XXL Nutrition

mijn training dagboek

• Topic Starter Topic Starter
heb men spullen al op marktplaats gezet nu nog wachten

ah zo bedoel je het nu snap ik je jah als je het zo bekijkt heb je gelijk ik heb nu 1 gevonden met smith en losse gewichten dus helemaal perfect heb de link al geplaatst dat is zeker een goed apparaat van alles wat

ik heb nog effe een vraagje welke oefeing kan ik het beste doen barbell row of dumbbell row op schuin bankje marcus ruhl style voor massa

afwisselen is het best, dus een week of 3-4 barbell row, dan dumbbell row of elke training omwisselen. Zelf denk ik bor

ik vind zelf dat ik bij schuinbankje row veel meer mijn lats voel als bij bor dus vandaar dat ik het vroeg wil het vanavond effe proberen kijken hoe ik mij voel
ps... ken je de oefening schuinbankje dumbbell row???

BOR en dumbbell row afwisselen :thumbup:

DavyO zei:
BOR en dumbbell row afwisselen :thumbup:
thanks bro's

ik heb dumbbell row uit de nieuwste film van ruhl en deze is wel ranzig heftig
het is net als gewone row maar dan lig je met de ene kant op het bankje waardoor je zwaarder kan en meer kunt conc op je vleugels maar ga het zeker afwissel thanks

Jep heb het al eens geprobeerd dumbbell row op schuin bankje, maar ik vond het niets(lag waarschijnlijk aan de uitvoering). Maar zal het wel nog eens proberen. Goed voor je lats is chinnen en t-bar row gisteren voor het eerst gedaan hevige pijn in lats nu. Doe eens bor en je lichaam stilhouden en je rug horizontaal met de grond(enkel je armen bewegen).

dus rug helemaal naar beneden horizontaal dus ik doe normaal gesproken iets minder als dat maar ik probeer dit ook eef thanks bro die schuinbankje row moet je echt proberen ik voel dit beter aan mijn lats als bor of t-bar

maar jah ik weet niet of de t-bar bij mij goed is is maak hem zelf met een barbell en een halter hij is altijd beter natuurlijk als je hem in sportschool doet of maakt dit niet uit

die bor , de hele beweging je rug horizontaal doen en alleen je armen bewegen, je moet wel wat gewicht afhalen omdat dit zwaarder is. T-bar row kan je evne goed thuis doen. Ik neem een halter en an de ene kant steek ik platen en de andere kant staat in een hoek tegen de muur.

18fitie zei:
die bor , de hele beweging je rug horizontaal doen en alleen je armen bewegen, je moet wel wat gewicht afhalen omdat dit zwaarder is. T-bar row kan je evne goed thuis doen. Ik neem een halter en an de ene kant steek ik platen en de andere kant staat in een hoek tegen de muur.
dat is ook wat ik doe de punt in de hoek en trekken maar hahaha maar ga nu efe trainen:D

update training vrijdag

squats
8x30
8x60
deadlifts
7x50
6x100 eindelijk weer
dumbbell pullover
8x15
8x25
bent over row
8x40
8x50
barbell overhead shoulder press
8x20
9x40
smith bench
8x50
8x80
barbell curl
8x20
8x38
small grip press
8x40
9x60
reverse pullups
7xbw
6xbw
dips
8xbw
6xbw
standing calfs
8x50
9x90
buiks
crunches op bankje tot failure

dit was het weer

Laatst bewerkt:
vind hit wel lekker maar weet niet of ik dit lekkerder vind als split toen ik split deed voelde ik de pomp wel meer in de verschillende spieren maar ik moet eerst maar een een tijdje bezig zijn met hit voor ik kan oordelen

eindelijk weer 100 kg met deadliften wil over 2 week weer 120 kunnen maar dan met dit schema denk wel dat ik het nog kan maar in dit schema wil ik het eerst weer een beetje opbouwen

Gaat de goede kant op jimi, en al vooruitgang aan je fysiek te zien?

ben het nu ongeveer 3 week aan het doen en kan merken dat ik op sommige plaatsen meer massa aan het winnen ben en het is ook allemaal keihard ik denk nog tot eind feb door te gaan met cutten en 1 mrt te beginnen met cutten heb best wel wat bodyfat maar jah met wat cardio is dat ook weer weg thanks voor je belangstelling en nog thanks voor die bor die was veel heftiger dan anders deedc hem eerst met 80 nu heb ik hem met 50 gedaan en was ook wel heftig en kon de lats zoals je zei meer voelen en strekken

had men bent over rows er niet eens bijgezet damn slaap ik nog

Terug
Naar boven