XXL Nutrition

mijn training dagboek

• Topic Starter Topic Starter
heb de schouder al op een aparte dag en dat bevalt prima heb nu gewoon tricep erbij gedaan en rug appart omdat het lekkerder traint zelf heb ik in al geen 3 mnd db press gedaan voor borst of gebankdrukt ik heb dit verdere gedaan met machines en gaat best goed maar bovenkant moet meer en onderkant scherper ik weet als de bovcenkat komt de onderkant ook goe komt maar dat is nou eenmaal mij zwakke punt en schouder is gebles geweest en ben nu in de vierde week van het herstel programma
dit is het schema van borst
incline chest press machine
vertical hammer og gewone grip machine
corss overs zwaar
dippen

wil vandaag wel weer kijken of ik die bar weer aankan maar denk het nog niet wat raden jullie mij aan om te doen om dit punt weer 1 van de sterken te maken side raises voor massa doe ik echter met db maar iso meestal met kabel het is allebei iso maar het gevoel is anders vandaar massa en iso de side raises gooi ik gewoon zo af en toe erin zodat die ook wat extra groeit maar die borst ik mijn klotenste stukje vandaar vraag ik advies

wat vonden jullie verder van de rug training
ps.:heb nu een foto van de voorkant kun je effe checken

kappen met die machines.

oke en dan met die halve bles men schouder nog meer slopen of de gok wagen en gewoon weer gaan bankdrukken

thanks bro wat vond je eigenlijk van de training (leuk dat je effe komt kijken)

jimi zei:
oke en dan met die halve bles men schouder nog meer slopen of de gok wagen en gewoon weer gaan bankdrukken

Ellbows-in pressen en eventueel wat lichter pakken. Ik ben van mening dat je je schouders nog meer sloopt in die machines, omdat je in een standaard bewegingsbaan word gedwongen.

KaLe zei:
Ellbows-in pressen en eventueel wat lichter pakken. Ik ben van mening dat je je schouders nog meer sloopt in die machines, omdat je in een standaard bewegingsbaan word gedwongen.
je bedoelt net als een powerlifter drukken dat kan toch ook met db of niet
lijkt me niet eens een gek iedee thanks kale :D

het gaat zo worden

incline db presses
flat db presses
crossovers
vertical hammer grip press machine lage stand

eerste borst training met db in 3 mnd

incline db press
12x18
10x22
8x28
8x30 schouder begon al
flat db press
12x20
10x24
8x20
8x20
crossovers
10x35
10x40
10x40
10x40
vertical hammer low grip machine pressheerlijke oppomper
12x60
10x75
8x85
8x85
cable side raise
10x10
10x10
8x15
8x15
standing db curl
12x14
10x16
8x18
10x12
pose curls in crossover
12x15 per kant
10x20 ,,
10x20 ,,
8x25 ,,
hammer curlslinker onderarm begon teverstijfen
10x16
8x20
10x16
pomp setje 10 kilo per db onderarmen konden niet meer

lekkere training jimi :D :thumbup:

zozo flink wat gedaan, nette training hoor

thanks bro's:D

jah die schouder is nog niet toe aan zwaar gewicht maar ik blijf wel gewoon db drukken ben die machines helemaal zat dan maar iets lichter men lichaam stond wel weer in vuur en flam en de pomp zat er ook heftig in schouder voelen nu alleen nog maar naar spierpijn niet na bles pijn dus dat is altijd een goed teken

zeer nette traianing, lekker incline db press:eek:

thanks die kan zwaarder maar jah die bles he ga niet max

Nice inclines kerel :) Maar waarom niet hoger inzetten?

effe terug lezen kerel het gaat hier om kwaliteit geen kwantiteit en die schouder moet ook nog geheelt worden he

My bad :D Maar dan nog :D nice inclines :)

thanks bro :cool:

thanks santino komt wel goed met die schouder

dat wel maar moet nog wel rustig doen die machines hebben het misschien nog erger gemaakt maar jah die db pak ik nu weer en traint ook weer lekker

Terug
Naar boven