Dat is het beste advies dat iemand je kan geven.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sint-janskruid. De tijd dat ik dit nam is ongetwijfeld de gelukkigste periode uit m'n leven geweest.
Alprazolam is voor mij het wondermiddeltje... innemen wanneer ik ongeremd sociaal wil doen of wanneer ik bijv. een presentatie moet geven of een belangrijk sollicitatiegesprek heb. Bij de juiste dosering kan je lekker relaxt helder denken, bij overdosering kan je over je eigen tong beginnen struikelen. Is ook verslavend dus niet te vaak gebruiken. Heb het ooit gekregen van een chick die het van haar psychiater kreeg.Alprazolam is de stof, Xanax was de merknaam.
Vitamine d 5000iu per dag. Zit echt ****ing lekker in m'n vel sinds ik dat neem. En trainingen gaan ook nog eens beter. Binnekort eens 5htp proberen en/of gaba. Melatonine neem ik alleen als het echt nodig is dat ik snel slaap vat.
drink je dat of smeer je het op een bepaalde spiergroep ?
![]()
drinken. Als wil ik je wel eens helemaal onderzeiken als je wilt.
![]()
drinken. Als wil ik je wel eens helemaal onderzeiken als je wilt.

Vitamine d 5000iu per dag. Zit echt ****ing lekker in m'n vel sinds ik dat neem. En trainingen gaan ook nog eens beter. Binnekort eens 5htp proberen en/of gaba. Melatonine neem ik alleen als het echt nodig is dat ik snel slaap vat.