Fitness Seller

mijn training dagboek

• Topic Starter Topic Starter
thanks bro

waarom hammer je niet meer??

jimi heb jij je mega grow al binnen en geprobeerd ?

ik heb hem binnen gister gekregen vandaag proberen
laat wel effe weten hoe het is gegaan

jimi zei:
ik heb hem binnen gister gekregen vandaag proberen
laat wel effe weten hoe het is gegaan

keej dan was er wel benieuwd naar. ik heb namelijk ook mega grow orange besteld.verwacht het vandaag of morgen.

jimi zei:
thanks bro

waarom hammer je niet meer??

Doordat je onderarm gedraaid is knelde mij biceps mijn onderarmspieren dusdanig af, dat er geen goede doorbloeding in mijn armen/spieren plaatsvond. Hierdoor ontstekingen opgelopen waar ik gewoon doorheen bleef trainen. Gevolg, bijna 2 jaar niks kunnen doen.

oke super dat jet het zelf zo door had

waar bestaat jou bicep training uit dan als ik vragen mag
ik verander om de zoveel tijd voo de shock

jimi zei:
oke super dat jet het zelf zo door had

waar bestaat jou bicep training uit dan als ik vragen mag
ik verander om de zoveel tijd voo de shock

Hmm momenteel is mijn basis One arm dumbbell curl (staand) en one arm preacher dumbbell curl.
Dan meestal nog een 3e willekeurige oefeningen. Meestal een afmaker, met wat meer reps.

oke zijn ook wel knallers ik wil mijn linker bicep ook weer iets meer isoleren dus heb ook maar de preacher erin gegooit maar wil het toch liever met 1 arm doen heb hem van de week gedaan met twee handen volgende week met 1 en dan knallen met die bicep

...heb trouwens wel gruwelijke pijn van woensdag kan men kleren bijna niet aandoen hahahah thats the shit

jimi zei:
oke zijn ook wel knallers ik wil mijn linker bicep ook weer iets meer isoleren dus heb ook maar de preacher erin gegooit maar wil het toch liever met 1 arm doen heb hem van de week gedaan met twee handen volgende week met 1 en dan knallen met die bicep

...heb trouwens wel gruwelijke pijn van woensdag kan men kleren bijna niet aandoen hahahah thats the shit

Lekker he;)
Ik pas bijna overal unilaterale training toe.
Werkt imo super!

oke ps.. wat zijn unilaterale trainingen hahah sorry voor de breezah vraag

jimi zei:
oke ps.. wat zijn unilaterale trainingen hahah sorry voor de breezah vraag

Hehe vragen staat vrij kerel.
Zoveel mogelijk links en rechts apart.
Dus schouders links en rechts apart, armen, benen, rug, kuiten, borst.

Dit om links en rechts zoveel mogelijk dezelfde belasting mee te geven.
Symetrie he!

oke thanks voor de tip kerel moet dat misschien ook maar eens proberen want mijn rechter kant vind ik wel sterker dan de linkere

update training vrijdag slome dag had joints gerookt omdat een collega wegging en moest toen nog trainnen hahah heb er wel iets van gebakken maar niet optimaal natuurlijk maar moet ook een gebeuren he kan niet altijd serieus

10 min op de fiets opwarmen
Smith squats
10xstang
8x45
8x60
6x80
4x85 damn kon niet een helemaal naar beneden hahahah
leg press
10x90
10x110
3x5 140 heerlijk wordt 5x5
stiff deadlifts
10xstang
10x40
8x60
8x80
leg curl
10x35
8x50
6x60 pr
standing calfsp*ssy
12x60
12x85
triceps
dippen machine
10x50
8x70
8x80
straight bar push down
10x30
8x50 ruhl style
8x65 ruhl style heerlijk
one arm cable extension
10x20
8x30
8x35 met hulp van andere hand

had haast dus deze training was ****t heb wel direckt na het trainen mega grow gehad heerlijk spul is het ga hier zeker paar week mee door

:p blowen voor de training kan nie he:D kun je beter erna doen als je tog gaat blowen:D maar voor de rest nice training. dus mega grow bevald goed ??
ik neem vandaag mijn eerste schep .greetzz ludo

thanks bro

jah het is erg lekker spul zeker een aanrader maar heb geen oplaadfase gebruikt en het hele weekend vroeg op om het 'sochtends te nemen en half uur a 3 kwartier men eten erna het enige dat wel; klote was dat ik vroeg op stond maar jah dat hebben we er voor over he

:finger: :finger: :whip: :whip:

Blowen voor de training lol :D, zo te zien was je in ieder geval niet knetter stoned :D:)

Dus Mega Grow bevalt je goed kerel? :D

jah bevalt prima echt lekkah en heel makkelijk weg te drinken net sinnasappelsap haha zo smaakt het wel

was best moe en best wel knetter maar jah die collega ging weg en zie hem de komende tijd vast niet weer dus dacht dit kan nog wel effe verder rook ik niet drink ik bijna niet dus die blow maakt niet zoveel uit toch???

thanks voor de support bro's

jimi zei:
jah bevalt prima echt lekkah en heel makkelijk weg te drinken net sinnasappelsap haha zo smaakt het wel

was best moe en best wel knetter maar jah die collega ging weg en zie hem de komende tijd vast niet weer dus dacht dit kan nog wel effe verder rook ik niet drink ik bijna niet dus die blow maakt niet zoveel uit toch???

thanks voor de support bro's

Hehehe nee natuurlijk niet bro :D :thumbup:

daarom hahahhah :D

thats the way too pump up the mucles

Terug
Naar boven