MuscleMeat

Middeltjes voor een beter dagelijks leven

Drank.

caffeine en suiker

duurt jaren voor je mag stoppen & dan heb je nog vervelende
effecten zoals heel hard zweten in je slaap
denk je niet met plezier aan terug. gelukkig is het
nu lang geleden. :) trainen is het beste medicijn vind ik
kan je alle frustraties en shit in kwijt.

Apple cider vinegar?

ow ja ook een goede, gingseng wel vrij prijzig. En geen caps.

spirulina (marc rohrer) werkt super goed, 60+ vitaminen & mineralen.
24 euro dacht ik voor 3-6 maanden.

Ik vroeg me gewoon af, puur uit interesse, wat nou het meest veelbelovende middeltje is voor een beter sociaal/dagelijks leven. Ik hoor wel wel eens van 5-HTP, de voorloper van serotonine, of bijvoorbeeld GABA om onrustige gedachten te stillen of iets dergelijks.

Vind het persoonlijk interessant om me in dit soort dingen te verdiepen, dus ik vroeg me af of jullie nog bepaalde producten wisten? :)
Ik probeer de laatste tijd 5-HTP (van 50 tot 400mg) en merk misschien wel een verschil in relaxedheid en sociale zorgeloosheid. Niet zozeer met meer sociale interesse maar wel iets meer op m'n gemak om maar wat te trollen en te doen, zeggen, en mee te gaan met het gevoel dat in me op komt.

Ik ben er nog niet helemaal zeker over omdat het heel subtiel is en misschien zelfs steeds minder is gaan opvallen. Een paar biertjes zijn leuker en mdma al helemaal, dat zocht ik er wel een beetje in maar helaas. :)

Maar de effecten van bepaalde manieren van krachttraining zijn ook wel wat om naar te kijken toch?

Plus dat AD je libido/erectie/orgasme verkloot..... Onderschat dat spul niet. Zijn zeker geen pretpillen

Heroïne

Je eigen denken begrijpen, daar kun je beter in verdiepen. Dit leer je niet op school of thuis. Supps moet je pas nemen als je jezelf begrijpt.

placebo

Sint-janskruid. De tijd dat ik dit nam is ongetwijfeld de gelukkigste periode uit m'n leven geweest.

Alprazolam is voor mij het wondermiddeltje... innemen wanneer ik ongeremd sociaal wil doen of wanneer ik bijv. een presentatie moet geven of een belangrijk sollicitatiegesprek heb. Bij de juiste dosering kan je lekker relaxt helder denken, bij overdosering kan je over je eigen tong beginnen struikelen. Is ook verslavend dus niet te vaak gebruiken. Heb het ooit gekregen van een chick die het van haar psychiater kreeg. :) Alprazolam is de stof, Xanax was de merknaam.

Je eigen denken begrijpen, daar kun je beter in verdiepen. Dit leer je niet op school of thuis. Supps moet je pas nemen als je jezelf begrijpt.

Dit is naar mijn mening het enige correcte antwoord.
Hier begint alles mee.

Ben best wel verbaasd dat ik het met je eens ben.
Eerste keer voor alles:).

Laatst bewerkt:
Fleshlight

Trenbolone

Terug
Naar boven