Fitness Seller

mijn training dagboek

• Topic Starter Topic Starter
REUS zei:
Jimi, omgooien die boel. Eerst de kuiten aanpakken, dan de hamstrings en dan de voorkant!
bedoel je dit voor de been training alleen of in het geheel en wat bedoel je met eerst kuiten dan hams en dan quads alvast bedankt

@punani thanks
@zelda thanks

gister 40 min cardio
20 min fietsen
20 min cyclo trainer

vet% ook getest met elektronica 21,9% toen ik begon met bulken was het met elektronica 24,9%
dus het heeft wel iest gewerkt nu met het nieuwe eetschema gaat het zeker lukken nog wat om laag te gaan wil ongeveer in juli 12% hebben maar misschien onhaalbaar maar ga er gewoon voor

effe vraagje doie men borst vandaag

wil incline cable fly's gaan doen maar wat is beter dit of crossovers alvast bedankt

????????????

Allebei goede oefeningen jimi :D

dat dacht ik al maar zou ik het dan gewoon afwisselen de ene week crossovers en andere week incline cable fly's want met die db wordt het nog niet denk ik heb een goeie klap gehad maandag bij die overhead extension
die bles voel ik nu wel al 2 dagen zeuren

blessures zijn altijd k*t zou inderdaad even rustig aan doen , om en om is goeie optie

Idd allebei goede oefeningen. Verschil zit hem vooral in de hoek van je armen t.o.v. je lichaam. Crossovers is meer vooruit/naar beneden. Flyes is meer vooruit naar boven.

Tenminste op mijn manier dan ;)

leek me ook strak plan

vandaag
incline chest press machine
vertical hammer strenght machine
crossovers
dippen

standing dumbbell curls
concentration curls
reverse barbell curls

biceps en triceps voelen nu wel lekker sins ik het elke week verander elke wek andere oefeningen heerlijk

jimi zei:
bedoel je dit voor de been training alleen of in het geheel en wat bedoel je met eerst kuiten dan hams en dan quads alvast bedankt

Ik bedoel ermee dat je eerst 2 oefeningen doet voor de kuiten, dan 2 oefeningen voor de hamstrings en dan 3-4 oefeningen voor de voorkant!
Het is zwaar maar wel lekker de fik erin en bij mij groeien ze goed!

update training woensdag 15 mrt
incline chest press machine
10x50
10x75
8x85
8x95
vertical hammer strenght machine
10x50
10x75
8x85
8x100 met beetje hulp
crossovers voor het eerst
14x15 aan beide
10x20 aan beide
8x25 aan beide
8x30 aan beide
dippen
10xbw
8xbw
6xbw
standing db curls
12x10
10x14
8x18
concentrationcurls
12x10
8x14
6x16 met hulp van andere hand
reverse barbell curls
12xstang is 20 kilo
10x30
6x40 cheaten beetje
8xstang om te verzuren heerlijk3

beetje minder op borst vandaag omdat de bles nog beetje pijn deed verderweer met men broertje getraint en hij gaat de komende 3 mnd zeker mee trainen dus ik heb weer een train maatje wel gezellig en je kan er dan ook meer uithalen

Laatst bewerkt:
REUS zei:
Ik bedoel ermee dat je eerst 2 oefeningen doet voor de kuiten, dan 2 oefeningen voor de hamstrings en dan 3-4 oefeningen voor de voorkant!
Het is zwaar maar wel lekker de fik erin en bij mij groeien ze goed!
heb je misschien een voorbeeld hoe ik dit zou kunne aanpakken thanks

nette training hoor kerel, alhoewel er in je borst training niet echt een goeie massapakker zit naar mijn mening. Alles op een machine. Beter pak je die inclines met dumbbells ofzo.

thanks chucky

jah zoals ik al aan geef heb ik weer een beetje last van die schouder bles dus die db presses wil ik wel maar ben er denk ik nog niet klaar voor vandaar machines ik heb ook liever het echte werk maar jah hierdoor kan ik wel men borst optimaal doen en heb ik niet veel last van de bles thats the clu

vind je training toch wel goed, wat vond je van die cross over?

thanks bro:D

super deze ga ik zeker afwisselen met die incline cable crossovers die zijn ook heerlijk

Goede traning weer kerel :D

thanks davyo we keep strong hahahaha

netjes ik ben ook benieuwd naar de reactie van reus. mijn hams zijn ivh met met quads klein.

thanks bro

jah wel zullen het gaan merken morgen moet ik benen doen misschien met zijn nieuwe schema

Terug
Naar boven