XXL Nutrition

Mijn log vanaf 26-07-2013

• Topic Starter Topic Starter
Waarom niet? Of doe jij 5 sets inclusief warming-up setjes?

6-7 inclusief warming up maar ik bouw het steeds op

---------- Post toegevoegd 17 October 2013 om 20:50 ----------

Maar goed.. Ik stop wel met loggen hier in t openbaar, je krijgt hier allemaal shit over je heen, heb wel beters te doen.
Ik houd het voortaan voor mezelf bij in een word bestandje.

Congratulations, jullie heb me weggejaagd. :)

6-7 inclusief warming up maar ik bouw het steeds op

---------- Post toegevoegd 17 October 2013 om 20:50 ----------

Maar goed.. Ik stop wel met loggen hier in t openbaar, je krijgt hier allemaal shit over je heen, heb wel beters te doen.
Ik houd het voortaan voor mezelf bij in een word bestandje.

Congratulations, jullie heb me weggejaagd. :)

Onzin brah. Gewoon eerlijk zijn over je stats, thats all.

Er worden hier talloze logs bijgehouden waarin normaal gereageerd word, maar het is volkomen logisch dat wanneer iemand abnormale vooruitgang boekt, mensen daar skeptisch over zijn.
Er zijn hier al genoeg mensen met fake stats.

Mocht je van gedachten veranderen en per se je trainingen wilt loggen + af en toe een foto of filmpje posten, kan je het beter hier doen.

• Topic Starter Topic Starter
Mocht je van gedachten veranderen en per se je trainingen wilt loggen + af en toe een foto of filmpje posten, kan je het beter hier doen.

Nee dankje, ik wens jullie veel succes;)

---------- Post added 17 October 2013 at 21:23 ----------

Onzin brah. Gewoon eerlijk zijn over je stats, thats all.

Er worden hier talloze logs bijgehouden waarin normaal gereageerd word, maar het is volkomen logisch dat wanneer iemand abnormale vooruitgang boekt, mensen daar skeptisch over zijn.
Er zijn hier al genoeg mensen met fake stats.

abnormale vooruitgang? Ik besteed super veel aandacht, geld en tijd dus dat moet ook wel. En nee ik lieg niet over mijn stats,

Heb vandaag incline db press als laatste setje 5x26kg gedaan en bench press 5x 62,5 en als laatste nog die 1x70kg, gefilmd met mijn gezicht erop. Heel veel mensen zijn beroerd om foto's te plaatsen, ik ben daar open in geweest, laat staan dat ik bijna een filmpje uploade met mijn gezicht erop. Benieuwd hoeveel negatieve reacties ik kreeg over mijn haren, schoenen, neus of uitvoering weet ik veel.

Wat een mong**l zeg, van mij mag ie weg blijven

in ! succes met je doelen locomoito

**** you voornamelijk en de rest van de haters

punt

:flipoff:

slotje

Heb je d'r zelf naar gemaakt
/out

---------- Post toegevoegd 17 October 2013 om 23:55 ----------

Hoeft trouwens niet op slot, ik blijf wel zelf weg hier, kan je jezelf nog blijven voorliegen :) adios

Ale geen filmpje dan? Dacht eens iets boeiend te kijken op de trein..
Verder toch nog even meegeven dat het mij niet zo gezond lijkt om je 1ste set met je max te doen..

Tja dat heb je met die opscheppers van een jaar of 19. Eerst veel te veel waps en dan gaan huilen. Blijkbaar had ie verwacht dat we allemaal zouden meegaan in z'n ongeloofwaardige verhaal. Zulk soort gasten heb ik bij de eerste les kickboksen ook gezien. Niet veel later dropen ze met de staart tussen hun benen weg.

Terug
Naar boven