MuscleMeat

Milly's log

Lekker getraind. Pas wel op met je schouder. Als je last blijft houden toch even naar de fysio?
Je zal het wel merken met lopen inderdaad. :D

qua volgorde is het volgens mij inderdaad eerst compounds en dan assistence oefeningen en dat doe je nu ook.
Dus lijkt me wel oke. Ook al weet ik er nog niet veel van.

Nette training!

Wat betreft de volgorde.. Eerst compounds inderdaad, dus dat is sowieso al bij je.. Met deadlift en squat in 1 training, zou ik kijken waar je de focus op wil leggen. Voor mij persoonlijk werkt het niet om én op de squat volle gas te gaan én op de deadlift in 1 training. Ik doe squats bijvoorbeeld wel na het deadliften (volle gas), maar dan lager gewicht en meer volume. Maargoed, misschien dat het voor jou wel werkt, verschilt natuurlijk per persoon!

Bijna vergeten te loggen, gisteren getraind.

SQ: 2x10 met 20 kg, 2x10 met 30 kg, 2x10 met 40 kg
DL: 10x50 kg, 8x60 kg, 5x70 kg, 5x70 kg (kicken dat dit geen eendagsvlieg was, weer gelukt, ben wel helemaal kapot bij die laatste sets)
Leg extension: 2 sets met 15 kg, 1 set met 20 kg
Abductor: 4 sets van 10 met 40-45-50-55 kg
Adductor: 4 sets van 10 met 30-35-40-45 kg

Heb een of ander rottig pijntje in m'n schouder, ontstaan na BP laatst en nu door het squatten (stang vasthouden) weer een beetje geïrriteerd geraakt.
Verder geen spierpijn. (?)

Vraagje: in welke volgorde zouden jullie deze oefeningen doen en waarom?

Volgorde is goed squat en dl zijn de beste compounds en met de andere oefeningen maak je het af
Pas op met je schouder... Je wil toch niet op mij lijken he?;)

• Topic Starter Topic Starter
Mooi dan ga ik zo lekker door. :)
Bijna geen spierpijn gehad... wel vreemd, vorige keer benen voelde ik flink. Hoe kan dat nou? Zelfde training gedaan ongeveer.
Knie gaat nu weer heel goed, geen reactie op het squatten ofzo.
Morgen upper body. Voorzichtig met BP en MP dan maar.

---------- Toegevoegd om 22:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:49 ----------

@Daphne, ik vroeg me idd af of ik de DL en SQ mss om moet draaien. Wellicht eens proberen.

Ik had dat ook vaak. Bij net schema wisselen 1 a 2 keer fors spierpijn en daarna niet of nauwelijks meer.

Meestal pas de 2e dag he
Dus het kan nog

Nee bijna niet! ;)

Vandaag alweer UB gedaan, zelfde rijtje als normaal. Trainer was er weer eens (wel bezig met anderen), wel leuk gemotiveerd weer, en hij heeft me geholpen met BP bij de laatste twee sets op 32 en 34 kg... Behoorlijk afzien die laatste maarrr ik kreeg hem toch vier keer de lucht in, poeh.
Schouder voelde ik in de laatste set van MP en ik heb de Side raise achterwege gelaten, die was pijnlijk. Verder alles goed kunnen doen!

Hij kwam je ff spotten dus?
Zeker je strakke sportkleding weer aan :)

Hahaha, jaja! Mijn strakke XXL-shirtje. :)
Neehoor ik had hem gevraagd bij m'n laatste sets er even bij te komen. Wou niet weer met de stang op mijn borst eindigen.

Ja dat dacht ik al, de ouwe snoeperd :)
Geef hem eens ongelijk

Je kan ook een gewicht nemen waarvan je weet dat je 6 reps haalt
Daarna haal je er snel wat gewicht af en doe je weer 6 reps
En dat doe je gewoon nog een keer... Moet jij eens kijken wat een pomp je dan hebt
Daar is die weer die pomp :)

hahahah.. hij weet wel wanneer hij er moet zijn he! ;)

Ik ken dat. Niet onder die stang willen eindigen... Ik vroeg ook altijd iemand die er gewoon was. Maar dan wel iemand die ik al vaker had zien spotten. Scheelt wel. Goede spotter!

