MuscleMeat

mijn training dagboek

• Topic Starter Topic Starter
ik heb hem nog effe gepost maar wat moet ik nu veranderen om wat spiermassa aanzetten i need help i want to be biggg

Ziet er wel goed uit, maar omdat je ook groeit moet je nu e ndan je kcal inname verhogen. Er staan nog geen noten in , je kan 50-100gr noten ofzo bijdoen. Je kcal gaan omhoog en er komen goede vetten bij, is ook makkelijk om ergens mee naar toe te nemen.

je hebt gelijk kan wel wat van dat studenten haver nemen tussendoor jah ik denk vraag het maar want er komt wel bij maar niet extreem en denk wel eens van hoe komt het nou maar ik doe geregelt ook wel eens een junk dingetje erin of vruchten kwark in plaats van die rijst wafels met kip dan neem ik gewoon 500 gr vruchten kwark ook lekkah hahha maar jij zegt dus dat het wel goed is ..dat is natuurlijk altijd mooi om te horen maar jah misschien dan maar weer de workout aanpassen

eeen spierpijn van harimau niet te geloven en heb niet eens zo zwaar getraint als thuis misschien komt het door de apparaten en andere dingen die ik nu wel kan doen met genoeg stabiliteit men benen voelde ik zelfs in mijn slaap heb lang geen spierpijn gehad in men benen eindelijk weer een beetje spierpijn in men lichaam zodat ik het gevoel heb dat ik eindelijk weer eens getraint heb

Spierpijn is niet altijd nodig, maar wel zeer lekker :D

jah klopt jah maar heb je in ieder geval het gevoel dat je wat gedaan heb he
:wl: :wl: :wl: :wl: :hair: i will be bigggg

ik heb wel altijd split gedaan en heb hier op het forum wel wat gelezen over ub.lb lijkt me wel wat hit is denk ik te heftig voor mij te snel een bles dus ik zit nog effe te twijfelen maar misschien laat ik die portschool 1 maken en post ik die hier zit nu op een bodybuild sportschool:)

ik denk dat ik vandaag weer split ga doen lekkere spierpijn lekkere pomp en goede groei maar ik zou niet precies weten waar ik moet beginnen zou ik harimau een schema laten maken of zelf een in mekaar zetten?????

jimi zei:
ik denk dat ik vandaag weer split ga doen lekkere spierpijn lekkere pomp en goede groei maar ik zou niet precies weten waar ik moet beginnen zou ik harimau een schema laten maken of zelf een in mekaar zetten?????

Zelf in elkaar zetten :D

Er zijn ook genoeg split schema`s te vinden hier op het forum :) Hoeveel dagen per week wil/kan je gaan trainen bro?

ik wil het deze maand op 3x houden en volgende maand 4 keer maar moet deze week nog 1x naar de fysio en en dan kan ik gewoon weer knalle moet vrijdag weer dus wil eigenlijk wel mijn lichaam getraint hebben voor vrijdag ...zou nwel weer wennen zijn maar wat raad je me aan om te doen heb je misschien nog een tip

jimi zei:
ik wil het deze maand op 3x houden en volgende maand 4 keer maar moet deze week nog 1x naar de fysio en en dan kan ik gewoon weer knalle moet vrijdag weer dus wil eigenlijk wel mijn lichaam getraint hebben voor vrijdag ...zou nwel weer wennen zijn maar wat raad je me aan om te doen heb je misschien nog een tip

4x per week zou er zo uit kunnen zien:

Ma : Rug
Di : Borst + Triceps
Do : Benen + Buik
Vrij: Schouders + Biceps

of zo :

Ma : Rug + Achterkant schouders
Di : Borst + Zij/voor kant schouders
Do : Benen + Buik
Vrij: Biceps + Triceps

:D

3x per week:

Ma : Rug + Biceps
Wo : Borst + Triceps
Vrij: Benen + Schouders + Buik

thanks bro denk dat ik dit patroon wil aan houden maar dan wel voor massa misschien ga ik nog wel een jaar door met massa bouween en volgend jaar cutten die gasten bij harimau zijn echt groot en wil daar wel een beetje tussen passen natuurlijk

jimi zei:
thanks bro denk dat ik dit patroon wil aan houden maar dan wel voor massa misschien ga ik nog wel een jaar door met massa bouween en volgend jaar cutten die gasten bij harimau zijn echt groot en wil daar wel een beetje tussen passen natuurlijk

Als je 3x in de week traint vindt ik dat de beste oplossing, maar beter is om 4 dagen te trainen zodat je benen op een aparte dag kan pakken :D.

