Woensdag 29 September:
Military Press
paar setjes warmdraaien..
3 x 40 kg (pr)
Bench Press
1 x 15 x lege stang
10 x 2 x 60 kg (pr)
High Pull
2 x 10 x 20 kg
2 x 8 x 25 kg
Cable Triceps Pushdown
1 x 15 x 20 kg
1 x 10 x 25 kg
2 x 8 x 25 kg
Lat Pulldown (me nek intrekken)
1 x 12 x 40 kg
1 x 10 x 45 kg
1 x 8 x 45 kg
Cable Biceps Curl
1 x 8 x 20 kg
2 x 10 x 17,5 kg
1 x 12 x 15 kg
One-Arm Row
1 x 5 x 16 kg
1 x 5 x 20 kg
1 x 5 x 24 kg
2 x 5 x 26 kg
Chinnen
5 x 5 x bw
Opmerkingen
Was wel een lichte training maar was de eerste keer dus was ff uitproberen met de meeste oefeningen...
---------- Toegevoegd om 12:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:02 ----------
Offtopic: We hebben hier ook Big-Orexia
Ontopic: Wat is trainschema, voedingsschema etc.?
De trainingen zullen vier keer per week plaatsvinden. Doel sterker en groter worden. Ik hecht veel waarde aan volume! Elke training is opgebouwd uit twee “main” oefeningen.
I: Hier wordt opgewerkt naar een nieuw 3/5 RM. Deze oefening zal dus elke twee weken gewisseld worden voor een nieuwe.
II: Hier zal op volume gedraaid worden. Denk hierbij aan 10x2/8x3/6x4/5x5. Deze oefeningen die hier vermeld staan, gaan op gevoel. Wel zal ik elke week een andere oefening hier voor kiezen.
Hierna komt de nodige assistence. Deze is zo ingericht om sterker te worden op de main”oefeningen.
Dus hoge repranges en vaak meerdere oefeningen voor een 3-5 sets. Tevens wordt elke training een row of chin/pullup oefening gedaan, dit gebeurt op volume (dus 4x10 of 8x3 etc.)
First Training
I: Bench Press / Close Gripp Bench Press / Incline Bench Press
II: Floor Press / Dippen / Board Presses / of 1 van de bovenstaande
Assistence: Chest, Delts, Triceps
Row excersize: Rows (T-bar, Pendlay, Yates, dumbbell) or Chinnen/Pullup
Second Training
I: Front Squat / Box Squat / Squat
II: Squat-variant
Assistence: Quadriceps, abs, calves
Third Training
I: Overhead Press / Push Press / Seated Overhead Press
II: Floor Press / Dippen / Close Grip Bench Press / Bench Press / Board Presses / Dumbbell Overhead Press / of 1 van de bovenstaande
Assistence: Delts, Triceps, Traps, Biceps
Fourth Training
I: Deadlift / Deadlift from blocks / Deadlift from plates
II: Romain Deadlift / Squat-variant / Glute Ham Raise
Assistence: Hamstring, Glute, abs, calves
Voedingsschema: Ik probeer 8 maaltijden per dag te nemen, elke 2 uur te beginnen van 8 uur in de ochtend tot 10 uur in de avond. Mijn eten bestaat vooral uit Brinta met Melk, Veel brood (kipkerry, Kaas, Tonijnsalade) Eieren en in de avond pasta/ vlees, aardappelen, groente. En tussendoor nog 2 appels per dag en na het trainen nog wat noten. ik drink veel water en volle melk.
Ik heb nog een tijdje aan weightgainers gezeten maar die hielpen niet.
Ik heb moeite met aankomen doordat ik een snelle spijsvertering heb (ik ga ongeveer 6-8 keer naar de wc(grote boodschap

))