- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

jimi zei:ik denk dat ik vandaag weer split ga doen lekkere spierpijn lekkere pomp en goede groei maar ik zou niet precies weten waar ik moet beginnen zou ik harimau een schema laten maken of zelf een in mekaar zetten??

Hoeveel dagen per week wil/kan je gaan trainen bro?jimi zei:ik wil het deze maand op 3x houden en volgende maand 4 keer maar moet deze week nog 1x naar de fysio en en dan kan ik gewoon weer knalle moet vrijdag weer dus wil eigenlijk wel mijn lichaam getraint hebben voor vrijdag ...zou nwel weer wennen zijn maar wat raad je me aan om te doen heb je misschien nog een tip

jimi zei:thanks bro denk dat ik dit patroon wil aan houden maar dan wel voor massa misschien ga ik nog wel een jaar door met massa bouween en volgend jaar cutten die gasten bij harimau zijn echt groot en wil daar wel een beetje tussen passen natuurlijk
Ma : Rug + Biceps
Wo : Borst + Triceps
Vrij: Benen + Schouders + Buik
.jimi zei:rug
deadlifts 4x
barbell row 4x
t-bar-row 4x
chinnen 4x
biceps
barbell curl 4x
alternate dumbbell curls 4x
hammer curls 4x
Borst
bankdrukken /dumbbells 4x
incline bankdrukken/dumbbells 4x
incline fly's 3x
dumbbell pullovers 3x
tricep
glose grip press 4x
dippen 4x
rope push down 4x
dit is het boven lichaam davyo weet je nog een explosieve benen training en een knallende buik training

jimi zei:rug
deadlifts 4x
barbell row 4x
t-bar-row 4x
chinnen 4x
biceps
barbell curl 4x
alternate dumbbell curls 4x
hammer curls 4x
Borst
bankdrukken /dumbbells 4x
incline bankdrukken/dumbbells 4x
incline fly's 3x
dumbbell pullovers 3x
tricep
glose grip press 4x
dippen 4x
rope push down 4x
Squat
- Leg press
- Leg extension
- Leg curl of Stiff legged Deadlift
- Standing calf raises
Chrunches
- Cable chrunches
- Machine chrunches
- Hanging leg/knee raise.
knal ik deze er nog effe tegen aan nu is hij compleet en knallen maar
ik wil ook een nieuw eet schema die had ik 2pag terug nog even gepost maar denk dat ik die laatr op zetten door die sportschool maar vind dit er wel goed uit zien en kan hier door veel massa pakken maar waar kan ik het best schouders doen want die zijn nog niet helemaal herstelt
jimi zei:dus schouders er effe tussen uit laten die komen wel aan bod met rug en borst jah je hebt gelijk verder pak ik bij biceps van elk 3 setjes 4 is toch wat te veel dit moet hem gaan worden mijn nieuwe massa schema dit zal wel weer schockend zijn omdat ik toch 5week HIT heb gedaan spierpijn morgen
ik train dan maandag ,woensdag,deze week zaterdaam maar anders gewoon maandag ,woensdag,vrijdag weekend rust
Hoe bevalt het?