XXL Nutrition

Mijn bizarre exen

maar welke codec dan?

Probeer 'em es zelf te DL en te spelen, volgens mij is er iets nie goed gegaan met uppen?

[Link niet meer beschikbaar]

Apenootje zei:
maar welke codec dan?

Probeer 'em es zelf te DL en te spelen, volgens mij is er iets nie goed gegaan met uppen?
gedaan en werkt :D

maar jullie missen alleen maar een stel tiethe hoor :D

thanks you must spread some hmmmmmmmmmm. :(

ScHrOeFjE zei:
gedaan en werkt :D

maar jullie missen alleen maar een stel tiethe hoor :D
Maar nou moet ik het zien ook verdomme :mad: :D

Kan je ff checken bij de properties wat de benodigde codec is?
Ik heb geen zin om ze allemaal te installeren.
Thanx :P

Ben nog even aan het sleutelen...

De vraag is inderdaad wat dit dan voor codec moet zijn want om 4 codecpacks over elkaar heen te rammen geeft alleen maar problemen.

Dus wat voor codec is dit? Van een webcam?

Laatst bewerkt:
casual dreamer zei:
duurt het nog lang ik wil handkarren :(

Tjah roep die halve gare Schroef maar es online.
Ik heb net gekeken maar ik kan de codec er niet uitvissen.
Daar is een progje voor maar ik kan het even niet vinden.

Volgende keer duidelijke codecs Schroefslet!

Kijk es aan: Met een soeciaal nieuw prog alle informatie gevonden over Schroef-h**r's filmpje.

File : 23 Mb (23 Mb), duration 0:05:13, type AVI, 0 audio stream(s), quality 25 %
Video : 23 Mb, 632 Kbps, 15.0 fps, res. 320*240 (4:3), tscc = Unknown, Unsupported

15.0fps duidt op een webcam-filmpje.
K*T!

DBC01 zei:
Tjah roep die halve gare Schroef maar es online.
Ik heb net gekeken maar ik kan de codec er niet uitvissen.
Daar is een progje voor maar ik kan het even niet vinden.

Volgende keer duidelijke codecs Schroefslet!

normaal gezien zou ik schroef nu martelen voor mijn onbevredigde bui .

ik zou je anaal vernederen . je vastbinden aan een boom in een canadees woud en je borst insmeren met honing . en dan wachten op een beer .
nadat die beer je een lekkere peeling heeft gegeven . zou ik een tennisbalmaschine huren en het vullen met hete aardapplen en je er daarna mee bekogelen . je hebt gelukt dat ik vandaag vergevingsgezind ben schatje :( .

maar we zijn het nu allemaal eens denk ik .Je bent verplicht dit goed te maken met heerlijk lekkere natte meiden om je naam te zuiveren . want eens je het plaatje opgeplakt krijgt van associale geile haan is je reputatie zoek .

Couldn't locate decompressor for format "tscc" (unknown)

Virtualdub requires a Video for Windows (VFW) compatible codec to decompress video. Directshow codecs, such as those used by Windows Media Player, are not suitable

TSCC kon wel eens staan voor Techsmith Screen Capture Codec download hier: [Link niet meer beschikbaar]

hmmm.... nice ! doe er nog maar eentje :)

wazzup zei:
Couldn't locate decompressor for format "tscc" (unknown)

Virtualdub requires a Video for Windows (VFW) compatible codec to decompress video. Directshow codecs, such as those used by Windows Media Player, are not suitable

TSCC kon wel eens staan voor Techsmith Screen Capture Codec download hier: [Link niet meer beschikbaar]

hmmm.... nice ! doe er nog maar eentje :)
toch een die weet hoe het werkt!!!

DBC01 zei:
Kijk es aan: Met een soeciaal nieuw prog alle informatie gevonden over Schroef-h**r's filmpje.

File : 23 Mb (23 Mb), duration 0:05:13, type AVI, 0 audio stream(s), quality 25 %
Video : 23 Mb, 632 Kbps, 15.0 fps, res. 320*240 (4:3), tscc = Unknown, Unsupported

15.0fps duidt op een webcam-filmpje.
K*T!

LEES:CAMTASIA!! me love it proggie:D

owja KARMA zou ook leuk zijn ;)

Karma ? Ja dat heb ik wel verdiend dacht ik :D

You must spread some Reputation around before giving it to ScHrOeFjE again. (sorry, als de rest nu ook eens meewerkt... :))

Karma voor Wazzup bedoel je. Schroef zadelt ons op met in eerste instantie unplayable shit.

DBC01 zei:
Karma voor Wazzup bedoel je. Schroef zadelt ons op met in eerste instantie unplayable shit.
Das bull ouwe!!!

En ik ben een man van mijn woord watde meeste hier niet kunnen zeggen!!

"ik post foto's" wacht er nog op......

"ik post foto's tijdens mijn kuur" ik wacht er nog op......

Oke ik had ff kunnen zeggen welke codec het was maar ga niet lopen blaten dat het niet playebel was!

(schroef last van roidrage?:D )

ScHrOeFjE zei:
Das bull ouwe!!!

En ik ben een man van mijn woord watde meeste hier niet kunnen zeggen!!

"ik post foto's" wacht er nog op......

"ik post foto's tijdens mijn kuur" ik wacht er nog op......

Oke ik had ff kunnen zeggen welke codec het was maar ga niet lopen blaten dat het niet playebel was!

(schroef last van roidrage?:D )

Als je het over mij hebt trutje, die foto's zijn al laaaaaaaaaaaaaaaaaang en breed gepost en bediscussieerd. Lag jij zeker Zeeuws meisje te palen.

Terug
Naar boven