HarmH
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 78
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Morgen weer trainenAls ik zo ff rondlees in de logjes van mijn logbezoekers hier, raak ik keer op keer gemotiveerd om te knallen. Maar goed dat er zoveel van die beesten rondhangen hier
![]()

knallen harm! We zaten op hetzelfde niveau....Morgen gaan we voor de rug, maar durf niet te zeggen wat ik ga pakken, iig voorlopig niet die gewichten van jou op de DLknallen harm! We zaten op hetzelfde niveau....
wat ga je morgen pakken?

Morgen gaan we voor de rug, maar durf niet te zeggen wat ik ga pakken, iig voorlopig niet die gewichten van jou op de DL![]()
hehehHaha dat is een eer. Ik ga er zeker voor man, don't worryen jij was nog wel mn motivatie om ook een log te startenheheh
Zet m op kerel! beesten moet je !

Morgen weer trainenAls ik zo ff rondlees in de logjes van mijn logbezoekers hier, raak ik keer op keer gemotiveerd om te knallen. Maar goed dat er zoveel van die beesten rondhangen hier
![]()

eigenlijk zou dat niet nodig moeten zijn , ik heb dat nou nooit als ik jou log doorspit
train ze

Haha dikke, ga jij nu naar vakantie houdeneigenlijk zou dat niet nodig moeten zijn , ik heb dat nou nooit als ik jou log doorspit
train ze

[Afbeelding niet meer beschikbaar]heb jij ooit een dikke bruine n*ger gezien - ikke niet hoor - hehehehe

No xplode is super, als je er het geld voor over hebt. Werkt echt prima, je krijgt zin in trainen, hebt veel energie, en herstelt snel tussen setjes door (ik heb er momenteel niet het geld voorlekker hoor
zie je wel dat je het nog kan
jij hebt toch No Xplode gebruikt? werkt dit goed of is het een nutteloos supplement ?
)No xplode is super, als je er het geld voor over hebt. Werkt echt prima, je krijgt zin in trainen, hebt veel energie, en herstelt snel tussen setjes door (ik heb er momenteel niet het geld voor)
moet wel het maximale halen uit me trainingen en sport dusja 
Ik denk dat no xplode best wel verschil kan maken. Als ik me scherp voel, en sterk, pak ik altijd meer gewichten. Dit doet die Xplode, goeie PWO. Je kan ook es M-pack proberen net als ik, alleen merk ik daar momenteel nog niks vangeld is geen probleem voor mij, maar ik zit ff na te denken hoe ik nog effectiever kan gaan trainen, zonder doping te gebruikenmoet wel het maximale halen uit me trainingen en sport dusja
![]()
Ik denk dat no xplode best wel verschil kan maken. Als ik me scherp voel, en sterk, pak ik altijd meer gewichten. Dit doet die Xplode, goeie PWO. Je kan ook es M-pack proberen net als ik, alleen merk ik daar momenteel nog niks van

Gewoon van bulkpowder bestellen, is smaakloos, en kost de helft minder dan die van XXl
?