We're currently in read-only mode. Please check back later.
AndroidHealthClinic

Milly's log

Nice train! en ja zwaar... maar das goed he! je bouwt kracht op!
Die handen.. ach ja... herkenbaar.. bij mij zijn de eeltplekken nog veel groter. Het went. :D

Dank je. Maar ik begrijp nog niet helemaal hoe ik dit kan toepassen bij een deadlift eigenlijk?

Zorgen dat de stang echt in de inkeping zit waar je vingers beginnen en dus niet de huid vlak daaronder (richting je hand) samenperst onder het gewicht. Moet wel duidelijk zijn uit het filmpje waar de stang moet rusten.

• Topic Starter Topic Starter
Ben een beetje bang dat ik hem dan helemaal snel verlies. Zwaktepunt is mijn handen namelijk.

---------- Toegevoegd om 22:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:27 ----------

nope, maar wat niet is kan nog komen, tis meer mijn heupbot dat uitsteekt.

Nou, je ziet er anders wel sterk uit hoor op je foto's!

---------- Toegevoegd om 22:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:28 ----------

Nice train! en ja zwaar... maar das goed he! je bouwt kracht op!
Die handen.. ach ja... herkenbaar.. bij mij zijn de eeltplekken nog veel groter. Het went. :D

Foto! ;)

Ben een beetje bang dat ik hem dan helemaal snel verlies. Zwaktepunt is mijn handen namelijk.

---------- Toegevoegd om 22:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:27 ----------

Nou, je ziet er anders wel sterk uit hoor op je foto's!

---------- Toegevoegd om 22:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:28 ----------

Foto! ;)

Mixed grip dan? Vind ik het fijnst en geen eelt! OKé, ook nog niet boven de 70 gelift :p

enne...oef thnx dat is heel lief van je! zo voelt het nog verre van!

Het valt mee hoor, was alleen nogal rood. En die charmante eeltknobbels he. ;)

Nou Ron, nu moet je natuurlijk wel iets zeggen over m'n deadlifts he! :) Ik heb je advies opgevolgd en ben meteen hoog gestart. Mooi resultaat toch?!

Wat bedoel je met false grip?
Foei dat ik daar niks over hebt gezegd. Top gewichten.
False grip is dat je duimen niet om de stang heen krult. Dus je vingers als haken gebruikt. Zo kan je niet knijpen in de stang. En knijpen is een van de meest voorkomende oorzaken van eelt en scheuren. ;)

Daar heb je wel gelijk in inderdaad. Persoonlijk draag ik vooral zwarte of donkere broeken zonder wassing omdat dat op mijn werk niet gewaardeerd wordt. Maar saai is het zeker:D!

Programmaatje weer afgedraaid vanochtend. Zo voelde het ook echt, had niet veel zin in meer gewicht proberen (alleen bij BP 2 kilo erbij gegooid in de laatste set). Vond alles erg vermoeiend vandaag en ben nu ook weer best moe. Beetje offday geloof ik.

C&P 3x8 met 18 kg
BP 10x20 kg, 4x5x30 kg, 1x5x32 kg
Borst dumbell flies 5x5x7 kg
Biceps curl 5x5x8 kg
Glute bridges 3x10x15 kg (rechte stang gepakt)
SQ 10x20 kg, 3x5x40 kg, 1x5x50 kg, 1x5x40 kg
Adductor 8x35, 3x5x40 kg, 1x5x45 kg
Abductor 10x45 kg, 2x5x50 kg, 3x5x55 kg
LP 1x15x30 kg, 2x15x40 kg

---------- Toegevoegd om 12:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:42 ----------

Daar heb je wel gelijk in inderdaad. Persoonlijk draag ik vooral zwarte of donkere broeken zonder wassing omdat dat op mijn werk niet gewaardeerd wordt. Maar saai is het zeker:D!

Ja snap ik. Doet me denken dat ik best een mooie zwarte erbij zou kunnen aanschaffen. ;)

---------- Toegevoegd om 12:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:42 ----------

Foei dat ik daar niks over hebt gezegd. Top gewichten.
False grip is dat je duimen niet om de stang heen krult. Dus je vingers als haken gebruikt. Zo kan je niet knijpen in de stang. En knijpen is een van de meest voorkomende oorzaken van eelt en scheuren. ;)

Ik ga het maandag uitproberen. Al vrees ik dat ik dat niet ga houden met m'n vingers.

hmz jezelf vergeven en de volgende keer weer vol voor gaan!

Off days horen er ook bij he! Maar de topdagen zijn altijd weer mooie cadeautjes waar je dan op de off days aan kan denken om de volgende keer weer te knallen! :)

Maar vind het een nette training hoor. Je hoeft en kan niet altijd ophogen met gewichten he! ;)

I know... Vanmiddag ook hoofdpijn erbij gekregen (heb ik bijna nooit) maar nu gaat het wel weer eigenlijk. Veel gegeten want ik had daar ineens enorm behoefte aan. Was het onder onderhoud eten gewoon helemaal zat! **** it. :mad:

Balen van je hoofdpijn... Maar gelukkig is het nu weer wat beter.
Je moet soms ook gewoon even een cheat dag hebben. 1x een daggie meer eten kan echt geen kwaad! Dan je er daarna gewoon weer even wat beter tegen.

I know... Vanmiddag ook hoofdpijn erbij gekregen (heb ik bijna nooit) maar nu gaat het wel weer eigenlijk. Veel gegeten want ik had daar ineens enorm behoefte aan. Was het onder onderhoud eten gewoon helemaal zat! **** it. :mad:

zullen we ruilen? pfoei ik heb echt moeite om aan mijn calorietjes te komen

Yeah, dikke verkoudheid gekregen na laatste post!
Maar die is allang weer op z'n retour en deze week heb ik weer lekker 3x getraind. Ik heb alleen niet meer zo'n behoefte om te loggen, want het is meer van hetzelfde en daarbij een drukke week.
Maar: gaat nog steeds lekker hier! Deadlifts vandaag 3x8x58 kg en daarna nog 3 setjes van 4 met 68 kg... helemaal kapot steeds erna (minuutje zitten, haha) maar heerlijk dat het lukte!

---------- Toegevoegd om 11:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:18 ----------

@Nicky: zit je op een bulkschema dan?!? Of heb je nooit zo'n honger? ;)

mooie deadlifts!!

uhm ik wil gaan bulken langzaam, maar stel het steeds uit, omdat ik zelfs in de cut geeneens aan de calorietjes kom.
Ben het langzaamaan aan het opschroeven.

Wat eet je dan op een dag?!? Ik eet echt gezond en absoluut niet te vet, geen soep/koek e.d., extra eiwit, noem maar op. Zit nu 200/300 ckalonder onderhoud. En heb vaak trek in meer!!

mwah, probleem ligt er bij mij meer aan dat ik geen graan eet....dus geen brood, rijst, pasta en vloeibare koolhydraten. Het komen aan voldoende eiwit en vet is geen probleem, maar die koolhydraten wel ;)
(ik zal mijn eetschema eens een keer in mijn optic zetten, ook met achtergrond enzo...als ik er zin in heb haha)

Bllij te horen dat je weer beter bent en gewoon doorknalt!!

Terug
Naar boven