MuscleMeat

Milly's log

Mooi dat de mannen bezorgt om je zijn ;)

Super nice die DL! je gaat top!

hahahah. lekker zo een mannetje!
ik was vandaag even wat benen licht aan het doen. Dus legpres 3x15 op 100,110,120 kg. Zegt een oudere man naast me tegen me.. zo hé.. das wel veel hoor!
Tja.. dus ik reageer doodleuk.. 3 maanden terug kon ik nog 150kg pakken. Maar ik mag nu helaas niet meer en ik kan het ook niet meer... veel krachtverlies... zijn ogen rolden er bijna uit. :D
ik moest maar wel voorzichtig doen.

Hahahahaha... Neehoor, ik had nog niet gesquat!

Nee joh, hij vroeg hoeveel kilo ik er nou wel niet op had, dus ik vertelde hem dat en hij mompelde hoofdschuddend 'nou je moet wel blijven nadenken hoor'. Kortom 'dat is niet goed voor je, vrouwtje' :D :D

---------- Toegevoegd om 14:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:16 ----------

En thanks ladies... :) :)
Fijn hè die domme ongevraagde negatieve opmerkingen. Als je niet iets positiefs wilt zeggen houdt dan gewoon je mond dicht. In de sauna ook een man tegen mij "je kunt het ook overdrijven, het moet wel vrouwelijk blijven"..oké bedankt :s

Ik zeg goed bezig en nice PR'S!

Fijn hè die domme ongevraagde negatieve opmerkingen. Als je niet iets positiefs wilt zeggen houdt dan gewoon je mond dicht. In de sauna ook een man tegen mij "je kunt het ook overdrijven, het moet wel vrouwelijk blijven"..oké bedankt :s

:eek: Lekkere awkward locatie ook nog. Maar überhaupt, hoe haal je het in je hoofd zoiets te zeggen. Je moest het eens tegen een obese persoon zeggen, dan wordt je van alle kanten aangevallen maar andersom....

Gelukkig weten jullie beter ;)

• Topic Starter Topic Starter

Ja behoorlijk irritant. In plaats van iets motiverends zeggen als iemand net alles gegeven heeft en er zelf trots op is, dat betuttelende... pffff.

En over die sauna-kwestie: waar bemoeit zo'n kerel zich mee?!?! Er moet helemaal niets... Laat hem lekker op z'n eigen lijf letten. ;)

---------- Toegevoegd om 10:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:28 ----------

Je moest het eens tegen een obese persoon zeggen, dan wordt je van alle kanten aangevallen maar andersom....

Ja inderdaad... dat mag niet. Nu ik erover nadenk is dat net zoals je dat niets over het marokkanenprobleem in de steden mag zeggen. :eek:

---------- Toegevoegd om 10:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:30 ----------

Super nice die DL! je gaat top!
Thanks! Ben er ook erg trots op. :) Ik voel het aardig vandaag trouwens.

ik was vandaag even wat benen licht aan het doen. Dus legpres 3x15 op 100,110,120 kg. Zegt een oudere man naast me tegen me.. zo hé.. das wel veel hoor!
Tja.. dus ik reageer doodleuk.. 3 maanden terug kon ik nog 150kg pakken. Maar ik mag nu helaas niet meer en ik kan het ook niet meer... veel krachtverlies... zijn ogen rolden er bijna uit. :D
ik moest maar wel voorzichtig doen.

Nouja, na jouw verhaal begrijp ik zo'n reactie wel, en dat is toch ook gewoon aardig. :)

---------- Toegevoegd om 10:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:33 ----------

Mooi dat de mannen bezorgt om je zijn ;)

Whoehahaaa Grosje... :p

:eek: Lekkere awkward locatie ook nog. Maar überhaupt, hoe haal je het in je hoofd zoiets te zeggen. Je moest het eens tegen een obese persoon zeggen, dan wordt je van alle kanten aangevallen maar andersom....

Gelukkig weten jullie beter ;)
Ik snap ook niet waar hij het vandaan haalde. Ik zou alleen op iemand afstappen als ik een compliment zou willen maken, niet om iemand te beledigen. Maar blijkbaar denken sommige mensen daar anders over. Er was overigens ook een vrouw die naar mij en mn vriendin toekwam en zei dat je goed kon zien dat we fanatieke sporters waren en dat ze dat mooi vond.

Ja behoorlijk irritant. In plaats van iets motiverends zeggen als iemand net alles gegeven heeft en er zelf trots op is, dat betuttelende... pffff.

