- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leuk zo'n vriendin seg
Trouwens geen grip last met DB squats? Waarom probeer je bv geen Jefferson Lift,
of barball hack squat?
Leuk logje, ga ik ook volgen! Keep it up man!
Je bent ook met je gat in de boter gevallen toch met je vriendin![]()
...
...Ik kan niet wachten om het vet te zien verdwijnen en ik verwacht geen wonderen van die paar maanden cutten, want het echte resultaat wil ik pas neerzetten in de zomer van volgend jaar na nog een lange clean bulk en daarna een nog diepere cut

Ze moeten perClean bulken is imo niet cutten. Dus een keertje pizza moet kunnen!
Herkenbaar verhaal kerel !
Ik ben het ook beu om alsmaar te beulen voor spieren die blijven onder een laag vet blijven
Hoop dat je vriendin je wat kan helpen en motiveren.
En dat verhaaltje van je armen ... tja, enige wat je kan doen om ze een extra impuls te geven,
is ze op een dag apart trainen. En met wat meer setjes dan wat je nu doetZe moeten per
slot van rekening groeien.
Beetje hetzelfde doel als mij, al weet ik niet of het verstandig is voor mij om deze zomer al te gaan cutten... ben bang dat ik dan mn massa kwijtraak en een klein iel ventje word
Veel succes![]()
Niet onderschatten dat je idd in je cut zit. En Full body is gewoon een brute aanslag op
je lichaam. Zeker onder kcal restrictie. Gecombineerd met tennis zou je wel eens overtraind
raken en/of enorm spierverlies gaan hebben.
Nee, helemaal niet ... is zeker te doen 2 keer per week FB.
Maar als je er nog 5 keer tennis bij gaat doen, lijkt het me wel teveel van het goede![]()
Dan heb je gewoon 3 keer cardio (tennis) en 2 keer KT. Is eigenlijk ideaal.
Kan je eventueel nog een sessie KT bijvoegen zelfs.
Opbouw ziet er wel patent uit. Kunt eventueel je DB row vervangen door een BOR.
Maar dat is muggeziften.
Shoarma karmaBwah, wilt niet veel zeggen
![]()