Fitness Seller

mijn training dagboek

Ik zou echt verdomd voorzichtig zijn, inderdaad... Dat je er bij meer bewegingen last van krijgt vind ik niet bepaald een goed teken :(

• Topic Starter Topic Starter
zit ook weer te denken om de split weer aan te pakken en weer te veranderen
die incline chest press bijv wil wel en incline bankdrukken niet dus dat moet ik ook veranderen ...iemand daar gaf me de tip om borst niet meer te trainen en allen de schouder in plaats daarvan te laten herstelen met lichte gewichten zodat ik weer volop borst kan trainen heb nu wel gruwelijke spierpijn in men borts en tricep maar das lekker schouder voelt wel een beetje klote maar morgen weer naar die fysio en kijken wat hij zegt ....denk dat ik maar eens een revalidatie schema in mekaar moet zetten

uit eigen ervaring zeg ik: kijk uit met je schouders!danmaar wat lichter trainen. die pull overs zal ik persoonlijk uit gooien dat is namelijk toch meer lats werk dan chest.ga daarvoor ipv dippen.grts

thanks bro zal hem er effe ingooien zal beter zijn als dumbbellpullover daar gebruik je ook weer de schouders mee natuurlijk maar ondanks dat zag de training er nog wel goed uit toch

je hebt je best gedaan jimmie ziet er netjes uit!

thanks bro heb nu ook wel wer gruwelijke pijn in borst en tri
als je van die hit overstapt na split is het echt heftig spierpijn niet te zuinig lekkah lekkah

klote die schouder, verder gaat het wle lekker kerel

training vrijdag 10jan[/B]split

benen/buik
leg extensions
10x40
10x50
8x60
7x65
squats
10x30
10x40
8x50
8x60 wilde de balans vinden want dit was de eerste keer free squats
leg presses moest hier ook heel erg aan wennen [Link niet meer beschikbaar]
10x60
10x80
8x100
6x130
leg curls[Link niet meer beschikbaar]
10x40
10x45
8x50
6x55
standing calf raise[Link niet meer beschikbaar]
10x35
10x55
8x70
6x85

machine crunches pannata
10x40
8x45
6x50
5x60
leg raise
10x
10x
10x
10x
rotator je draait op een plaat en je staat stil weet niet precies hoe dit heet
25x
25x

spille bennen weer laten knallen weekend veel pijn gehad moet echt weer knallen met die benen en heel erg wennen aan dat nieuwe spul maar we gfaan er voor lekkah lekkah

Lekka lekkaaaa jimi, knallen met die benen :D:D:D

thanks davyo ...die kuiten knallen bijna uitelkaar moet vandaag ook nog deadliften dat word nog wat hahahaha

Ik zou wel de squat als eerste oef. plaatsen, voor de rest ziet het er wel goed uit jimi

oke dat zou ik effe onthouden dacht eerst effe de spieren opwarmen met een extension wel lekker en toen gaan squaten maar niet te heavy voor de balans
heb ook nog side raises en front raises gedaan voor de schouder bles met p*ssy weights hhha allebei 3x10 met 5 kilo aan elke kant mensen keken me gewoon raar aan hahaaha

lekker volume kerel. probeer alleen iets meer te squaten en verdere kritiek is al gegeven door yoeri.
mijn opwarming is dit:
2min rennen
1set opwarmen leg extension laag gewicht 15+hh. daarna ff opwarmen met losse stang. Vervolgens wat jumps maken. daarna knallen.

suc6 bro

oke ik zou eerst gaan squaten jongens ... thanks bro'

update training maandag 13jan
deadlifts en weer een pr
10x60
8x80
8x100
3x130
barbell row
10x40
8x60
7x80
4x90
t-bar row
10x30
8x40
6x50
6x60
[Link niet meer beschikbaar]
maar dan met gewichten die je erop moet doenh en geen steek gewichten
10x20 om te kijken hoe het gaat met de schouder
10x40
8x60
6x70 kan zwaarder maar dit was om aftetasten
biceps
barbell curl
10x20
8x30
4x40 voor de helft
alternate curls
10x12
8x18
6x25 ging best klote
15x10 om hem lekker aftemaken
hammer curls
10x15
8x20
6x27
15x10 om aftemaken

helemaal kapot lekker geknalt schouder voelt goed maar volgende week geen biceps na rug mijn armen trekken dat niet kan dan niet optimaal mijn bicep trainen en dat vind ik wel jammer want het is toch 1 van mijn favo oefeningen

spierpijn niet te gelofen die biceps knallen weer maar de rug voel ik bijna nooit zo ik zou zo graag weer de pomp in men lats voelen maar jah komt er niet van hahaha

nice training jimi, gaat lekker.
Die hammercurl is dat per dumbbell 27kg?

Netjes kerel :D :D, ga zo door

jep dat is per dumbbell en dat afmaken ga ik denk ik om de 2 week doen echt lekker effe verzuren
bij de alternate was het ook heerlijk

thanks bro's was weer lekkah lekkah ondanks de schouder natuurlijk maar we gaan verder ik wil de opstelling van het schema weer effe aanpassen en post ik vanmiddag wel effe

impressive hamer curls kerel! prs zijn altijd lekker
pomp in lats... chinnen:D

thanks hammerstrenght is sterker als de barbell curl denk ik maar zo maar denk ook dat het licht aan de bles bij de bicep aanhechting dat ik daarom sterker ben met hammer als normaal

jah chinnen kan ik niet meer met die bles vandaar het andere apparaat
mischien moet ik minder gewicht een keer pakken met meer herh om de pomp te krijgen en lekkere spierpijn in de lats

ik gamijn split veranderen en denk wel weer een beetje schouders erin te gooien en traps natuurlijk

ma
rug/buik
wo
borst/tricep/achterkant schouder
vr
benen/biceps

de rug op maandag zodat ik me helemaal kan focusen op de rug
en de biceps op een been dag omdat ik die optimaal wil trainen wie heeft mischien nog advies alvast bedankt

Terug
Naar boven