MuscleMeat

Met de billen bloot!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.541
Morgen weer trainen :) Als ik zo ff rondlees in de logjes van mijn logbezoekers hier, raak ik keer op keer gemotiveerd om te knallen. Maar goed dat er zoveel van die beesten rondhangen hier :)

Morgen weer trainen :) Als ik zo ff rondlees in de logjes van mijn logbezoekers hier, raak ik keer op keer gemotiveerd om te knallen. Maar goed dat er zoveel van die beesten rondhangen hier :)

:hedbang::hedbang::hedbang::hedbang: knallen harm! We zaten op hetzelfde niveau....
wat ga je morgen pakken?

• #1.543
succes morgen, ik verwacht minstens een 130kg dl van je :D

eigenlijk zou dat niet nodig moeten zijn , ik heb dat nou nooit als ik jou log doorspit:D

train ze

heb jij ooit een dikke bruine n*ger gezien - ikke niet hoor - hehehehe

jajajajajaja - ik kijk liever naar vrouwen hoor

• #1.553
Hehe, nu dan eindelijk die 130 weer aangetikt :)

Deadlift
10x40
10x80
6x100
6x110
5x120
4x130
6x100

Chins wide grip
6xBW
6xBW
8xBW (laatste 2 met hulp)
5xBW
5xBW
5xBW

One arm dumbbell row
10x26
8x28
6x30
6x32

LAT Pulldown wide grip
8x65
6x72,5
close grip
6x80
6x87,5

Hammer curls
10x12
8x12
6x14

Preacher curls
8x30
6x32,5
6x35

shrugs, dumbbell
10x28, laatste 4 reps met static holds a 2 sec
10x30, zelfde
10x32 ''
10x32 '

Shrugs, barbell, back
10x70
10x70
10x70

wrist curls
elke kant 10x6
' ' 10x8
' ' 10x9

crunches
15xBW+15kg
15xBW+15kg

schuin 2x15x15kg (schijf)

Lekkere training, blij die 130 weer aangetikt te hebben met de juiste techniek uiteraard. Gauw op weg naar de 140 nu!

lekker hoor :D
zie je wel dat je het nog kan :P

jij hebt toch No Xplode gebruikt? werkt dit goed of is het een nutteloos supplement ?

• #1.555
lekker hoor :D
zie je wel dat je het nog kan :P

jij hebt toch No Xplode gebruikt? werkt dit goed of is het een nutteloos supplement ?
No xplode is super, als je er het geld voor over hebt. Werkt echt prima, je krijgt zin in trainen, hebt veel energie, en herstelt snel tussen setjes door (ik heb er momenteel niet het geld voor :D)

No xplode is super, als je er het geld voor over hebt. Werkt echt prima, je krijgt zin in trainen, hebt veel energie, en herstelt snel tussen setjes door (ik heb er momenteel niet het geld voor :D)

geld is geen probleem voor mij, maar ik zit ff na te denken hoe ik nog effectiever kan gaan trainen, zonder doping te gebruiken :p moet wel het maximale halen uit me trainingen en sport dusja :P

• #1.557
geld is geen probleem voor mij, maar ik zit ff na te denken hoe ik nog effectiever kan gaan trainen, zonder doping te gebruiken :p moet wel het maximale halen uit me trainingen en sport dusja :P
Ik denk dat no xplode best wel verschil kan maken. Als ik me scherp voel, en sterk, pak ik altijd meer gewichten. Dit doet die Xplode, goeie PWO. Je kan ook es M-pack proberen net als ik, alleen merk ik daar momenteel nog niks van

Ik denk dat no xplode best wel verschil kan maken. Als ik me scherp voel, en sterk, pak ik altijd meer gewichten. Dit doet die Xplode, goeie PWO. Je kan ook es M-pack proberen net als ik, alleen merk ik daar momenteel nog niks van

zal wel ff beide bekijken :D
binnenkort ook weer ff paar potten Whey bestellen, ik ga nooit meer aardbeiensmaak nemen, ik vind die echt smerig, zit nog met 1kg ervan ofzo :P

• #1.559
Gewoon van bulkpowder bestellen, is smaakloos, en kost de helft minder dan die van XXl

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven