AndroidHealthClinic

Middel voor de cut zonder gejaagdheid (DNP?)

DNP heeft niets te maken met jouw opvatting van een 'sterk middel'. De opgejaagdheid die je hebt van clen wordt door DNP opgevuld met algemeen gevoel van onbehagen, ziek zwak & misselijk zijn. De eerste dagen vallen reuze mee, na de 1e week begin je je langzaam zwaar te voelen. Alles kost moeite, zelfs de kleinste dingen. Het zweet breekt je uit, ook al zit je de hele dag op je reet.

Geloof me, het is niet te vergelijken met welke andere AS dan ook, laat staan recreatieve drugs. Ik ga niet zeggen dat je het niet moet doen, maar ik wil ieder dan ook vooraf waarschuwen. Ik heb de laatste 15 stuks DNP door de toilet gespoeld.

Trouwens, de kleur van stoffen zegt natuurlijkerwijs iets over de giftigheid van het goedje. DNP is fluoriserend geel, mocht je het op je kleding krijgen krijg je het er niet meer uit. Zelfde geldt voor je okselzweet bij witte shirts.
Zo te horen heftig hoedje!
Daarom dat ik al eens gezien heb op de verpakking:not for human consumption :)

DNP heeft niets te maken met jouw opvatting van een 'sterk middel'. De opgejaagdheid die je hebt van clen wordt door DNP opgevuld met algemeen gevoel van onbehagen, ziek zwak & misselijk zijn. De eerste dagen vallen reuze mee, na de 1e week begin je je langzaam zwaar te voelen. Alles kost moeite, zelfs de kleinste dingen. Het zweet breekt je uit, ook al zit je de hele dag op je reet.

Klinkt een beetje zoals hoe ik mij standaart voel tijdens een kuur :cool:

en mega krachtverlies met dnp

en mega krachtverlies met dnp

Dit en ook +1 @WilliamSB. Dit aspect wil ik ook nog even onder de aandacht brengen gezien de potentiele gevolgen: http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/spoedvraag-zwanger-tijdens-dnp-kuur-309726/index7.html

Hier staan mijn ervaringen en die van enkele andere leden: http://forum.dutchbodybuilding.com/f46/dnp-crystal-200mg-306930/index2.html

en die van kriel vind ik altijd leeswaardig, zoek maar op krieltje dnp*

Ik was inderdaad het aspect 'slap als een vaatdoek' vergeten te noteren.

Laat het een waarschuwing zijn voor iedereen. :-)

Buiten dit alles om, kan ik dus concluderen dat;

DNP veel meer bijwerkingen heeft dan Clen en T3, maar wel het meest resultaat boekt voor het vetverlies?

Ik vond clen goed werken. T3 is alleen aan te raden als je AS neemt want het vreet alles weg, ook je spiermassa.

DNP is een goede verbrander maar aangezien de tijd dat je herstellen moet zou ik toch kiezen voor clen, of nog liever efedrine.

De 'key' blijft altijd bewegen, cardio of veel herhalingen dus.

met dnp was bij mij 5x cardio 10 minuutjes genoeg haha

De mensen die ervaring hebben met DNP, wat vinden jullie....

Voor, tijdens of na je anabolenkuur nemen en waarom?

Begrijpend lezen en daar conclusies uit trekken is voor velen te veel werk blijkbaar.

DNP voor de kuur doen, tijdens kan je niks uitvoeren en na ben je al kracht en massa kwijt.

Ik vind het echt triest dat iemand met een bodyfat van 19 procent overweegt om dnp te gebruiken, neem je ook de lift als je naar de 1e verdieping moet?

Ik heb het er eens met een sportmaatje over gehad.

Zijn stats zijn:

185 cm
89 kilo
15 BF

Hij zit aan de T3 en DNP.

dag 1 tot 30 1 x cap DNP
dag 1 tot 30 T3 100 X 50 UG op- en afbouwen

Zijn ervaring ( zit nu op dag 13) is dat hij duizelig is, niet kan stil zitten en zich slecht kan concentreren, uiteraard ook zweten, logisch....

Hij is wel redelijk te vreden:
85 KG
13,3 BF

Wat vinden jullie van de T3 en dnp combi? Ik persoonlijk vind dat je te veel massa inlevert, maar bij hem valt het mee.... KH 40% eiw 40% VET 20%

Ik heb het er eens met een sportmaatje over gehad.

Zijn stats zijn:

185 cm
89 kilo
15 BF

Hij zit aan de T3 en DNP.

dag 1 tot 30 1 x cap DNP
dag 1 tot 30 T3 100 X 50 UG op- en afbouwen

Zijn ervaring ( zit nu op dag 13) is dat hij duizelig is, niet kan stil zitten en zich slecht kan concentreren, uiteraard ook zweten, logisch....

Hij is wel redelijk te vreden:
85 KG
13,3 BF

Wat vinden jullie van de T3 en dnp combi? Ik persoonlijk vind dat je te veel massa inlevert, maar bij hem valt het mee.... KH 40% eiw 40% VET 20%

ik wilde graag weten of iemand een soortgelijke dossiring heeft gedaan mbt DNP en t3? ik vind 30 dgn lang....

1.1% eraf en 8 kilo kwijt.

Ga dan voor een iomax ofz wanneer je het kan regelen..

William ik begrijp je ervaring natuurlijk.. Maar ik ben iemand die het dan toch gaat proberen.
Ik ga het in een bridge van 250mg test e gebruiken voor 2 weekjes.

Ga eerst op 200 dan op 300 ga zien hoe dat is. En daar ga ik misschien niet over.
Ben ecto, sta nu op 13% ongeveer. Ga deze dnp-ervaring dan wel in mijn log zetten.
Ik heb stierenkracht dnp dze had jij ook dacht ik ? 200 mg (geel/rode caps).

Wanneer was je terug de oude na het staken van de dnp ?

Terug
Naar boven