- Waardering
- 1
heb de schouder al op een aparte dag en dat bevalt prima heb nu gewoon tricep erbij gedaan en rug appart omdat het lekkerder traint zelf heb ik in al geen 3 mnd db press gedaan voor borst of gebankdrukt ik heb dit verdere gedaan met machines en gaat best goed maar bovenkant moet meer en onderkant scherper ik weet als de bovcenkat komt de onderkant ook goe komt maar dat is nou eenmaal mij zwakke punt en schouder is gebles geweest en ben nu in de vierde week van het herstel programma
dit is het schema van borst
incline chest press machine
vertical hammer og gewone grip machine
corss overs zwaar
dippen
wil vandaag wel weer kijken of ik die bar weer aankan maar denk het nog niet wat raden jullie mij aan om te doen om dit punt weer 1 van de sterken te maken side raises voor massa doe ik echter met db maar iso meestal met kabel het is allebei iso maar het gevoel is anders vandaar massa en iso de side raises gooi ik gewoon zo af en toe erin zodat die ook wat extra groeit maar die borst ik mijn klotenste stukje vandaar vraag ik advies
wat vonden jullie verder van de rug training
ps.:heb nu een foto van de voorkant kun je effe checken
dit is het schema van borst
incline chest press machine
vertical hammer og gewone grip machine
corss overs zwaar
dippen
wil vandaag wel weer kijken of ik die bar weer aankan maar denk het nog niet wat raden jullie mij aan om te doen om dit punt weer 1 van de sterken te maken side raises voor massa doe ik echter met db maar iso meestal met kabel het is allebei iso maar het gevoel is anders vandaar massa en iso de side raises gooi ik gewoon zo af en toe erin zodat die ook wat extra groeit maar die borst ik mijn klotenste stukje vandaar vraag ik advies
wat vonden jullie verder van de rug training
ps.:heb nu een foto van de voorkant kun je effe checken

they are coming help!!!!!!