jah dat wel maar heb nu eerst 3x in de week gedaan bij die sportschool en die is helemaal bodybuild gericht net als jou gym omdat ik die hit deed vandaar 3x

rug
deadlifts 4x
barbell row 4x
t-bar-row 4x
chinnen 4x

biceps
barbell curl 4x
alternate dumbbell curls 4x
hammer curls 4x

Borst
bankdrukken /dumbbells 4x
incline bankdrukken/dumbbells 4x
incline fly's 3x
dumbbell pullovers 3x

tricep
glose grip press 4x
dippen 4x
rope push down 4x

dit is het boven lichaam davyo weet je nog een explosieve benen training en een knallende buik training

jimi zei:
rug
deadlifts 4x
barbell row 4x
t-bar-row 4x
chinnen 4x

biceps
barbell curl 4x
hammer curls 4x

Borst
incline fly's 3x
dumbbell pullovers 3x

tricep
glose grip press 4x
dippen 4x
rope push down 4x

dit is het boven lichaam davyo weet je nog een explosieve benen training en een knallende buik training

Gruwelijk kerel :D

Zelf doe ik voor benen het volgende:

- Squat
- Leg press
- Leg extension
- Leg curl of Stiff legged Deadlift
- Standing calf raises

en soms nog:

- Seated calf raises

Voor buik (kies 2 of 3 oef):

- Chrunches
- Cable chrunches
- Machine chrunches
- Hanging leg/knee raise.

rug
deadlifts 4x
barbell row 4x
t-bar-row 4x
chinnen 4x

biceps
barbell curl 4x
hammer curls 4x

Borst
incline fly's 3x
dumbbell pullovers 3x

tricep
glose grip press 4x
dippen 4x
rope push down 4x

Squat
- Leg press
- Leg extension
- Standing calf raises

Chrunches
- Cable chrunches
- Machine chrunches
knal ik deze er nog effe tegen aan nu is hij compleet en knallen maar
ik wil ook een nieuw eet schema die had ik 2pag terug nog even gepost maar denk dat ik die laatr op zetten door die sportschool maar vind dit er wel goed uit zien en kan hier door veel massa pakken maar waar kan ik het best schouders doen want die zijn nog niet helemaal herstelt

jimi zei:
rug
deadlifts 4x
barbell row 4x
t-bar-row 4x
chinnen 4x

biceps
barbell curl 4x
hammer curls 4x

Borst
incline fly's 3x
dumbbell pullovers 3x

tricep
glose grip press 4x
dippen 4x
rope push down 4x

Squat
- Leg press
- Leg extension
- Standing calf raises

Chrunches
- Cable chrunches
- Machine chrunches
knal ik deze er nog effe tegen aan nu is hij compleet en knallen maar
ik wil ook een nieuw eet schema die had ik 2pag terug nog even gepost maar denk dat ik die laatr op zetten door die sportschool maar vind dit er wel goed uit zien en kan hier door veel massa pakken maar waar kan ik het best schouders doen want die zijn nog niet helemaal herstelt

Ik denk trouwens wel dat je iets minder sets moet doen voor biceps... want die pak je nu na je rug. Je doet nu 16 setjes biceps, denk dat 12 voldoende is. Schouders pak je ook al wel mee met borst, dus voorlopig ff rustig aan doen met je schouder training denk ik en rustig weer opbouwen.

dus schouders er effe tussen uit laten die komen wel aan bod met rug en borst jah je hebt gelijk verder pak ik bij biceps van elk 3 setjes 4 is toch wat te veel dit moet hem gaan worden mijn nieuwe massa schema dit zal wel weer schockend zijn omdat ik toch 5week HIT heb gedaan spierpijn morgen
ik train dan maandag ,woensdag,deze week zaterdaam maar anders gewoon maandag ,woensdag,vrijdag weekend rust

jimi zei:
dus schouders er effe tussen uit laten die komen wel aan bod met rug en borst jah je hebt gelijk verder pak ik bij biceps van elk 3 setjes 4 is toch wat te veel dit moet hem gaan worden mijn nieuwe massa schema dit zal wel weer schockend zijn omdat ik toch 5week HIT heb gedaan spierpijn morgen
ik train dan maandag ,woensdag,deze week zaterdaam maar anders gewoon maandag ,woensdag,vrijdag weekend rust

Mischien ff bij de fysio vragen wanneer je weer schouders kan trainen? Dan gewoon weer schouders trainen, wel ff rustiger beginnen.

Trainen in een goede gym is toch beter he dan thuis kerel ? :D Hoe bevalt het?

Suc6 met je nieuwe trainingschema kerel ! :wl: :wl: :thumbup:

Terug
Naar boven