- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ja maar fatman is cooler, because that is what i amDumphuiZ zei:Jouw fatman pull-ups met je benen op de bench zijn precies hetzelfde als mijn Horizontal sternum chinups.
Zeer goede Militairy press trouwens.

Wakaera zei:ja maar fatman is cooler, because that is what i am![]()

Fatmaaaan lalalalalalalala fatmaaaaan! Of is het fartman?Wakaera zei:ja maar fatman is cooler, because that is what i am![]()

SR1985 zei:Fatmaaaan lalalalalalalala fatmaaaaan! Of is het fartman?![]()

Wakaera zei:

Wat is het verschil tussen een 1RM en een maxbeurt? Beide keren ga je toch zo zwaar mogelijk?Wakaera zei:mja 250 als 1RM is toch wat anders dan max beurt hé, dus zie het wel als PR![]()
De rest van de oefeningen gingen wel smooth 
Ikzelf zou bij zo een oefeningen net met links beginnen en kijken hoe ver ik hier mee raak, en dit dan toepassen op rechts. En zo het verschil in kracht tussen links en rechts proberen verkleinen... Of heeft dit geen nut? 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]frietbakker zei:ja en btw ik zit me nu al weken af te vragen wtf een side press is...

typfoutje rechtzetten: comp. max is CFmSR1985 zei:Thx voor de uitleg van die max effort en 1RM bro
Maar heb wel een vraagje over je side press... Je bent blijkbaar rechts sterker, maar waarom train je rechts niet even zwaar dan links? Zoals je het nu doet gaat het verschil in sterkte nog vergroten denk ikIkzelf zou bij zo een oefeningen net met links beginnen en kijken hoe ver ik hier mee raak, en dit dan toepassen op rechts. En zo het verschil in kracht tussen links en rechts proberen verkleinen... Of heeft dit geen nut?
![]()

Het verschil is nu niet zo groot, moest het erg veel uitlopen zou ik wel kijken om dat te veranderen