- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
SR1985 zei:Thx voor de uitleg van die max effort en 1RM bro
Maar heb wel een vraagje over je side press... Je bent blijkbaar rechts sterker, maar waarom train je rechts niet even zwaar dan links? Zoals je het nu doet gaat het verschil in sterkte nog vergroten denk ikIkzelf zou bij zo een oefeningen net met links beginnen en kijken hoe ver ik hier mee raak, en dit dan toepassen op rechts. En zo het verschil in kracht tussen links en rechts proberen verkleinen... Of heeft dit geen nut?
![]()
Wakaera zei:
Wakaera zei:

coach zei:
Ey, wa doet diene kleinen daar me dienen halterWakaera zei:you should see the looks on the other ****ers their faces![]()

SR1985 zei:

Wakaera zei:waarom pesten jullie mij :cry:
HOMO'S!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()

Wakaera zei:ja idd, maar side press is gelijkaardig, alleen buig je niet zo diep door.
kunnen we toch altijd op jou rekenen om stomme niksbetekenende kommentaren te gevencoach zei:wat is het nut van minder door te buigen? Kan je toch minder gewicht aan?
-coach.

de dikken zei:kunnen we toch altijd op jou rekenen om stomme niksbetekenende kommentaren te geven![]()
Vind deze opmerking in dit geval ook niet echt nodig...de dikken zei:kunnen we toch altijd op jou rekenen om stomme niksbetekenende kommentaren te geven![]()