AndroidHealthClinic

mijn training dagboek

Ziet er wel goed uit, als jij je biceps nog optimaal kan nemen na de benen training :P

• Topic Starter Topic Starter
nou vertel

oke jah ik vind de benen ook altijd wel heftig maar lijkt me wel een keer fijn om te proberen want zoals het er nu uit ziet kan ik die niet optimaal trainen en dat vind ik echt k*t ga het volgende week effe proberen en dan post ik het zeker en zou ik dan ook wel kunne vertellen hoe dat dit voor mij werkt

Mjah,
ik deed oko altijd nog wat na benen, hoor.. dat ging best...
Als ik ECHT stuk zat kroop ik eerst 5 a 10 minuten o peen hometrainer om wat melkzuur af te voeren en pakte ik een AA-tje ofzo...

Daarna door-rammen :p

uncLez zei:
Mjah,
ik deed oko altijd nog wat na benen, hoor.. dat ging best...
Als ik ECHT stuk zat kroop ik eerst 5 a 10 minuten o peen hometrainer om wat melkzuur af te voeren en pakte ik een AA-tje ofzo...

Daarna door-rammen :p
dat bedoel ik maar thats the spirit

gister lekker de borst gedaan heerlijk en nu niet meer met losse gewichten en heb ook geen last gehad van de schouder dus zeker weer een + puntje

Borst/triceps
training woensdag 15jan

incline chest press machine
10x40
10x60
8x75
6x80
vertical chest press machine
10x40
10x60
8x75
6x85
peck deck van pannata heb dit nog niet eerder gedaan en niet te zwaar voor de schouder gewrichten
12x20
12x30
10x35
9x40
dippen heerlijk had dit ook nog niet eerder gedaan voor borst
10xbw
10xbw
8xbw
8xbw
dippen voor tricep op pannata machine
10x40
10x60
6x80 kon zwaarder
tricep straight bar push down
10x20
8x40 markus rhul style kabel langs de schouder
6x55 zelfde style heerlijk
rope push down
10x15
8x20
6x35

tricep stonden bol borst knalde eruit het was weer heerlijk

Laatst bewerkt:
spierpijn valt deze keer mee of moet nog komen vond het gister wel een goed training weer geslaagde dag

Ziet goed uit kerel ;), maar zodra je schouder beter is, meer db en bb werk:)

ik heb altijd db en bb werk gedaan maar dit helpt het te verbeteren en dat ik nog steeds borst kan doen ga hier nog wel effe mee door denk ik maar zo laat die db en bb maar effe liggen

iemand al een keer in de webcam gekeken ????

geen idee, waar vind je die eigenlijk?

rond die tijd maak ik me meestal klaar, maar ik zal eens kijken als ik later vertrek

is goed kerel ....de pijn komt eindelijk hahaha weer een geslaagde training morgen de beentjes effe weer knallen en dan lekker weekend

zker netjes... maar waarom geen normale bench in deze training.grts

thanks kerel ik heb een schouder bles en mijn fysio gaf mij het advies om uit een doodpunt te drukken en niet in evenwicht blijven en ook nog trainen van ik zou die een tijdje moeten laten rusten en rustig weer opbouwen maar omdat ik wel mijn borst optimaal wil trainen heb ik gekozen voor machines je drukt uit een dood punt en fucust je allen op de spiergroep die je wil trainen vandaar de machines maar als je verder terug gaat in m ijn logboek zal je zien dat ik wel altijd trainde met stangen en dumbbells dit gat prima zo en zou het graag nog even zo houden soms gooi ik er nog wat lichts voor de schouder in en zo komt het langzaam weeer goed en mag ik snel weer aan het ijzer want ik hou daar van

dit wordt de training van de benen vandaag

squats
leg press
leg extension
stiff deadlifts
standing calfs

wat vinden jullie van de opstelling diut moet hem toch zijn de been knaller hahhaha kijken of ik vanavond nog kan lopen doe voor men kuiten nu wel 3sets inplaats van 4 want heb 4 dagen bijnan niet kunnen lopen vorige week

jimi zei:
wat vinden jullie van de opstelling diut moet hem toch zijn de been knaller hahhaha kijken of ik vanavond nog kan lopen doe voor men kuiten nu wel 3sets inplaats van 4 want heb 4 dagen bijnan niet kunnen lopen vorige week
mietje:p gooi de leg extension eruit en doe legcurl. en doe nog 1oefening voor kuiten erbij en dan ben ik tevreden:D

Terug
Naar boven