AndroidHealthClinic

mijn training dagboek

Nette front-squats, man!

• Topic Starter Topic Starter
@fitie thanks
@uncLez thanks

update training maandag 6 mrt
rug/triceps
deadlifts
10x60 opwarmen
8x100
4x120
1x130 hier ging ik bijna door men rug ben direct gestopt(steek in onderrug)
reverse barbell bent over row
10xstang
10x40
8x60
3x90
8x60 omdat 90 niet echt goed ging met de grip
lat pull met deze grip[Link niet meer beschikbaar]
hammer strenght grip
10x50
8x100
8x100
8x100
seated row met deze grip[Link niet meer beschikbaar]
10x50
10x75
8x85
7x95
dumbbell shrugs
10x25 per db
8x30 per db
6x34 per db
8x22 om effe heerlijk te streken
triceps
dippen
10xbw
8xbw
6xbw
push down
10x20
8x35
8x45
reverse push down
15x15
12x20
8x25
heerlijke pomp in de tricep

deadlifts gooi ik een maand aan de kant ben ooit eens eerder door men rug gegaan met werk en wil dit niet nogmaals dit is een teken dat hij dus nog niet sterk genoeg was of ik heb natuurlijk verkeerd getilt maar het is gekomen bij het oppakken van het gewicht maar jah dus de onderrug een beetje versterken
en dan kan ik weer gaan deadliften voor de rest was het een prima training alleen was die rug training wel erg lang heb van alles 4 setjes gepakt misschien dat het daardoor kwam

mooie training je bent goed bezig!

Lekker bezig kerel :D :D

@punani thanks
@davyo thanks

jah wil die dead niet meer pakken wel een super training davyo een knaller voor de rug zoals je zei :D

ik zou de deadlift juist blijven doen om je rug te verstevigen, maar dan meer herh. en vooral minder gewicht. reverse hypers zijn ook goed voor de rug ;)

die dead maken hem kapot denk dat dit het schema gaat worden

wijde grip seated row
dumbbell row
lat pull
hyperextension om die rug beetje sterker te maken

shrugs doe ik toch maar bij de schouders want als ik klaar ben met rug heb ik geen grip meer over voor die shrugs

jimi zei:
die dead maken hem kapot denk dat dit het schema gaat worden

wijde grip seated row
dumbbell row
lat pull
hyperextension om die rug beetje sterker te maken

shrugs doe ik toch maar bij de schouders want als ik klaar ben met rug heb ik geen grip meer over voor die shrugs

Geen deadlifts meer :eek: :eek: :eek: ??? ???

Deadlifts zijn inderdaad GRUWELIJK, ik heb gister 130kg 5x5 gedaan (oke laatste setje kwam ik tot 4). Daarna was me grip een stuk minder en voel ik nu flink me onderrug. Maar goed deadlift is wel een van de beste massa bouwers IMO.

NO PAIN NO GAIN :):D:cool:

jah No pain No gain maar dit was verkeerde pain die ik ook voelde toen ik erdoor ging voor iets meer als 2 jaar terug het is wel een massa bouwer maar er zijn vast meer ik zie bijnan niemand in mijn sportschool deadliften en veel hebben een dikke rug er is vast nog wel een super compound oefening vind het ook jammer dat dit niet meer kan maar moet het voor zijn voor ik daar ook een bles krijg en dan kan ik het wel schudden

jimi zei:
jah No pain No gain maar dit was verkeerde pain die ik ook voelde toen ik erdoor ging voor iets meer als 2 jaar terug het is wel een massa bouwer maar er zijn vast meer ik zie bijnan niemand in mijn sportschool deadliften en veel hebben een dikke rug er is vast nog wel een super compound oefening vind het ook jammer dat dit niet meer kan maar moet het voor zijn voor ik daar ook een bles krijg en dan kan ik het wel schudden

Ben het met je eens hoor jimi, verkeerde pijn (stekende pijn) is inderdaad niet goed. Voorlopig rusting aan met die onderrug als je er last van hebt, mischien lichter deadliften?

Maar zelf zou ik deadlift niet helemaal uit mijn schema gooien omdat niemand het doet in de gym :rolleyes:

BTW: NO PAIN NO GAIN was gewoon ff om je nog meer te motiveren bro ;):D

nette training!
gooi de deadlift er niet uit! gewoon wat meer herhalingen anders en even rustig aan met het gewicht.

Wat maakt jou het uit wat andere in de sportschool doen, als het voor jou werkt moet je het er niet uitgooien. misschien hebben die andere gewoon meer aanleg voor een brede rug.

thanks cheta leuk dat je men log eens bekijkt

@davyo thanks voor die motivatie kerel
en voor de hulp misschien moet ik het dan veel lichter gaan pakken omdat te voorkomen maar voorals nog het was echt een klote pijn steek waar je gewoon van schrok

Laatst bewerkt:
vergeet de t-bars niet bij je rows kerel! goeie massabouwer

De dead is natuurlijk ook niet zozeer voor de brede rug als wel voor de dikke rug.

Ik zelf zou misschien een weekje rusten en dan wat lichter gaan deadliften, maar hem proberen erin te houden...

thanks voor het advies jongens jah wil die t-bar wel dat is altijd een lekkere oefening dom van me dat ik die vergeten was

ik voel men lats en rug nu wel goed geen last meer van die klap van gister
hoop dat het zo blijft:D

schema borst/biceps

incline chest press machine 4x
vertical hammer strenght press machine 4x
incline cable fly's 3x
dippen 3x

cable curl 3x
concentration curls 3x
hammer curls 3x

ziet er ok uit hoeveel reps per set ?/

piramide bij 4x 10,.8,6,6
bij 3x 10x,8,6

okw ,ik doe zelfde principe alleen laatset set meestal tot falen

oke ... jah ik ben nu aan de machines maar wil gewoon weer naar de barbells maar dat zou nog wel een maand duurden of meer

Terug
Naar boven