf, oud nederlands kampioen zwaargewicht. Die was ziek, nu was er een turkse gast, die net een europees kampioenschap had gewonnen! Echt ziek, aangezien de nederlands kampioene bij de vrouwen (geloof lichtgewicht) ook al rondloopt bij ons op het sportcentrum, net als kickboks legende perry ubeda en zijn pa die ook nog wel es wat organiseert.

Nu vraag ik me af: morgen borst-triceps training, of rust? ik had gister niet getraind, en kan alleen morgen, zaterdag geen tijd. Gewoon gaan, of rust pakken?

als ik jou was zou ik het morgen ochtend ff aankijken...ik was kapot. Denk aan je schouders en stoten is ook triceps.

• #1.533
als ik jou was zou ik het morgen ochtend ff aankijken...ik was kapot. Denk aan je schouders en stoten is ook triceps.
Ja true... Zat er al aan te denken triceps iig morgen te schrappen. Belasting van schouders betekend dat ik morgen niet optimaal borst kan trainen, maar niet optimaal is nog altijd beter dan niet toch :D

zo dacht ik er ook over :D Ik was de volgende dag KO...heel de dag geslapen :) hoop dat jou het wel lukt bro

Echt een mooie dag was dat :P Waar had jij kramp? kuiten ?

• #1.537
Echt een mooie dag was dat :P Waar had jij kramp? kuiten ?
Jep, eerst links tijdens de training, had die gast me ff geholpen. Maar toen ik op mijn fiets stapte, met banaan in de hand, schoot het in rechts; en ik kon geen kant op :D Dat was nasty. Ik ga iig zo borst trainen en we zien wel wat het wordt

• #1.538
Net borst gepakt, was niet fit, 60 kg benchpress voelde al zwaar aan.. Wel lekker dat ik heb kunnen trainen, aangezien ik pas zondag weer kan. Nou, aanschouw mijn monsterbench :D

Benchpress
2x10x40
10x50
8x60
6x65
6x70
5x75

Incline dumbbell press
10x22
8x24
6x26
10x20

Dumbbell flyes (incline)
10x10
10x12
8x14

Dips
2x10xBW

Cable flyes
2x8x20

Hell yeah! :hedbang:
Ik vind je Dips aardig, ik kan voor geen meter dippen. :p
Zijn dat trouwens Chest Dips of Triceps?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven