Fitness Seller

Milly's log

• Topic Starter Topic Starter
Shit Marina! Maar hou vol meid... Het moet toch een keer beter gaan!

---------- Toegevoegd om 17:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:25 ----------

Thanks Gros, lijkt me idd leuk om een keer te proberen. Al is het al voor de afwissling. Ik ga even kijken op die site!

---------- Toegevoegd om 17:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:26 ----------

Gelezen, klinkt goed dat verhaal. Krijg gelijk zin om weer te trainen. ;)

Vanochtend high rep training gedaan, was leuk! Brandt inderdaad flink, maar lekker snel klaar ook, moet ik zeggen. ;)
Lekker high erna, en niet zo leeg als normaal. Bevalt me wel! :) :) :)

SQ 4x20x20kg (Doe bij squats altijd een extra setje, benen moeten nog sterker worden. Gaat trouwens heel goed met m'n knie de laatste weken.)
BP 3x20x20kg
DL 3x20x30kg
BOR 3x20x20kg
MP 18-18-16x7,5kg
Lat pull 2x20x20kg, 1x16x25kg
Leg curl 3x16x10kg

ja dat dacht ik wel dat het iets voor jou was
kan ej afwisselen met de zware dagen
Goed nieuws van je knie, kan zijn dat je spieren om je knie heen sterker worden of er komt meer signoviaalvocht in het gewricht waardoor het soepeler loopt.
Had ik je al verteld dat je ook lekker spierpijn krijgt van die highreps :)

High rep kan zo lekker aanvoelen! Brand zo goed inderdaad! :D

Zeg hoe gaat het hier?
Wordt er nog met ijzer gesmeten of heb je het opgegeven?

Whahahahaha! Ja ik doe nog wel wat hoor.... maar het is een rommeltje! Ik heb het druk, privé is er al enige tijd van alles loos en dan ook nog een week op vakantie geweest. Dus geen opbouw de laatste tijd en van loggen kwam al helemaal niks meer.
Vrijdag teruggekomen en eind v.d. dag nog een training eruit geperst. Gisteravond te lang op stap geweest dus vandaag komt er weinig van terecht... Morgen weer!

Maar eh, leuk dat je aan me dacht. ;)

nog steeds spookjes?

train ze weer, hoop dat de vakanie je goed deed.

Ja joh, hoop gedoe hier... en dat kost veel energie.

Vakantie was een kleine week Limburg, op zich heerlijk daar (ik hou zo van Z-Limburg, prachtig) alleen het weer zat natuurlijk niet echt mee. Wat jammer was. Dat beperkt je dan toch behoorlijk qua de deur uitgaan.

Ja joh, hoop gedoe hier... en dat kost veel energie.

Vakantie was een kleine week Limburg, op zich heerlijk daar (ik hou zo van Z-Limburg, prachtig) alleen het weer zat natuurlijk niet echt mee. Wat jammer was. Dat beperkt je dan toch behoorlijk qua de deur uitgaan.

en dan kom je niet ff op de koffie met zelfgebakken vlaai :eek:

succes en sterkte met je gedoe btw

Whahahahaha! Ja ik doe nog wel wat hoor.... maar het is een rommeltje! Ik heb het druk, privé is er al enige tijd van alles loos en dan ook nog een week op vakantie geweest. Dus geen opbouw de laatste tijd en van loggen kwam al helemaal niks meer.
Vrijdag teruggekomen en eind v.d. dag nog een training eruit geperst. Gisteravond te lang op stap geweest dus vandaag komt er weinig van terecht... Morgen weer!

Maar eh, leuk dat je aan me dacht. ;)

Vakantie is natuurlijk lekker:D
Kan ook gebeuren he dat je het te druk hebt voor sport, niet altijd leuk maar dat gebeurt
Maar dan weet je het he!!! we houden je in de gaten ;):D

Vakantie is wel lekker. Maar balen dat je spookjes er nog zijn...
Ziet het ernaar uit dat het binnenkort wat minder chaos wordt?
Ik hoop het voor je. Heb vaak gedacht waar is onze Milly nu?
Kop op hoor meid. Je weet me te vinden he! we kunnen altijd een keer afspreken.

Thx Gros en Marina! Hopelijk komt er binnenkort inderdaad wat schot in de zaak hier.

