MuscleMeat

mijn training dagboek

Heb je wel eens drop setjes geprobeerd jimi? Doe ik soms ook wel eens in plaats van een 'pomp' setje:D

• Topic Starter Topic Starter
jah wel eens gedaan meer voor de benen boven lichaam nog niet zou er eens aan denken vanavond bij een van de laatste setjes van de oefeningen om die er effe in te gooie zou wel exploderen hahahah

vond je er trouwens van de afgelopen trainingen

borst training was mieterig maar die db rows zijn echt goed, vraag me bijna af of je ze wel goed uitvoerd:D

kijk maar naar de andere trainingen borst en rug zijn allebei wel in verhouding dat was gewoon een high rep training

Ik mis de deadlift bij je rugtraining kerel :D, verder een nette rug training.

jep volgende week gaan we weer van start met de deadlifts heb ze er een tijdje tussen uitgehaald omdat men onderrug klote was maar is herstelt nu en we gaan er weer voor

borst 5 dagen split
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
12x50
10x70
8x100
8x110 heerlijk
incline db presses
10x30
8x34 pr
8x34 pr per db wel met spot van men bro
10x26
incline fly's in crossover op bankjesuper stretch
10x20 per kant
10x25 ,,
10x25 ,, pr
10x20 ,,
low crossovers
10x20
10x25
10x25
10x25
dippen
10xbw
8xbw
8xbw

super training borst was helemaal vol wat een gevoel 5 oefeningen gedaan

lekkere borst training. zo te zien gaat het allemaal lekker vooruit;)

wat is je lengte en gewicht ?

lengte ..175/176 cm
gewicht.. 84/85 kilo denk ik nu wil weer omhoog was weer een beetje in gewicht gedaald maar wel iets droger en das altijd goed wil weer wat zwaarder worden en gaat weer een beetje vooruit ik blijf altijd hangen op gewicht en jah wordt wel alleen maar gespierder en das oke thanks voor je reaktie luppie

jimi zei:
lengte ..175/176 cm
gewicht.. 84/85 kilo denk ik nu wil weer omhoog was weer een beetje in gewicht gedaald maar wel iets droger en das altijd goed wil weer wat zwaarder worden en gaat weer een beetje vooruit ik blijf altijd hangen op gewicht en jah wordt wel alleen maar gespierder en das oke thanks voor je reaktie luppie

zijn goede stats voor het gewicht wat je omhoog tilt;)

ben nu net mijn 8e maand in gegaan van serieus bodybuilding en gaat steeds beter

ik train 5 jaar en 2 jaar ervan beetje serieus. ik ben sins kort ook gestopt met het vele drinken van alcohol dat had er ook wel meej te maken denk ik

nette PR's hoor, warneer ga je cutten of blijf je ook gewoon de zomer door bulken:D?

luppie zei:
ik train 5 jaar en 2 jaar ervan beetje serieus. ik ben sins kort ook gestopt met het vele drinken van alcohol dat had er ook wel meej te maken denk ik

oke das wel veel bro en dat heeft zeker met het drinken te maken knallen met die gewichten bro knallen ik train nu ongeveer 1,5 toto 2 jaar en daar van dus bijna 8 mnd serieus

AlexT zei:
nette PR's hoor, warneer ga je cutten of blijf je ook gewoon de zomer door bulken:D?
blijf gewoon door bulken er moet meer massa op knallen met die massa droog trainen doe ik wel over een jaar of misschien langer:D

benen 3e dag 5 dagen split
smith squatsloss was bezet
12x40
10x60
8x80
8x100
6x120 + spot van myown bekent van het forum
horizontaal leg press met voeten tegen elkaar
10x100
8x110
8x120
8x130
leg extension
8x60
8x70
20x40
stiff deads
10x60
8x80
3x90 grip ging klote
seated leg curls
10x70
10x75
10x75
kuiten presses op leg press
12x150
12x150
12x150

5 min uit fietsen

die 120 kilo squats waren niet te geloven ik deed ze puur voor de kracht want mijn benen lopen nog altijd achter op men boven lichaam en wil ik ze dus ook iets sterker hebben top training

Nice 1.

zeker top training m8, ik heb trouwens ook altijd last van grip bij het deadliften.helemaal met warm weer.

goede squat!, pak je de sldl met mixed grip?

Terug
Naar boven