- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ScHrOeFjE zei:

gedaan en werktApenootje zei:maar welke codec dan?
Probeer 'em es zelf te DL en te spelen, volgens mij is er iets nie goed gegaan met uppen?

Maar nou moet ik het zien ook verdommeScHrOeFjE zei:gedaan en werkt
maar jullie missen alleen maar een stel tiethe hoor![]()

casual dreamer zei:
DBC01 zei:Tjah roep die halve gare Schroef maar es online.
Ik heb net gekeken maar ik kan de codec er niet uitvissen.
Daar is een progje voor maar ik kan het even niet vinden.
Volgende keer duidelijke codecs Schroefslet!
.
toch een die weet hoe het werkt!!!wazzup zei:Couldn't locate decompressor for format "tscc" (unknown)
Virtualdub requires a Video for Windows (VFW) compatible codec to decompress video. Directshow codecs, such as those used by Windows Media Player, are not suitable
TSCC kon wel eens staan voor Techsmith Screen Capture Codec download hier: [Link niet meer beschikbaar]
hmmm.... nice ! doe er nog maar eentje![]()
DBC01 zei:Kijk es aan: Met een soeciaal nieuw prog alle informatie gevonden over Schroef-h**r's filmpje.
File : 23 Mb (23 Mb), duration 0:05:13, type AVI, 0 audio stream(s), quality 25 %
Video : 23 Mb, 632 Kbps, 15.0 fps, res. 320*240 (4:3), tscc = Unknown, Unsupported
15.0fps duidt op een webcam-filmpje.
K*T!

Das bull ouwe!!!DBC01 zei:Karma voor Wazzup bedoel je. Schroef zadelt ons op met in eerste instantie unplayable shit.
)ScHrOeFjE zei:Das bull ouwe!!!
En ik ben een man van mijn woord watde meeste hier niet kunnen zeggen!!
"ik post foto's" wacht er nog op......
"ik post foto's tijdens mijn kuur" ik wacht er nog op......
Oke ik had ff kunnen zeggen welke codec het was maar ga niet lopen blaten dat het niet playebel was!
(schroef last van roidrage?)