MuscleMeat

Middel voor de cut zonder gejaagdheid (DNP?)

Stylus

Cool Novice
Waardering
4
Beste forumgebruikers,

ik loop er al een tijd tegen aan te hikken: de cut. Na me degelijk te hebben ingelezen over mogelijke middelen ter ondersteuning ben ik zelf vooral geïnteresseerd in het middel DNP (2,4-Dinitrofenol) omdat het naar mijn weten mild voor het hart is en geen gejaagdheid met zich meebrengt. Ik heb er redelijke vertrouwen in dat ik het middel veilig in de praktijk zou kunnen brengen aangezien ik me goed heb ingelezen over het middel en een medische achtergrond heb. Nu vraag ik me af of men het er hier mee eens is dat DNP in mijn geval ede beste keuze is. Mijn doel is het cutten van +/-19% (gemeten dmv huidplooi) naar rond de 8%. Voornaamste bijwerking die ik niet wens te hebben is mentale gejaagdheid.

Wat denken jullie?

Vriendelijke groet,

Stylus

aan je stats te zien weeg je dan 65 kg bij 1.87, train je wel?

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben 1,77 ;) Volgens mij zou ik dan rond de 73 kilo bij 1,77 wegen. 82x0,89=73~. Dat is inderdaad nog steeds niet zo veel. Ik vermoed dat ik misschien niet helemaal accuraat met de callipers ben geweest. Dikke kans (haha) dat mijn vet percentage dus daadwerkelijk wat lager dan 19% ligt. Ik train namelijk zeer zeker.

Ik zou op dit gewicht nog niet aan zn extreem cutmiddel als dnp gaan.
Heb het zelf ook gedaan en je levert er toch een hoop massa voor in.
Zou zelf voor clen gaan als je er tegen kunt.

Clen brengt 'gejaagdheid' met zich mee en dat wilt de TS niet. Je zou T3 of T4 kunnen nemen. Daar zul je die ongewenste bijwerking niet van krijgen.

En gewoon eerst cutten naar 14 of 12% zonder hulpmiddelen? Daarna kan je denken aan DNP eventueel.

Waarom dnp lol?
Clen is toch lekker? en in lage dosis zeker ook functioneel met een goed dieet.

Ga gewoon bewegen, luie fl**ker.

DNP is uit eigen ervaring echt TROEP!

Carb cycling en wat cardio.
Je hebt geen shit nodig

Is wel echt een hoop wat je er af wilt hebben dan. ik zeg ga eerst een paar vp natuurlijk naar beneden en haal dan pas iets van buiten af bij ;)

dnp pas gebruiken als je onder 8% zit als je alle plateaus en middeltjes gedaan hebt.

Eerst naar 12-14 % cutten. Dan kan je aan DNP gaan denken. Je kan gemakkelijk een aantal kg's op 2 weken kwijtgeraken, maar om jouw doel te bereiken moet je misschien een maand op DNP en dat kan je niet uithouden.

Ik heb zelf een aantal DNP cycles achter de rug en ben altijd heel tevreden geweest met het resultaat. De weg die je aflegt is niks vergeleken met wat opgejaagd te zijn. DNP werkt efficient, maar je voelt net alsof je met chemotherapie bezig bent.

Zelfs dan zou ik het afraden.
Ja ? ik heb het thuis liggen wil het in een bridge gaan gebruiken voor een cut.
Ik weet dat jij het al gebruikt hebt heb je logje gelezen maar ben je nou veel verloren en waarom raad je het zo af. Ik ben al wel de sterke middelen gewend.

Ik weet dat jij het al gebruikt hebt heb je logje gelezen maar ben je nou veel verloren en waarom raad je het zo af. Ik ben al wel de sterke middelen gewend.
Over logs gesproken.
Waarom update jij jouwe niet meer ?

DNP heeft niets te maken met jouw opvatting van een 'sterk middel'. De opgejaagdheid die je hebt van clen wordt door DNP opgevuld met algemeen gevoel van onbehagen, ziek zwak & misselijk zijn. De eerste dagen vallen reuze mee, na de 1e week begin je je langzaam zwaar te voelen. Alles kost moeite, zelfs de kleinste dingen. Het zweet breekt je uit, ook al zit je de hele dag op je reet.

Geloof me, het is niet te vergelijken met welke andere AS dan ook, laat staan recreatieve drugs. Ik ga niet zeggen dat je het niet moet doen, maar ik wil ieder dan ook vooraf waarschuwen. Ik heb de laatste 15 stuks DNP door de toilet gespoeld.

Trouwens, de kleur van stoffen zegt natuurlijkerwijs iets over de giftigheid van het goedje. DNP is fluoriserend geel, mocht je het op je kleding krijgen krijg je het er niet meer uit. Zelfde geldt voor je okselzweet bij witte shirts.

DNP heeft niets te maken met jouw opvatting van een 'sterk middel'. De opgejaagdheid die je hebt van clen wordt door DNP opgevuld met algemeen gevoel van onbehagen, ziek zwak & misselijk zijn. De eerste dagen vallen reuze mee, na de 1e week begin je je langzaam zwaar te voelen. Alles kost moeite, zelfs de kleinste dingen. Het zweet breekt je uit, ook al zit je de hele dag op je reet.

Geloof me, het is niet te vergelijken met welke andere AS dan ook, laat staan recreatieve drugs. Ik ga niet zeggen dat je het niet moet doen, maar ik wil ieder dan ook vooraf waarschuwen. Ik heb de laatste 15 stuks DNP door de toilet gespoeld.

Trouwens, de kleur van stoffen zegt natuurlijkerwijs iets over de giftigheid van het goedje. DNP is fluoriserend geel, mocht je het op je kleding krijgen krijg je het er niet meer uit. Zelfde geldt voor je okselzweet bij witte shirts.

Had jij al die supplementen genomen die in de how-to-dnp thread staan?

Terug
Naar boven