AndroidHealthClinic

MHD: building a better body

Hehehe, ik verlies ook gelijk een pak als ik even niet DL of SQ

Moet wel nice zijn zo'n gym als ik jouw log bekijk. Altijd andere oefeningen, andere apparaten ...
Ik zou niet meer naar huis gaan denk ik :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Hehehe, ik verlies ook gelijk een pak als ik even niet DL of SQ

Moet wel nice zijn zo'n gym als ik jouw log bekijk. Altijd andere oefeningen, andere apparaten ...
Ik zou niet meer naar huis gaan denk ik :roflol:

Ja is een mooie gym, veel oude apparatuur, bijvoorbeeld de legex. bij BasicFit doe je gemakkelijk met Fullstack, deze hier is een oude pannata als je die met 50-60 kg. doet voel je alles scheuren, maar zijn ook wel weer apparaten die lichter aanvoelen hoor, maar de smith is hier weer bijvoorbeeld veel zwaarder, daar zit zo'n groot frame om de stang heen. Dumbbells tot 70 kg. shitload aan schijven en ik denk zo'n 8-10 verschillende apparaten voor de benen. Volgens mij kwamen deze spullen uit de oude Rhyno gym, waar Ed van Amsterdam traint.

moest het niet zo ver zijn, ik was al lang eens langsgekomen :D

Vanmorgen borst en schouders,

Bank in smith
10 x +50
08 x +60
08 x +60
07 x +60

Incl. DBpress
08x34
02x44 Fail op 3de rep, direct mee gestopt was :mad:

Dippen (focus op borst, dus ellebogen naar buiten, lichaam voorovergebogen)
3xbw +3x neg
3xbw +3x neg
2xbw +2x neg

Incl.DB press met handpalmen naar je toe
15x16
12x22
12x22

MP press
10x40
08x50
06x60
04x60 WTF

SideRaises
10x10
08x14
08x14
08x14

UprightRow
3x8x40

BO reardelt raises
3x10x10

Kracht viel me vies tegen, maar zat wel vol, ben op gebied van voeding iets aan het uitproberen nl. na het trainen helemaal geen carbs meer tot 24-36 uur na de training en daarna beetje koolhydraatladen met zo weinig mogelijk vet tot volgende training. Zal zien hoe lang ik het volhoudt en wat het brengt.

Zegt die vanmorgen ... het is nog maar 10u ... jij bedoelde eerder afgelopen nacht :D

Tank leeg bij die fail op je DB press? Of gewoon te zwaar geschat?

Die MP is toch nog netjes na al dat borst werk kerel

Ben benieuwd hoe je gaat herstellen dan als je die carbs helemaal schrapt

Laatst bewerkt:
Zegt die vanmorgen ... het is nog maar 10u ... jij bedoelde eerder afgelopen nacht :D

Tank leeg bij die fail op je DB press? Of gewoon te zwaar geschat?

Die MP is toch nog netjes na al dat borst werk kerel

Ben benieuwd hoe je gaat herstellen dan als je die carbs helemaal schrapt

Tank hoorde niet leeg te zijn en was ook niet leeg, want heb gisteren genoeg calorieën binnen gekregen en woensdag pakte ik hem nog met redelijk gemak, dus snap helemaal niet waar het aan ligt, misschien dat het mijn tweede oefening was en woensdag mijn eerste.

Ben beniewd....veel kh wil niet zeggen dat je er alleen maar fitter en sterker van kan worden. veel kh's werken 'soms' ook wel is negatief.

Vanmorgen rug en biceps

DB-Pullovers
1x12x14
2x12x20

Neg. PullUps
1x4xbw
3x3xbw

BOR (met 1 static hold)
10x60
08x90
06x100
12x70

Brede Latpulley (3 sec. negatief en vasthouden)
10x50
08x60
05x70

Zittend kabelroeien smal
08x65
08x90

Conc.DB curl
08x14
06x20 + 03xneg

EZ-bar Curl
08x +20 (breed)
08x +20 (smal)

DB conc. hammer preacher curl (weet ik veel hoe je hem noemt)
2x06x14 (heel langzaam uitvoeren, per arm)

Dus na maandagmorgen tot gisteren 17.30 geen koolhydraten gegeten, wat een hel,
-constant honger
-slechte concentratie, voorbeeld hiervan liep gisteren met iemand anders zijn winkelwagen weg, autosleutels niet kunnen vinden terwijl die bij mij op schoot lagen, vier regels lezen en dan geen zin meer hebben etc.
-slecht humeur
-vannacht 01.00 wakker met ongelovelijk pijn in mijn buik wat resulteerde in een strontattack van 20 min. op het toilet.

Zal kijken wat de weegschaal en mijn huidplooimeter vrijdagmorgen zegt, anders doe ik dit niet meer.

Laatst bewerkt:
Die BOR met hold is lekker man !

