Fitness Seller

mijn training dagboek

• Topic Starter Topic Starter
het gaat zo worden denk ik

rug/tri
rust
borst/achterkantschouder/bicep
rust
benen/buik

goed;)

hoe zit het met je schouder trouwens

niet veel last meer van heb hem ook een tijdje niet meer getraint en dat heeft wel geholpen ga nog 2 week zo door en dan pak ik de schoudere er weer bij nu pak ik hem alleen met borst en rug maar niet appart maar dat komt dan wel weer thanks voor het vragen kerel;)

ik heb mega grow bestel maar heb effe vraagje erover en wilde geen 1001 topic openen hierover vandaar effe hiero

moet ik dit nu beter inde ochtend nemen of na het sporten ben niet bereid een oplaadfase te volgen want dat is pure commmersie

Ik weet niet precies wat mega grow is, maar als je oplaadfase noemt, zal het wel een creatine-product betreffen. Vermoedelijk met wat suiker-complexen erbij.

Op trainingsdagen pak ik zelf altijd de creatine in combinatie met druivensuiker om een gezellige insuline-piek te bewerkstelligen na de training, op alle andere dagen na het ontbijt.

bevordert de omzetting van glycogeen in glucose

Ik neem aan dat ze andersom bedoelen???

Maar goed, ik zou hiermee hetzelfde doen als wat ik eerder zei, op trainingsdagen na de training, op andere dagen na het ontbijt.

daar zat ik ook over te denken super thanks voor de hulp kerel

update training woensdag 22 jan

borst/biceps

vertical chest press machine
10x50
10x70
8x85
5x95
incline chest press machine
10x50
10x65
6x85
3x90
normale peck deck machine
12x35
12x55
12x65
9x75
dippen
10xbw
10xbw
8xbw
8xbw
bicpes
incline dumbbell curl
10x10 per db
8x15 per d
5x20 per db
10x10 om ze aftemaken
preacher curls machine
10x30
8x40
6x45
10x25 om te knallen
hammer curls
10x10 per db
8x22 per db
6x25 per db
10x10 epr db om te knallen

onderarmen waren best nog ****t van de rug training maar toch een geslaagde training en voel me weer lekker wilde me bicep weer een beetje isoleren vandaar de preacher curls en het heeft men bicep ook weer effe lekker geschokt kon niet eens meer bellen na het sporten hahaha zo moet het

nog 1 week de schouder niet trainen en dan weer kanllen met die schouder heb wel weer zin om die de trainen

Voel je ze nou nog, of niet?

niet veel meer soms met rare bewegingen maar geef het nog 1 week nog 1x vrijdag naar de fysio en dan kunnen we weer tegen aan

ps.: wat vond je trouwens van de training

beste training bro, best dat je je schouders bijna weer kan trainen

Ik zou zelf niet dippen met een schouder-blessure en als derde curl eerder wat concentration curls pakken ofzo, maar verder ziet het er lekker uit, hoor!

thanks

met dippen heb ik geen last van die bles dat scheelt wel weer en inplaats voor hammercurls concentration ?????
ik deed een preacher voor de isolatie veder niet te veel iso oefeningen compound thats the shit

schouders voorzichtig mee beginnen en rustig ombouwen!
over je training:
goed dat je dippen er bij hebt gedaan! en nice curls

lekkere training ziet er goed uit;)

Gaat lekker kerel :D, rustig aan met die schouder en weer rustig opbouwen. Daarna weer lekker knallen. Goede training(en) bro :D :thumbup:

thanks jongens kan deze motivatie wel weer gebruiken
moet vanavond nog effe benen/triceps doen maar volgende week weer gewone split ook nog effe voor de laatste keer naar de fysio en dan kan het revalideren weer beginnen heb er zin aan

Idd lekkere training kerel, echter hammer ik nooit meer van mijn lang zal ze leven.

Terug
Naar boven