Nice hoor die 34 kg! je gaat echt lekker!
wel balen van je schouder.Pas daar wel mee op hoor.

Ik voel die borstspieren wel vandaag!

Grosje, bedoel je direct doorgaan na die zes reps?

Ik roep de laatste sets altijd een trainer erbij. Het zou je maar gebeuren dat je vast komt te zitten O.O FF praatje maken is ook handig!

Ja als je tot het uiterste wilt gaan moet je een spotter hebben. Als die er niet is kom ik toch op een of twee reps minder...

Vandaag voor het eerst weer getraind sinds zes dagen. Schiet niet op zo he. Veel stress in huis waardoor alles uit routine gaat, bah. Heb dus maar een compoundtraining gedaan om alles even aan te pakken. Het was benauwd in de zaal dus ik zweette me rot in m'n lange broek na elke set.

DL 8x50 kg, 8x60 kg, 2x5x70 kg (zonder straps en dit lukte gewoon! was ze vergeten, handjes worden sterker)
SQ 2x10x20 kg, 2x10x30 kg, 2x10x40 kg
BP dropset gedaan hahaha... 5x32 kg - 5x30 kg - 5x28 kg - 6x24 kg, vinger opengehaald bij laatste schijf eraf halen)
MP 3x8x15 kg
BOR 3x8x38 kg
Lat pull 10x25 kg, 8x30 kg, 7x35 kg

Beter 1x per week dan nooit
Ideaal is het niet maar af en toe een lange rustperiode is ook niet slecht
Volgende keer in je bikini dan maar... dan ben je ook zeker dat er een spotter voor je klaar staat :)

Vandaag voor het eerst weer getraind sinds zes dagen. Schiet niet op zo he. Veel stress in huis waardoor alles uit routine gaat, bah. Heb dus maar een compoundtraining gedaan om alles even aan te pakken. Het was benauwd in de zaal dus ik zweette me rot in m'n lange broek na elke set.

DL 8x50 kg, 8x60 kg, 2x5x70 kg (zonder straps en dit lukte gewoon! was ze vergeten, handjes worden sterker)
SQ 2x10x20 kg, 2x10x30 kg, 2x10x40 kg
BP dropset gedaan hahaha... 5x32 kg - 5x30 kg - 5x28 kg - 6x24 kg, vinger opengehaald bij laatste schijf eraf halen)
MP 3x8x15 kg
BOR 3x8x38 kg
Lat pull 10x25 kg, 8x30 kg, 7x35 kg

pijntjes nu wel weg?
dan was het nuttig!

lekkere train ook, volgende keer shorts ;)

Shorts? Dacht het niet! ;) Heb al eens een strakke capri aangehad, is wel beter dan een lange broek. Maar dat squatrack staat tegen de muur zodat ik precies met m'n achterwerk richting de zaal sta, richting biceps-trainende-mannetjes. :rolleyes:

Inderdaad was even rust wel lekker voor m'n schouderpijntje, dat is bijna weg. Nog niet helemaal maar een stuk minder.

---------- Toegevoegd om 15:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:08 ----------

Dropset was wel leuk trouwens al kwam er een wat abrupt einde aan doordat mijn vinger zo bloedde dat ik naar de bar moest voor een pleister. Als je alles zo doet ben je snel klaar met de training...

Shorts? Dacht het niet! ;) Heb al eens een strakke capri aangehad, is wel beter dan een lange broek. Maar dat squatrack staat tegen de muur zodat ik precies met m'n achterwerk richting de zaal sta, richting biceps-trainende-mannetjes. :rolleyes:

Inderdaad was even rust wel lekker voor m'n schouderpijntje, dat is bijna weg. Nog niet helemaal maar een stuk minder.

---------- Toegevoegd om 15:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:08 ----------

Dropset was wel leuk trouwens al kwam er een wat abrupt einde aan doordat mijn vinger zo bloedde dat ik naar de bar moest voor een pleister. Als je alles zo doet ben je snel klaar met de training...

uhm de meeste shorts hebben binnenbroekjes (speedshorts).
of gewoon van die strakke korte broekjes
(ik heb er één gekregen, durf hem nog niet aan :P)

enne..klinkt alsof de rust voor je schouder in ieder geval goed was!

Terug
Naar boven