Fitness Seller

mijn training dagboek

ow je ging niet tot failure dan??

• Topic Starter Topic Starter
jah wel maar gewoon beetje aftasten heb ze gewoon heel erg diep genomen en heel langzaam

je milos style maar die werkt wel beter mijn borst doet echt gruwelijk pijn van 50 kilo hahahahahhahahahahhahahahaha verklaar dat maar

jimi zei:
jah wel maar gewoon beetje aftasten heb ze gewoon heel erg diep genomen en heel langzaam

Ik neem me vriendin ook wel eens heel erg diep en langzaam, maar ik ga altijd to t failure ;)

Grapje bro, goede training :D :thumbup:

hahaa jah ik ook lekkah lekkah zo diep en zo langzaam tot ze het niet meer volhouden kan ahhahaha

jimi zei:
heb nog effe vraagje ik heb gister dus hit gedaan en nu klopt mijn schouder is dit overtraining heb hier anders nooit last van als ik naar mijn shirt kijk zie ik hem gewoon kloppen hhahaha
IK denk niet dat je schouder overtraind is, bij mij klopt ie soms ook, waarschijnlijk omdat je hem zwaar belast hebt.

oke vandaar hij doet het nu niet meer.:
maar mijn rug is nog wel ****t van maandag maar vandaag gewoon weer knalle en zwaarder als maandag

Best leuk zo'n hit schematje, misschien ga ik dat over een tijdje ook eens proberen. Ik zou trouwens zoveel mogelijk compound oefeningen doen. En vergeet de deadlift niet!

Ja ik dacht dat schema al te herkennen, maar je bent toch niet gebonden aan hoe het voorbeeld schema eruitziet? Je kan best wat dingen naar eigen inzicht veranderen.

jah klopt maar zou het schema eerst goed moeten kennen voor ik het verander misschien heb jij nog suggesties hoe ik het schema kan indelen om zo veel mogelijk compound oefeningen te pakken en natuurlijk veel massa te winnen iso kan wel in de cut fase

Ik zou, er zeker deadlift in steken(leg extension of leg curl kan wel weg). Verder seated row->BOR, triceps extension->small grip bench en ik weet niet of pull overs goeie massabouwers zijn. Dit is mijn mening.

Verder seated row->BOR, triceps extension->small grip bench en ik weet niet of pull overs goeie massabouwers zijn. Dit is mijn mening.[/QUOTE]

zou je dit effe beter kunnen uitleggen ik denk dat ik de leg curl en leg extension vervang door deadliften want met deadliften pak ik ook wel de hele benen en het is zeker een goede massa bouwer

Update training HIT(training 2)

Squats
6x 30 opwarmen
8x 70
Leg extension
6x20
8x40
Leg curl
5x 20
8x30
Dumbbell Pullovers
5x17
8x 22
Barbell overhead shoulder press
5x20
8x30
seated row
6x60
8x80
Bench press
5x50
8x70
barbell bicep curl
6x 20
8x36
dumbbell overhead extension
5x17
6x27
pullups
5xbw
5xbw
dippen
5xbw
8xbw
standing calf raise
6x50
8x90
buik
vloer chrunches
8x
12x

Goede training. Leg curl en leg extension idd vervangen door deadlift is een veel betere massa bouwer. Verder zou ik de triceps extensions vervangen door smaal grip benchpress, maar is niet noodzakelijk. Bent over rows van ik beter dan seated rows.

Goede training kerel :D

Ga zo door :):thumbup:

Hehe ja blijkbaar, ik denk dat ie nog niet weet dat dbb al online is

De Beste wensen iedereen
haha jongens terug van weggeweest kon niet online komen vet klote had 2 update van mijn HIT maar ben dit alweer beetje vergeten ik ga nu in het nieuwe jaar verder en knal er vanavond weer hard tegen aan ik update morgen de training hier op men log

jimi zei:
De Beste wensen iedereen
haha jongens terug van weggeweest kon niet online komen vet klote had 2 update van mijn HIT maar ben dit alweer beetje vergeten ik ga nu in het nieuwe jaar verder en knal er vanavond weer hard tegen aan ik update morgen de training hier op men log

De beste wensen kerel :D :thumbup:

thanks jij ook zekers beste wensen

Terug
Naar boven