Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ook een gelukkig nieuwjaar
bevalt prima dat HIT schema maar ik heb nu wel steken in mijn linker knie en denk dat ik dat effe laat nakijken of ik kijk deze week nog effe aan. ga deze week de legextensions vervangen door deadlifts dus voor weer meer massa knallen
zo dit was het weer nu het nieuwe jaar in
pak vanavond wel de benen met deadlifts/squats kijken wat mijn knie nu gaat doen ik hoop niet dat hij kapot is
hallo mede bb's ik heb effe een vraagje ik heb laatste tijd ook wat last in mijn linker schouderkop het zijn vaak steken ....wie heeft dit ook wel eens ervaren of moet ik gewoon effe langs de doc....alvast bedankt
klopt jah de linker schouder maar de voorste kop soms voel ik het ..ook al ik niet train maar jah ik denk dan gewoon doorbijten
wel k*t maar als het niet overgaat ga ik denk ik gewoon effe heen soms heb ik tijd geen last en soms weer wel dus snap het niet helemaal...Heb gelukkig de benen gister wel lekker gedaan eerst gesquat en toen deadlifts wel lekkah nu pak ik ook weer goed de onderkant rug en das een fijn gevoel om die spieren ook aantepakken ...mijn knie deed gelukkig ook geen pijn dus das een +puntje en nu ook niet dus misschien had i gewoon effe rust nodig..hier nog effe de update van gister. update training 2 jan squats
8x30
6x60 deadlifts
8x50
9x80 kon tuurlijk meer maar dat komt morgen..wilde effe mijn benen testen pullover
8x17
8x25 Bent over row
8x50
8x80 overhead shoulder press
8x30
10x40 smith bench press
8x50
8x80 barbell curl
8x20
6x36 small grip press
8x50
5x60 pullups reverse
8xbw
8xbw dips
8xbw
6xbw standing calfs
8x50
8x90 buik
korte cruches op bankje
15x
20x
was niet zo lekker dus de training ging niet helemaal soepel maar jah effe rust en dan weer knalle het was ten slote niet voor niets 2 jan hhahahha
he bro's heb gister effe weer lekker getraint benen voelen goed met de squat kon ik goed diep gaan... update 4 jan smiths squats
8x30
9x60 deadlifts
8x40
7x90 pullovers
8x17
7x25 bent over row
8x40
8x80 shoulder overhead barbell press
8x20
10x40 smith bench press
8x50
9x80 wil wel zwaarder maar wil de goeie spanning ook houden op de borst en geen false herh doen barbell curl
8x20
8x38 smal grip smith press
8x40
8x60 reverse pullups
6xbw
8xbw dips
7xbw
8xbw standing calfs
8x50
9x90 buik
korte cruches op recht bankje
12x
15x
dit was hem weer ben wel blij dat ik de extension voor de bene verander heb in deadlifts voelt wel lekker na het squaten voel dan best een goeie pomp in mijn benen ....ik heb ook no een vraagje iemand nog enige suggesties of ik het schema moet aanpassen of het gewoon zo moet behouden wil er wel effe bij zeggen dat dit schema wel goed aan voelt en het mij het gevoel geeft dat ik in kleine tijd er al weer een beetje massa heb bij bijgekregen en dat voelt natuurlijk goed want dat is ten slote waar we het allemaal voor doen
Ziet er goed uit, je gebruikt wel veel smith. Als je massa met dit schema pakt zou ik nog even ermee verder doen. Als je merkt dat het langzamer gaat kan je nogal tijd wat oef. wisselen. Wel goed dat de deadlift er nu in zit
thanks 18fitie
klopt pak wel vaak de smith om dat ik een vrij kleine ruimte heb en niet steeds zin heb om de mijn wieder por bankje erbij te pakken ook vind ik de bank te wijd die ik erbij kreeg als ik bijv bankdruk wil ik geen geuzeur hebben van mijn schouders en ze dus vrijhouden en dat kan met het roman bankje wel dan kan je echt de herh helemaal maken en strek je de hele borst spier na mijn gevoel goed en ik smith omdat ook omdat ik dan echt alleen de kracht in mijn borst zet en niet zoals bij gewoon bankdrukken dat je ook een gedeelte je vleugels erbij gebruikt dit is wat ik voel iedereen kan ook dus een eigen ervaring hebben met msith maar ik vind het wel lekker trainen ben wel van plan om het smit toestel te koop te ztten en bij helisports dat andere smith toestel te halen met nog losse barbell houders ervoor zodat je vrij kun squaten maar ook in smith en dat geld natuurlijk ook voor het bankdrukken
jah je kan er los mee squaten en benchen want er zitten losse stanghouders voorop neem aan dat je het gezien hebt dat apparaat op helisport
ga mijn sul effe te koop zetten kijke wat het opberengt