WilliamSB
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 71
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat vinden jullie van de T3 en dnp combi? Ik persoonlijk vind dat je te veel massa inlevert, maar bij hem valt het mee.... KH 40% eiw 40% VET 20%
Op DNP moet je een low carb dieet volgen, max. 100 gram carbs per dag fzo. zodoende vallen de sides 10x beter te verdragen.
Als dat zo is dan past dat mooi bij het sixpack dieet van J de W. Maar goed, 19% en dan al beginnen met middelen?DNP werkt pas goed als je carbs inneemt, nogal wiedes dat de sides meevallen als je weinig carbs eet.
Waar kan je dat dieet vinden?Als dat zo is dan past dat mooi bij het sixpack dieet van J de W. Maar goed, 19% en dan al beginnen met middelen?
Op DNP moet je een low carb dieet volgen, max. 100 gram carbs per dag fzo. zodoende vallen de sides 10x beter te verdragen.
DNP werkt pas goed als je carbs inneemt, nogal wiedes dat de sides meevallen als je weinig carbs eet.
Ik snap je bedoeling niet ..Bullshit imo, lowcarb dieet word je al droger van en ga je waarschijnlijk ook wat massa/.vocht mee inleveren.
En dan stel jij voor low carb als je aan de dnp zit..
Ik snap je bedoeling niet ..
carbs hebben helemaal geen nut omdat ze toch meteen verbrand worden. Het enigste wat veel carbs doet is je de t*ring doen zweten. Moest je de werking van het goedje kennen dan had je dit geweten.