AndroidHealthClinic

Middeltjes voor een beter dagelijks leven

Hoewel het geen middeltje is: p*ssy.

Caffeïne is ook altijd een trouwe makker, werkt eigenlijk altijd.

Van Gabo droom je ****ing chill en dromen zijn ook realistisch enzo. Voor inslapen lan j e oook melatonineme nemen ena las dat niet werkt of op is halve fles whiskey bro!

maar gaba is zeker nice for slaapen gaaan

Sint-janskruid. De tijd dat ik dit nam is ongetwijfeld de gelukkigste periode uit m'n leven geweest.

Moet ik nog es kopen.
Alleen nooit weed erop roken, heb daardoor een verwarde periode gehad van een paar maanden. Zou het eigenlijk een lichte psychose noemen.

@gaba werkt dit dan?
Zou misschien voor phenibut gaan, zelf nog geen ervaring mee.

Alprazolam is voor mij het wondermiddeltje... innemen wanneer ik ongeremd sociaal wil doen of wanneer ik bijv. een presentatie moet geven of een belangrijk sollicitatiegesprek heb. Bij de juiste dosering kan je lekker relaxt helder denken, bij overdosering kan je over je eigen tong beginnen struikelen. Is ook verslavend dus niet te vaak gebruiken. Heb het ooit gekregen van een chick die het van haar psychiater kreeg. :) Alprazolam is de stof, Xanax was de merknaam.

Heb er zo ook eens een paar gehad. 1mg van dat spul en je frustraties of angsten zijn gewoon opeens weg...

Wel erg gevaarlijk om hooked aan te worden als je er veel liggen hebt...

Vruchtwater.
Edit:
M'n duizendste post! :D

Vitamine d 5000iu per dag. Zit echt ****ing lekker in m'n vel sinds ik dat neem. En trainingen gaan ook nog eens beter. Binnekort eens 5htp proberen en/of gaba. Melatonine neem ik alleen als het echt nodig is dat ik snel slaap vat.

kopje koffie

---------- Post toegevoegd Thu 8 Dec 2011 om 09:39 ----------

Vitamine d 5000iu per dag. Zit echt ****ing lekker in m'n vel sinds ik dat neem. En trainingen gaan ook nog eens beter. Binnekort eens 5htp proberen en/of gaba. Melatonine neem ik alleen als het echt nodig is dat ik snel slaap vat.

capsules of injects, net als b12?

ochtendurine. Non-troll.

drink je dat of smeer je het op een bepaalde spiergroep ?

Lyotopiss2.jpg

drinken. Als wil ik je wel eens helemaal onderzeiken als je wilt.

Had ik ook over gehoord ja. En vooral bij Vit D is een hoge dosering (zoals 5000 iu) van noodzaak.

Een combinatie van Omega 3 vetzuren + Vit D schijnt helemaal goed te werken:

http://www.omegavia.com/fish-oil-depression/

.

• Topic Starter Topic Starter
Omega-3 en vitamine D ga ik eens eens proberen :)

Terug
Naar boven