Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou volgens mij druk jij nog geen 10 kilo met beide handen dus kom maar op met dat filmpje
belofte maak schuld, ik laat vanavond 2 filmpjes/foto's maken van mijn laatste setjes, incline db press en bench press.
Grappig dat ik vind dat ik veel te licht train voor de moeite die ik de afgelopen tijd heb gedaan en jullie geloven me niet dat ik 65k wegdruk haha
Ik heb het geluk dat ik met een ''gek'' train. Ik zat een heletijd op 14kg dumbells, op een gegeven moment werd hij echt boos zo van donder op met je 14kg, die doe je al de heletijd, pak eens zwaarder en toen bleek dat ik iets onder mijn niveau trainde. Wat mij veel geholpen heeft is dat ik gewoon zwaarder ging, dan maar 3 setjes ipv 5 maar dan wist ik wel dat ik een week later wel de 5 kon afmaken.
Maargoed, ik zie dat je aardig groot bent, je traint veel te licht voor je lengte en gewicht. Misschien moet je het probleem meer bij je zelf zoeken dan mij bedenkelijk vinden![]()

hahaha tja ik kan je niet kwalijk nemen dat je nog een tiener bent. Op die leeftijd had ik ook last van grootspraak. Geeft niks, er zijn genoeg van die jonge gastjes die over hun stats liegen.
Je bent net met deze sport bezig en je spreekt er nu reeds anderen op aan dat ze niet goed trainen hahaha.
Dat getuigt van lef. Maar geloofwaardiger word je er niet op. Als je nu al deze gewichten aan het liften bent, zal je ongetwijfeld een beroerde techniek hebben. En dat is waar een beginner als jij zich op zou moeten focussen, niet direct op de kilo's. Enfin ... leef je droom en ontwaak als je volwassen bent
Btw lengte zoals in mijn geval is vaak eerder een nadeel als een voordeel. Heb je weer wat geleerd.
Ik ben niet echt bezig met de kilo's, 2 maanden geleden was ik dat wel maar toen kreeg ik allerlei pijntjes omdat ik te graag wilde en mijn uitvoering niet goed was. Het laatste wat ik zou doen is gaan liegen in mijn LOG.. Het is de bedoeling dat ik dit later terug ga lezen en als ik alles heb gelogen dan lieg ik tegen mezelf.
Tsja je moet hier als newbie wel een beetje lef hebben, anders krijg je hier van 20 kanten langs.
Ik zeg niet dat je niet goed traint, ik vind het opmerkelijk dat je met jou grootte 70kilo bankdrukt. In welk opzichte is lengte een nadeel? Jongens die een kop groter zijn dan ik begonnen met 2x zoveel gewicht aan hun stang. Ik denk dat ik met mijn 1.65 eerder in nadeel ben dan jij met 2m
Ik ben niet echt bezig met de kilo's, 2 maanden geleden was ik dat wel maar toen kreeg ik allerlei pijntjes omdat ik te graag wilde en mijn uitvoering niet goed was. Het laatste wat ik zou doen is gaan liegen in mijn LOG.. Het is de bedoeling dat ik dit later terug ga lezen en als ik alles heb gelogen dan lieg ik tegen mezelf.
Tsja je moet hier als newbie wel een beetje lef hebben, anders krijg je hier van 20 kanten langs.
Ik zeg niet dat je niet goed traint, ik vind het opmerkelijk dat je met jou grootte 70kilo bankdrukt. In welk opzichte is lengte een nadeel? Jongens die een kop groter zijn dan ik begonnen met 2x zoveel gewicht aan hun stang. Ik denk dat ik met mijn 1.65 eerder in nadeel ben dan jij met 2m
Neen jouw armen zijn echt een stuk kleiner dan iemand van 2.00 waardoor je minder range of motion hebt, dus wordt bankdrukken makkelijker
maar is het niet zo dat iemand die groot is over het algemeen meer kracht heeft? Of doe ik denigrerend over mijn lengte?
@torrie, ik zei datik dat met setjes van 5 deed, niet 8, wat dat betreft heb ik nog een lange tijd te gaan.