Vanochtend weer wat gedaan. Hehe... :)

DL: 8x60, 3x5x70
BP: 10x20, 4x5x30
SQ: 10x20, 10x30, 10x40
MP: 13x10x15
BOR: 3x10x30
Biceps curl: 3x8x6
Leg curl: 3x8x20
Abductor: 8x40, 8x45, 8x50
Adductor: 8x25, 8x30, 8x35

Gelukkig wel wat mensen binnen, vind ik altijd wel zo leuk. Een man die 160 kg stond te deadliften, leuk om te zien. Ik zei 'ik doe er even 100 minder dan jij hoor'. ;) Toch daarna nog drie setjes van 70 gedaan. Verder niet helemaal max getraind, komt wel weer. Was wel weer lekker!

Daar gaat het om...
Eerst lekker trainen en dan pas als je er klaar voor bent een PR neer zetten.... al is dat niet altijd nodig om te groeien
en 160 kg DL dat doe ik ook alleen in mijn dromen.. zeker de laatste tijd want 70 kg heb ik ook in het weekend gedaan om mijn traps te sparen.

Ik hoop ook voor je dat de lucht binnenkort wat opklaart!
Nice train! en maxen hoeft niet altijd. Spieren prikkelen is belangrijk! en dat kan ook op lager gewicht!
Nice zo een DL! ik ben al jaloers op die 70 kg van jou. :D
en ja.. er zijn er zat die meer doen.. zo was ik al trots op mijn 8x30 kg BP vandaag. voor het eerst weer. Komt er iemand na me die gewoon 120 kg drukt. :eek: hahahha

Hier ben ik ook weer eens. :) :)
Er zit helaas niet zoveel schot meer in mijn trainingen. Werd van 3x slechts 2x per week, en op gegeven moment zat er zelfs een week tussen. Maar... ik doe mijn best en ben afgelopen vrijdag en gisteren weer lekker bezig geweest. Heb me voorgenomen morgen weer te gaan.

Er speelt een hoop hier, wat de dagen onregelmatig maakt. Voor man en oudste zoon bij verschillende psychologen gesprekken gehad en hopelijk krijgen we snel diagnoses. Is waarschijnlijk adhd bij allebei en mogelijk bij mij zoon ook iets in het autisme spectrum. Maar daar worden nog een paar tests voor gedaan. De situatie werd eigenlijk steeds onhoudbaarder tot ik het niet meer trok. Afgelopen week heb ik ook voor mijn jongste zoon een aantal gesprekken met zijn juf gevoerd omdat ook hij ernstige concentratiestoornissen heeft. Dat wordt traject nummer 3. Ik heb het er niet makkelijk mee de laatste tijd moet ik zeggen. Maar door alle gesprekken en het feit dat we nu weten wat er aan de hand is wordt alles wel al wat rustiger.

Jammer dat het even niet opschoot. Aan je motivatie ligt het zeker niet.

maar zo te horen speelt er wel erg veel. Dat komt dan in ene wel op je af met je man en je zoontjes. Kan me voorstellen dat je hierdoor even flink van slag af bent. Duidelijkheid geeft vaak wel weer wat rust.
Ik hoop dat jullie snel meer weten en ook weten hoe jullie hier verder mee om moeten gaan.
Pas op jezelf. Ik hoop dat er snel betere tijden aanbreken voor jou en je gezin.
Sterkte

Gewoon lekker bezig blijven... Juist als er zo veel speelt dan heb je tijd voor je zelf nodig.
Nee dat is niet egoïstisch dat heet ontspannen
Als je maar 1x kan trainen.. Dan is het gewoon zo.. Geniet daar dan van

Vanochtend high rep training gedaan, was leuk! Brandt inderdaad flink, maar lekker snel klaar ook, moet ik zeggen. ;)
Lekker high erna, en niet zo leeg als normaal. Bevalt me wel! :) :) :)

SQ 4x20x20kg (Doe bij squats altijd een extra setje, benen moeten nog sterker worden. Gaat trouwens heel goed met m'n knie de laatste weken.)
BP 3x20x20kg
DL 3x20x30kg
BOR 3x20x20kg
MP 18-18-16x7,5kg
Lat pull 2x20x20kg, 1x16x25kg
Leg curl 3x16x10kg
Lekkere training

Terug
Naar boven