XXL Nutrition

mijn training dagboek

• Topic Starter Topic Starter
thanks bro;)

jah dat is niet normaal nog nooit zo gevoeld damn als ik hem nu span doet het echt gruwelijke pijn en dat is een super gevoel

jimi zei:
thanks bro;)

jah dat is niet normaal nog nooit zo gevoeld damn als ik hem nu span doet het echt gruwelijke pijn en dat is een super gevoel

Dat is ook de reden dat ik geen buik train. Moet je eens zwaar gaan squaten (250+), zwaar deadliften, en zware pressdowns. Dan pak je echt al uber je buik aan!

ben ik helemaal met je eens ik doe ook nooit buik en die is zo hard als beton hahahaha maar geen blokken door men bf hahahaha maar dat komt nog wel denk dat ik nog een maand door bulk en dan ga cutten

ik train nu in de hardcore gym van groningen en ga daar ook advies vragen voor het cutten en dat zei mij daar bij gaan helpen die kerel zei ook dat het bf wat ik nu heb me niet aan moet storen en als ik ga cutten is het zo weg
maar wil geen gespeirt botje woprden van 75 kilo ben nu 86,5 en wil ongeveer 88 a89 worden en dan terug naar 80 maar dan wat droger en dan weer gaan bulken denk ik

thanks bro motiveert me weer om nog harder te gaan

lekkere training, wat is je bodyfat nu?

staat bij dezelfde post

thanks

Gaat lekker joh.

wat denk je dat je moet corigeren hoeveel moet je eraf halen dan ongeveer weet iemand dit alvast bedankt

thanks denk dan dat ik tussen de 15 en 20% zit als ik die foto's zo bekijk zitten wel gruwelijke tussen http://forum.bodybuilding.com/attachment.php?s=&postid=1878949 deze bijv

gister cardio
20 min op cyclo trainer stand 16
15 min fietsen op stand 12

voelt heel anders aan als kracht training ik was helemaal leeg erna damn wat een gevoel

T-bar rows! Die ga ik Vrijdag ook weer eens doen, denk ik... Altijd lekkah :D

jep volgende week ga ik ze effe weer in de corner met een bar pakken lijkt me ook wel weer heerlijk maar met wat moet ik gaan roeien met een close bar van de seated row of ..... iemand tips pakte het thuis altijd met een halter bar maar die heb je niet los in de sportschool

ik neem gewoon de bar vast tegen de schijven

men baas vertelde zei net tegen mij dat wat ik eet nooit goed kan zijn ik begon te lachen en dacht jah en dat weet jij ik zei ik train hard dus moet veel; eten om aan te komen hij zei ik eet nog niet eens zo'n bak als jou op een hele dag toen vertelde ik dat ik een eetschema heb en dus voor 13:00 twee keer warm heb gegeten dus twee van die bakken maar toen zei hij ook je verbrandt jah niets hier op katoor en zei ik ben nog steeds aan het verbranden van de trainingen van deze week en mijn stof wisseling is ook veel sneller als die van jullie

revalidatie schouders week 2
zittende hammer strenght machine press
12x20
10x40 pr
8x60 pr
8x80 pr
side raises
12x8 per arm
10x10 ,,
8x12 pr ,,
8x14 pr ,,
zittende bent over raise
12x10 per arm
10x14 ,,
8x18 pr ,,
6x20 pr ,,
db shrugs
12x20 per arm
10x28 ,,
10x30 ,,
9x34 ,,
buik
hanging leg raises
12xbw
10xbw
8xbw
8xbw
machine crunches
12x45
10x50
8x55 allemaal heel rustig

10 min zwaare cyclo trainer stand 19 *cardio* deze week 80 min cardio gehad

alles was super helemaal geen last gehad van de bles nu voelt het ook oke heb geen last van de bles wel van de spieren natuurlijk maar het gaat echt uitstekend ...zondag begin ik met de 2e pot mega grow en de laatste maand bulk dus nog een maand vreteeeeeeeeeeeeehhhhhhhh

Goed om te zien dat je schouder zich nu hersteld heeft.

:thumbup:

uncLez zei:
Goed om te zien dat je schouder zich nu hersteld heeft.

:thumbup:
het voelt wel zo maar durf nog niet te bankdrukken en gewoon chinnen en nog wat overhead oefeningen te doen daar is i nog wel te zwak voor

vandaar allemaal pr's:D

Terug
Naar boven