AndroidHealthClinic

Middeltjes voor een beter dagelijks leven

Iemand een linkje? Heb het te druk om even te zoeken nu.

Moet ik nog es kopen.
Alleen nooit weed erop roken, heb daardoor een verwarde periode gehad van een paar maanden. Zou het eigenlijk een lichte psychose noemen.

@gaba werkt dit dan?
Zou misschien voor phenibut gaan, zelf nog geen ervaring mee.

Is wel fijn spul, neem het af en toe om wat te relaxen 1500mg met een biertje of 2,3 heerlijk relaxed gevoel. Het is een beetje gevoel van benzo`s. Echter ga je niet lam zuipen als je het genomen hebt want dan heb je een flinke koppijn de volgende dag.

Ben erg skeptisch tegen al deze huis tuin en keukensuppjes.
Sinds die vitamine in pil vorm hype is vernietigd is het eigenlijk alleen maar skeptical hippo tegenover die dingen.....

---------- Post toegevoegd Sun 6 May 2012 om 16:28 ----------

Had zelf melatonine geprobeerd---> merkte geen **** van, las ook een onderzoek dt het totale bullshit was btw
Verder GABA ook geprobeerd---> merkte geen ene ****

MDMA, fack'n sociaal wordt ik er van.
ik ook, word inene een teddybeer :D knuffelmodus on :cool:

---------- Post toegevoegd Sun 6 May 2012 om 16:30 ----------

Ben erg skeptisch tegen al deze huis tuin en keukensuppjes.
Sinds die vitamine in pil vorm hype is vernietigd is het eigenlijk alleen maar skeptical hippo tegenover die dingen.....

---------- Post toegevoegd Sun 6 May 2012 om 16:28 ----------

Had zelf melatonine geprobeerd---> merkte geen **** van, las ook een onderzoek dt het totale bullshit was btw
Verder GABA ook geprobeerd---> merkte geen ene ****
Mmm gaba merk ik wel zelf maar was wel van plan melatonine aan te schaffen heb je dit onderzoek toevallig voor me?

Weet ik direct of ik het wel of niet moet aanschaffen had er namelijk wel wat lovende dingen over gehoord :)

ik ook, word inene een teddybeer :D knuffelmodus on :cool:

---------- Post toegevoegd Sun 6 May 2012 om 16:30 ----------

Mmm gaba merk ik wel zelf maar was wel van plan melatonine aan te schaffen heb je dit onderzoek toevallig voor me?

Weet ik direct of ik het wel of niet moet aanschaffen had er namelijk wel wat lovende dingen over gehoord :)
Zal ff suchen, was overigens melatonine 1mg tabletjes

psych?

melatonine werkt echt wel hoor.... ik heb dan wel 10mg caps xD maar gebruik het ook alleen in nood situaties.

l-tryptofaan werkt nog het chillste om in te slapen vind ik. en kun je ook gewoon dagelijks nemen

broodje kofte, en me leven is een stuk beter

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Cacao

Een goede mentale gesteldheid begint bij een goede voeding, met een overschot van meerdere honderden procenten van de ADH met betrekking tot het gehele vitaminespectrum. Met andere woorden, neem een multi en vul deze aan met extra Vitamine B, C en D.

Zwaar trainen en doelen stellen (studie, werk ed.) houdt je hersentjes ook tevreden.

vitamine c supplementeren..

was het trouwens niet zo dat die vit d 1 t/m 6 allemaal hetzelfde zijn? alleen waren d2 bijvoorbeeld plantaardig en had je er meer van nodig dan d3, de dierlijke variant. kan dikke brosience zijn wat ik hier zeg maar dat maakt mij niet uit. Want ik zou toch eens graag willen weten hoe dat precies zit omdat die ampoulles van de apotheek d2 bevatten.

Vit D3 is de variant die het meest bioabsorbabel is.

iemand enig idee waar ik d3 kan kopen in olie vorm?

Terug
Naar boven