AndroidHealthClinic

Milly's log

nice, die comments ;)

• Topic Starter Topic Starter
Oeh ik heb wel trillende beentjes... Misschien toch spierpijn morgen!

Precies!! Groeiiii....
Niet veel spierpijn nog, maar wel hele dikke spieren deze morgen. ;) Ik heb ook geslapen als een os.

Wat ik zo leuk vind is dat er been/bilspieren blijken te bestaan waar ik me eerder nooit van bewust was... haha.

---------- Toegevoegd om 17:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:38 ----------

En eh, ja ik voel ze inmiddels wel. Tjezus man wat een spieren krijg ik. ;)

Na beentrainen merk je vaak hoeveel spier je in je kont hebt :)

je gaat super! die spieren die je niet dacht te hebben voelen goed he! ;)

Heel lekker getraind vanmorgen! Ik ga eigenlijk nooit op zaterdag maar het kwam zo uit. Honk zat vol met 40-/50-ers, veelal schaatsers die heel zwaar aan het trainen waren. Leuke sfeer.

Hanging leg raises 3x10
BP 1x10 met 20 kg, 1x8 met 28 kg, 1x8 met 30 kg, 1x6 met 32 kg, 1x7 met 32 kg
BOR 1x10 met 28 kg, 3x8 met 38 kg
MP 3x10 met 15 kg
Triceps lying extension, langzaam 1x10 met 7,5 kg, 2x8 met 9,5 kg
Side raise 3x8 met 5 kg
Biceps curl 3x8 met 7 kg
Lat pull 1x10 met 25 kg, 2x8 met 30 kg, 1x5 met 35 kg

En nu lekker bakken in de zon! Bikini weer uit de kast gehaald, tevreden blik in de spiegel geworpen en me voorgenomen om nog even door te gaan met cutten. ;)

lekker toch zo een ongeplande training! zou willen dat ik mee kon doen! :D

geniet van het zonnetje. Je gaat super!

Heel lekker getraind vanmorgen! Ik ga eigenlijk nooit op zaterdag maar het kwam zo uit. Honk zat vol met 40-/50-ers, veelal schaatsers die heel zwaar aan het trainen waren. Leuke sfeer.

Hanging leg raises 3x10
BP 1x10 met 20 kg, 1x8 met 28 kg, 1x8 met 30 kg, 1x6 met 32 kg, 1x7 met 32 kg
BOR 1x10 met 28 kg, 3x8 met 38 kg
MP 3x10 met 15 kg
Triceps lying extension, langzaam 1x10 met 7,5 kg, 2x8 met 9,5 kg
Side raise 3x8 met 5 kg
Biceps curl 3x8 met 7 kg
Lat pull 1x10 met 25 kg, 2x8 met 30 kg, 1x5 met 35 kg

En nu lekker bakken in de zon! Bikini weer uit de kast gehaald, tevreden blik in de spiegel geworpen en me voorgenomen om nog even door te gaan met cutten. ;)

Daar doe je het voor.. Geniet van de zon.. Ik zit ook even te genieten na het werken in de tuin ( bijna ook een workout)

lekker toch zo een ongeplande training! zou willen dat ik mee kon doen! :D

Ja dat snap ik helemaal Marina... Als jij over een tijdje weer een beetje wat kunt, kom ik naar je toe en gaan we een keer samen trainen!

---------- Toegevoegd om 19:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:56 ----------

Jongens, vanmiddag lekker op het strand geborreld en vanavond 'moet' ik weer de kroeg in... Dat cutten wordt wel een beetje k*tten op deze manier, maargoed. Wel weer heel veel zin in! :) :)

Moet ik je insmeren. Enne ik laat geen plekje onbedekt. :woot:

:sl*t: en verder doe ik net alsof ik Rons opmerking niet gelezen heb en ga inhoudelijk reageren:

Lekkere train Milly, leuk als het onverwacht kan en er een fanatieke groep staat te trainen, heerlijke sfeer dan gelijk!

Ja dat snap ik helemaal Marina... Als jij over een tijdje weer een beetje wat kunt, kom ik naar je toe en gaan we een keer samen trainen!

---------- Toegevoegd om 19:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:56 ----------

Jongens, vanmiddag lekker op het strand geborreld en vanavond 'moet' ik weer de kroeg in... Dat cutten wordt wel een beetje k*tten op deze manier, maargoed. Wel weer heel veel zin in! :) :)

Lijkt me helemaal te gek om een keer samen te gaan trainen dan. :) kan jij me vast het een en ander leren. Je hebt me dan echt vet ingehaald!

Je moet ook wat kunnen genieten he! Zie het als jouw cheat van deze week toch! ;)

Thanks ladies! Denk maar niet dat ik jouw legpress ooit inhaal Marina. :)
Enne Ron, ik laat het wel weten als ik je nodig heb oké?! ;)

Nou ik ga even lekker cheaten hoor!

Cheat ze. Zat er ook aan te denken. Niet dat ik het doe hoor. :D

Nou die haal je wel in.... kan op dit moment bijna niets... :(
Maar goed.. dan moet ik die weer opbouwen later om gelijk met jou te komen he!

cheat ze! en geniet ervan.

Met je bikini op het strand, jij bent snel :D
Heb net wel in de tuin gezeten.... Heerlijk, geniet van je avondje

Bijna vergeten te loggen, gisteren getraind.

SQ: 2x10 met 20 kg, 2x10 met 30 kg, 2x10 met 40 kg
DL: 10x50 kg, 8x60 kg, 5x70 kg, 5x70 kg (kicken dat dit geen eendagsvlieg was, weer gelukt, ben wel helemaal kapot bij die laatste sets)
Leg extension: 2 sets met 15 kg, 1 set met 20 kg
Abductor: 4 sets van 10 met 40-45-50-55 kg
Adductor: 4 sets van 10 met 30-35-40-45 kg

Heb een of ander rottig pijntje in m'n schouder, ontstaan na BP laatst en nu door het squatten (stang vasthouden) weer een beetje geïrriteerd geraakt.
Verder geen spierpijn. (?)

Vraagje: in welke volgorde zouden jullie deze oefeningen doen en waarom?

Wat zal je rottig lopen morgen hahahaha

lekker die dl's zeg!!
succes met je mottige loopje

(en sorry, geen flauw benul met volgordezaken)

Terug
Naar boven