Fitness Seller

Milly's log

Lb is alles waist down
Kont hoort daar nog bij dus en ub is alles er boven
Deadlift is een beetje een moeilijk want waar hoort die nou bij?.. Benen billen onderrug traps

• Topic Starter Topic Starter
Zwaar weekend(je weg) gehad, was erg gezellig maar veel in de auto gezeten ook en veel te veel drank genuttigd zaterdagavond. Ik wou eerst een dag rust nemen vandaag, maar ik had vanochtend door privé-omstandigheden zoveel spoken in mijn hoofd dat ik toch gegaan ben. Ik had even een rush nodig...

Hanging leg raises 3x10
C&P 3x8 met 18 kg
BOR 1x10 met 20 kg, 3x8 met 38 kg (auw schouder, beetje verrekt laatst, niet in de gym)
BP 1x10 met 20 kg, 2x8 met 28 kg, 1x8 met 30 kg, 1x8 met 32 kg, 1x3 met 34 kg.... (en daar lag de stang bij de 4e keer op me. Kreeg hem echt niet meer omhoog. Maargoed, toch een klein PeeErretje.)
Triceps lying extension, langzaam 3x10 met 7,5 kg
Side raise 3x8 met 5 kg
Biceps curl 3x8 met 7 kg
Lat pull 1x10 met 25 kg, 2x8 met 30 kg, 1x6 met 35 kg (PR)

Denk dat ik nog even ga lopen nu. Proberen de rest van de spoken te verjagen! Grrr.

Zwaar maar gezellig weekend dus. Moet ook een keer kunnen he!
Hoop dat het allemaal een beetje gaat prive. Sterke iig.

Lekker is het dan he om even te trainen. Je hebt ook stevig je best gedaan. Ziet er goed uit!
en dat met die BP herken ik wel. Toen ik voor het eerst alleen 32,5 kg wilde pakken. :D roll of shame was het bij mij na 6x. hahahah

Ik hoop dat je de rest van de spoken ook kan verjagen.

Snel die spoken uit je hoofd en gaan met die banaan.

spook5.jpg

Boe

succes met je caspers verjagen

en zijn de spoken weg?

Nee helaas... ze waren nog wat in de rondte...
Niet aan trainen toegekomen vandaag ook helaas. :(

Kop op meid... niet laten hangen he.
Je komt er echt door! je bent sterk! letterlijk en figuurlijk!
Jij kan dit aan hoor.
xx

Je bent zo lekker gestart en top bezig. Laat die spoken los de ander zal er vast geen last van hebben.

Hahaha, leuk Grosje en dank allen! Ik ben net na het eten toch nog maar ff naar de gym gegaan en wat boosheid en frustratie met een mens kan doen...

C&P 3x8x18 kg
SQ: 2x10 met 20 kg, 2x10 met 30 kg, 2x8 met 40 kg (yes!)
DL: 10x50 kg, 8x60 kg, 5x70 kg, 5x70 kg (PR - laatste 2 met straps! werkte goed al moest ik weer ff zoeken hoe het ook alweer werkt met die dingen...)
Leg extension: 3 sets met 15 kg, 1 set met 20 kg
Abductor: 4 sets van 10 met 40-45-50-55 kg (hoppa, laatste PR)
Adductor: 4 sets van 10 met 25-30-35-40 kg

Het krachthonk zat vol met jonge gastjes die alleen maar hun biceps leken te trainen... Ze keken hun ogen uit toen ik aan het liften was met 70 kg... hahaha! Er was ook nog jonge meid, die ook best zwaar trainde. Een van de jongens mompelde 'nou die dames hier trainen nog zwaarder dan wij'. Heerlijk. ;)

Lekker bezig geweest en de komende dagen succes met de spierpijn ;)
En als de spoken terug komen grrrrrrrrrommen :evilred:

Mwah, zal wel meevallen... heb ik nooit zo'n last van. Ik zal wel weer kniepijn krijgen... ;)

Mwah, zal wel meevallen... heb ik nooit zo'n last van. Ik zal wel weer kniepijn krijgen... ;)

Ach joh zo hebben we allemaal onze spookjes
Ik loop al 2 jaar met diverse klachten..... Maar train nog steeds :cool:
Jij bent vast net zo een bikkel als de rest hier... Dus toch beentjes trainen (met beleid) en de spieren om je knie sterker maken...... Weg kniespook.
Nou de rest van de geesten nog;)

Toch wel lekker he even afreageren!
En je ziet wat het teweeg brengt! Mooie PR's! en ik ben blij dat je de straps goed kan gebruiken. :)

Gaaf die reactie van dei knulletjes! hahahahha... je gaat super!

Ach joh zo hebben we allemaal onze spookjes
Ik loop al 2 jaar met diverse klachten..... Maar train nog steeds :cool:
Jij bent vast net zo een bikkel als de rest hier... Dus toch beentjes trainen (met beleid) en de spieren om je knie sterker maken...... Weg kniespook.
Nou de rest van de geesten nog;)

Je bedoelt vast dat ik net zo eigenwijs ben als de rest hier en ondanks blessure gewoon wil trainen. Tja... beetje aard van het beestje he. ;)

---------- Toegevoegd om 19:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:53 ----------

Toch wel lekker he even afreageren!
En je ziet wat het teweeg brengt! Mooie PR's! en ik ben blij dat je de straps goed kan gebruiken. :)

Gaaf die reactie van dei knulletjes! hahahahha... je gaat super!

Thanks en ja inderdaad, ze kwamen goed van pas!
Ja lachen he, ik voelde me helemaal 'stoer', hihihi... :p

Je bedoelt vast dat ik net zo eigenwijs ben als de rest hier en ondanks blessure gewoon wil trainen. Tja... beetje aard van het beestje he. ;)

---------- Toegevoegd om 19:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:53 ----------

Thanks en ja inderdaad, ze kwamen goed van pas!
Ja lachen he, ik voelde me helemaal 'stoer', hihihi... :p

Wij zijn niet eigenwijs, ik weiger dat te geloven :)

De spoken in m'n kop zullen met de tijd wel verdwijnen. Beetje confronterende dingen hier de laatste tijd m.b.t. mijn oudste zoon en vermoeden ASS. Doorverwijzing huisarts gekregen en ik heb het er even moeilijk mee.

---------- Toegevoegd om 19:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:56 ----------

wij zijn niet eigenwijs, ik weiger dat te geloven :)

niet?!?!

Neeeeeeeeeeee :)

Terug
Naar boven