- Waardering
- 8.297
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oeh ik heb wel trillende beentjes... Misschien toch spierpijn morgen!

Ik heb ook geslapen als een os. 

Heel lekker getraind vanmorgen! Ik ga eigenlijk nooit op zaterdag maar het kwam zo uit. Honk zat vol met 40-/50-ers, veelal schaatsers die heel zwaar aan het trainen waren. Leuke sfeer.
Hanging leg raises 3x10
BP 1x10 met 20 kg, 1x8 met 28 kg, 1x8 met 30 kg, 1x6 met 32 kg, 1x7 met 32 kg
BOR 1x10 met 28 kg, 3x8 met 38 kg
MP 3x10 met 15 kg
Triceps lying extension, langzaam 1x10 met 7,5 kg, 2x8 met 9,5 kg
Side raise 3x8 met 5 kg
Biceps curl 3x8 met 7 kg
Lat pull 1x10 met 25 kg, 2x8 met 30 kg, 1x5 met 35 kg
En nu lekker bakken in de zon! Bikini weer uit de kast gehaald, tevreden blik in de spiegel geworpen en me voorgenomen om nog even door te gaan met cutten.![]()
lekker toch zo een ongeplande training! zou willen dat ik mee kon doen!![]()

Ja dat snap ik helemaal Marina... Als jij over een tijdje weer een beetje wat kunt, kom ik naar je toe en gaan we een keer samen trainen!
---------- Toegevoegd om 19:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:56 ----------
Jongens, vanmiddag lekker op het strand geborreld en vanavond 'moet' ik weer de kroeg in... Dat cutten wordt wel een beetje k*tten op deze manier, maargoed. Wel weer heel veel zin in!![]()
![]()
kan jij me vast het een en ander leren. Je hebt me dan echt vet ingehaald!
Thanks ladies! Denk maar niet dat ik jouw legpress ooit inhaal Marina.
Enne Ron, ik laat het wel weten als ik je nodig heb oké?!
Nou ik ga even lekker cheaten hoor!

Nou die haal je wel in.... kan op dit moment bijna niets...Thanks ladies! Denk maar niet dat ik jouw legpress ooit inhaal Marina.
Enne Ron, ik laat het wel weten als ik je nodig heb oké?!
Nou ik ga even lekker cheaten hoor!

Ja dat snap ik helemaal Marina... Als jij over een tijdje weer een beetje wat kunt, kom ik naar je toe en gaan we een keer samen trainen!
---------- Toegevoegd om 19:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:56 ----------
Jongens, vanmiddag lekker op het strand geborreld en vanavond 'moet' ik weer de kroeg in... Dat cutten wordt wel een beetje k*tten op deze manier, maargoed. Wel weer heel veel zin in!![]()
![]()