Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
niet veel last meer van heb hem ook een tijdje niet meer getraint en dat heeft wel geholpen ga nog 2 week zo door en dan pak ik de schoudere er weer bij nu pak ik hem alleen met borst en rug maar niet appart maar dat komt dan wel weer thanks voor het vragen kerel
Ik weet niet precies wat mega grow is, maar als je oplaadfase noemt, zal het wel een creatine-product betreffen. Vermoedelijk met wat suiker-complexen erbij.
Op trainingsdagen pak ik zelf altijd de creatine in combinatie met druivensuiker om een gezellige insuline-piek te bewerkstelligen na de training, op alle andere dagen na het ontbijt.
vertical chest press machine
10x50
10x70
8x85
5x95 incline chest press machine
10x50
10x65
6x85
3x90 normale peck deck machine
12x35
12x55
12x65
9x75 dippen
10xbw
10xbw
8xbw
8xbw bicpes incline dumbbell curl
10x10 per db
8x15 per d
5x20 per db
10x10 om ze aftemaken preacher curls machine
10x30
8x40
6x45
10x25 om te knallen hammer curls
10x10 per db
8x22 per db
6x25 per db
10x10 epr db om te knallen
onderarmen waren best nog ****t van de rug training maar toch een geslaagde training en voel me weer lekker wilde me bicep weer een beetje isoleren vandaar de preacher curls en het heeft men bicep ook weer effe lekker geschokt kon niet eens meer bellen na het sporten hahaha zo moet het
Ik zou zelf niet dippen met een schouder-blessure en als derde curl eerder wat concentration curls pakken ofzo, maar verder ziet het er lekker uit, hoor!
met dippen heb ik geen last van die bles dat scheelt wel weer en inplaats voor hammercurls concentration ??
ik deed een preacher voor de isolatie veder niet te veel iso oefeningen compound thats the shit
thanks jongens kan deze motivatie wel weer gebruiken
moet vanavond nog effe benen/triceps doen maar volgende week weer gewone split ook nog effe voor de laatste keer naar de fysio en dan kan het revalideren weer beginnen heb er zin aan