En over die sauna-kwestie: waar bemoeit zo'n kerel zich mee?!?! Er moet helemaal niets... Laat hem lekker op z'n eigen lijf letten. ;)
Ja ik had ook kunnen zeggen "nou die pieleman van u is wel erg klein meneer, zo'n ding moet wel een beetje mannelijk zijn". Denk dat hij dat ook niet leuk gevonden had hahaha

Je had juist het tegenovergestelde moeten zeggen
Zooow wat een grote lul ... Jammer dat er zo' n klein dingetje aan zit

Gisteren getraind, vergeten te loggen.

C&P 3x8x18 kg
SQ 2x10x20 kg, 2x10x30 kg, 2x10x40 kg
DL 3x8x60 kg (vond het ff genoeg, geen zin om te maxen)
MP 3x8x15 kg
Side raise 3x8x5 kg
Biceps curl 3x8x7 kg
Triceps lying ext 3x10x9,5 kg
Lat pull 10x25 kg, 8x30 kg, 7x35 kg
Leg curl 3x10x20 kg

Je hoeft niet elke keer te maxen he meid!
Maar zo te zien gaat het lekker met je trainingen he!

Keertje niet maxen is niet erg he! Toch sterke training hoor :D

Heb al 2 weken geen zin om te maxen of bedoel je waxen......... Heb ik ook geen zin in :)

Thanks ladies... :)

Enne nee Gros, waxen... heb ik ook nooit zin in! :)

Het is juist goed om trainingen die je met weinig reps en max doet af te wisselen met trainingen met meer reps en minder gewicht. Je kan niet elke training je gewrichten en pezen maximaal belasten ze moeten ook herstellen en af en toe goed doorbloeden. Ik heb een tijdje ub lb gedaan 4x p week waarbij 1 training zwaar was en 1 training meer reps en dat beviel me goed. Spierpijn werd minder en kracht steeg. Misschien ook iets voor jou?

Tweede paasdag en om 9 uur in de gym!

BP 10x20 kg, 6x26 kg, 5x30 kg, 5x32 kg, 4x32 kg (geen spotter)
DL 1x8x60 kg, 2x5x70 kg, 1)x5x74 kg (En wederom bewondering van een mannelijke toeschouwer, whahaha. Dit keer geen gezeur maar complimenten, beter. ;))
BOR 3x8x38kg
MP 3x8x15 kg
Biceps curl 3x8x7 kg
Lat pull 2x8x30 kg, 6x35 kg, 5x35 kg

---------- Toegevoegd om 10:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:22 ----------

Ja is ook een idee Grosje, wellicht als ik weer netjes in m'n 3x pw schema zit binnenkort (...). Het is de laatste tijd een beetje een rommeltje qua trainingsdagen en ook qua schema. Nouja.
Hoeveel reps doe/deed jij als je lichter traint?

Tweede paasdag en om 9 uur in de gym!

BP 10x20 kg, 6x26 kg, 5x30 kg, 5x32 kg, 4x32 kg (geen spotter)
DL 1x8x60 kg, 2x5x70 kg, 1)x5x74 kg (En wederom bewondering van een mannelijke toeschouwer, whahaha. Dit keer geen gezeur maar complimenten, beter. ;))
BOR 3x8x38kg
MP 3x8x15 kg
Biceps curl 3x8x7 kg
Lat pull 2x8x30 kg, 6x35 kg, 5x35 kg

---------- Toegevoegd om 10:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:22 ----------

Ja is ook een idee Grosje, wellicht als ik weer netjes in m'n 3x pw schema zit binnenkort (...). Het is de laatste tijd een beetje een rommeltje qua trainingsdagen en ook qua schema. Nouja.
Hoeveel reps doe/deed jij als je lichter traint?

Op krachtdagen doe je 5x5 reps op de andere dagen 15 tot 20 reps
Je zal dan echt een stuk lager moeten en in het begin brand het bij de 15 tot 20 reps behoorlijk
http://www.fitnesskeuken.nl/?p=367
Hier moet je even kijken voor de uitleg ;)

1e en 2e dag ga je voor kracht, 3e en 4e ga je voor de doorbloeding van de spieren en de pomp
Ik vond dit lekker werken maar helaas had mijn blessure er geen zin in.
Ik heb wel al mijn doelen gehaald
Uiteraard kan je ook 3x p week dit doen en de 4e training in de week daarna doen
Herstel is ook belangrijk bij deze trainingen dus dat je 4 trainingen in 8 dagen doet kan ook

Lekker getraind zo op pasen. Ik zou ook gaan.. maar helaas... ben weer in bed beland.

Leuk zo een compliment! doet goed he! Je pakt ook forse gewichten!

Terug
Naar boven