Fitness Seller

Middel voor de cut zonder gejaagdheid (DNP?)

Duurde wel anderhalve week colossal.

Ik had ook die idd, mijne waren echter doorzichtige caps.

En zo een iemand ben ik ook ;-)

Succes

Wat vinden jullie van de T3 en dnp combi? Ik persoonlijk vind dat je te veel massa inlevert, maar bij hem valt het mee.... KH 40% eiw 40% VET 20%

Op DNP moet je een low carb dieet volgen, max. 100 gram carbs per dag fzo. zodoende vallen de sides 10x beter te verdragen.

Ik zou het eerst met een dieet proberen, als dat niet lukt zal het met middelen ook niet lukken. Er zijn verschillende dieeten, waar ik een voorstander van ben is het sixpack dieet van Jan de Weerd, een pro BB. Dit voeding schema werkt zeer goed en is makkelijk vol te houden. Heb er heel wat jongen mee naar de 10% bf zien gaan.

Redelijk wat carbs middelmatig in eiwitten en laag in vetten.
Er komen alleen complexe carbs aan te pas, 0.0 zuivel en geen extra vetten.
Dit dieet behoud de spieren en zal je vet doen verdwijnen, als je het maar toe past.
Een junkdag mag ook nog eens. Dan mag je lekker vetten gaan eten en een biertje drinken. Persoonlijk zou ik het dan niet te gek doen, lekkere vette vis, pizzatje, een paar pilsjes in de avond of een borreltje tik. De volgende dag weer goed aan het dieet houden.
Als je dit doet zal je zeker vet verliezen.

Op DNP moet je een low carb dieet volgen, max. 100 gram carbs per dag fzo. zodoende vallen de sides 10x beter te verdragen.

zie deze informatie, die zegt 40% KH, 40% EIWIT, 20% VET

http://forum.dutchbodybuilding.com/f133/veel-gestelde-vragen-dnp-69801/

DNP werkt pas goed als je carbs inneemt, nogal wiedes dat de sides meevallen als je weinig carbs eet.

Bullshit imo, lowcarb dieet word je al droger van en ga je waarschijnlijk ook wat massa/.vocht mee inleveren.
En dan stel jij voor low carb als je aan de dnp zit..
Nou ik heb het goedje ook getest maar van 12naar 6.5% gegaan en waarvan 8kg erafin 3 weken, dus 2 weken kuur en 1 week erna werkte het nog steeds. de maand na de kuur viel ik ook nog 2 kg af maar dat kwam misschien wel door het low carb dieet.
Ook gecombineerd met een low carb/carbloading dieet. Merkte zelfs dat ik 2 maanden na de dnp kuur dat ik moeilijk aankwam en eigenlijk maar bleef hangen op gewicht of zelfs nog afviel.
Ik zat in het begin op 200, toen opgebouwd tot 400 en 1 dag per ongelijk 600 gepakt, dan zweet je niet meer maar dan heb je allemaal mini sprinkler installaties op je hele lichaam die continu zweet rondspuiten. Op 400 was het nog wel te doen alleen op mn werk zweette ik bv net zoveel als ik een 5km rende zonder dnp. Dronk een kleine 6liter water per dag en at wel carbs maar alleen bij het ontbijt, na mn werk en voor mn training.
Er hoefde geen zout op mn biefstuk tijdens de dnp kuur, als ik het bord op mn schoot had droop het zweet van mn kop op mn bord haha.
Ik had er trouwens sommige dagen ook eca bij gepakt, alleen als ik me echt te moe voelde.

DNP werkt pas goed als je carbs inneemt, nogal wiedes dat de sides meevallen als je weinig carbs eet.

Dat is inderdaad wat er vroeger gedacht werd, maar die info is al lang outdated. Het enigste wat het doet is meer carbs verbranden, niet meer vet.

Ik heb zeker een 4-5 tal DNP kuurtjes achter de rug en heb het op beide manieren geprobeert. Kwa gewichtsafname was er geen significant verschil te zien, mss zelfs bij low carb dat het beter was.

Al de logs die er tegenwoordig opduiken (niet hier) wordt er trouwens ook alleen maar low carb gebruikt.

Whehee @ sprinkler installatie

Bullshit imo, lowcarb dieet word je al droger van en ga je waarschijnlijk ook wat massa/.vocht mee inleveren.
En dan stel jij voor low carb als je aan de dnp zit..
Ik snap je bedoeling niet ..

carbs hebben helemaal geen nut omdat ze toch meteen verbrand worden. Het enigste wat veel carbs doet is je de t*ring doen zweten. Moest je de werking van het goedje kennen dan had je dit geweten.

Waar kan je dat dieet vinden?

Contact op nemen met Jan de Weerd (MR O geweest). Volgens mij staat het ook wel in het boek "de ene calorie is de andere niet". Maar goed dit schema moet op jou worden aangepast. Je gewicht bf en lengte worden gemeten, verder nog wat dingen en daar op word dan je dieet aangepast.

Verder kun je prima vet verbranden op redelijk wat carbs. Ligt er maar net aan hoe laag je dan in de vetten gaat zitten en wat voor carbs je veel eet.
Het lan sneller gaan dan met een low carb dieet.

Laatst bewerkt:
Ik snap je bedoeling niet ..

carbs hebben helemaal geen nut omdat ze toch meteen verbrand worden. Het enigste wat veel carbs doet is je de t*ring doen zweten. Moest je de werking van het goedje kennen dan had je dit geweten.

Ikbedoelde ermee dat als je tijdens een dnp kuur op low carb gaat zitten je teveel massa inleverd na mijn ervaring.

Terug
Naar boven