Hehehe, nou, je hebt er alleszins wat voor over gehad :) Ben benieuwd naar die meting

Vannacht benen

Legex
5 setjes
Laatste 15x80 (met static hold)

Legpress
4 setjes vooraf
10x280
3 setjes 30x160 voeten 3 verschillende standen

Zittende legcurl
2 setjes vooraf
Daarna 2x10x75

Lunges in Smith
3x10x +40 per been

SLDL
3x10x50

3 setjes staand kuitheffen
3 setjes toepress

Vanmorgen rug en biceps

DB-Pullovers
1x12x14
2x12x20

Neg. PullUps
1x4xbw
3x3xbw

BOR (met 1 static hold)
10x60
08x90
06x100
12x70

Brede Latpulley (3 sec. negatief en vasthouden)
10x50
08x60
05x70

Zittend kabelroeien smal
08x65
08x90

Conc.DB curl
08x14
06x20 + 03xneg

EZ-bar Curl
08x +20 (breed)
08x +20 (smal)

DB conc. hammer preacher curl (weet ik veel hoe je hem noemt)
2x06x14 (heel langzaam uitvoeren, per arm)

Dus na maandagmorgen tot gisteren 17.30 geen koolhydraten gegeten, wat een hel,
-constant honger
-slechte concentratie, voorbeeld hiervan liep gisteren met iemand anders zijn winkelwagen weg, autosleutels niet kunnen vinden terwijl die bij mij op schoot lagen, vier regels lezen en dan geen zin meer hebben etc.
-slecht humeur
-vannacht 01.00 wakker met ongelovelijk pijn in mijn buik wat resulteerde in een strontattack van 20 min. op het toilet.

Zal kijken wat de weegschaal en mijn huidplooimeter vrijdagmorgen zegt, anders doe ik dit niet meer.

hahaha kom op man, mentale focus!

Vanmorgen borst en triceps

Incl. DB-press
10x20
10x30
02x40
08x44

Decl. BenchPress
10x50
10x70
02x90
06x100
05x100

Dippen voor borst
4xbw + 3x neg
3xbw + 3x neg
3xbw + 3x neg
heerlijke oefening

Smalbankdrukken
3x10x70

Incl.EZ-bar tricepsstrekken boven het hoofd
10x +10
10x +20
04x +30
10x +20

Training voelde lekker

Dus na 4 dagen geen KH na het trainen tot ongeveer 30 uur na de training, heeft als resultaat;
gewicht 109,5 > 110,1
middelomvang -100 cm. > +100 cm.
mm. navel 16 mm > 16 mm
op de heup +20 mm > 19 mm
zijkant heup / buik 11 mm > -10 mm.

Dus gewicht en middel gestegen, maar dit komt ook door de vele vochtgevoelige voeding die ik gistermiddag / avond heb genomen (melk, kwark, macaroni), maar mm. rond middel wel wat gezakt. De lovehandles worden volgens mijn vaak veroorzaakt door insuline, nu ik dit meer onder controle heb is deze wat gezakt. Rond mijn navel niks dit zou weer met cortisol te maken hebben (weet niet zeker), kan misschien weer komen door koffie / colazero (caffeine), dus daar proberen volgende week mee te stoppen en zien of deze ook lager wordt.

Heb je nu 2 repjes met 40 gedaan? Huh?

ivm die meting ...
Is het niet wat te kort op dag denk je om daar al besluiten uit te trekken? Denk dat je
het toch een weekje of 2 de tijd moet geven om van echte resultaten, verschillen te
kunnen spreken.

Heb je nu 2 repjes met 40 gedaan? Huh?

ivm die meting ...
Is het niet wat te kort op dag denk je om daar al besluiten uit te trekken? Denk dat je
het toch een weekje of 2 de tijd moet geven om van echte resultaten, verschillen te
kunnen spreken.

Je hebt gelijk, maar zie toch een beetje resultaat, lijk iets droger en voel me beter, maar dit kan morgen wel weer heel anders zijn. Ik heb niet zoveel geduld en wil graag z.s.m. resultaten zien, daarom ben ik ook vaak gefrustreerd in deze sport, want snel resultaat en BB gaat niet samen. Die twee herhalingen zijn voelreps, voor de echte werksets.

De rest van je kcal blijven ongeveer hetzelfde eigenlijk? Heb je dan je eiwitten of vetten verhoogd?

De rest van je kcal blijven ongeveer hetzelfde eigenlijk? Heb je dan je eiwitten of vetten verhoogd?

Ik tel met opzet de calorieën momenteel niet, probeer op hongergevoel te eten.

Wat ik bijvoorbeeld woensdag heb gegeten.
ONTBIJT
50 gram brinta
50 gram rozijnen
5 ei-eiwitten
1 heel ei
25 gram whey

PREWORKOUT
15 gram bcaaBLAST
1 capsule taurine

PostWORKOUT
15 gram bcaa
10 gram glutamine
5 gram creatine
1 ampul aminos

30 minuten later
50 gram wheyisolaat (zonder carbs)

45 min. daarna
200 gram kipfilet
200 gram sperziebonen

200 gram biefstuk
1el walnootolie
200 gram sperziebonen

200 gram biefstuk
1 el walnootolie
1 komkommer

150 gram rundergehakt
groente

50 gram noten
60 gram casseine-eiwit

en de dag erop neem ik tot 15.00 ongeveer geen carbs, daarna voeg ik koolhydraten toe tot de volgende morgen voor de training, en probeer dan niet teveel vet binnen te krijgen (lukt nog niet helemaal)

Laatst bewerkt:
Ziet er toch voldoening gevende voeding uit ... niet dat je heel de dag met honger rondloopt :)

toch een nettte training! voeding alleen de eerste maaltijd kh?

Terug
Naar boven