Hier ben ik ook weer eens.

Er zit helaas niet zoveel schot meer in mijn trainingen. Werd van 3x slechts 2x per week, en op gegeven moment zat er zelfs een week tussen. Maar... ik doe mijn best en ben afgelopen vrijdag en gisteren weer lekker bezig geweest. Heb me voorgenomen morgen weer te gaan.
Er speelt een hoop hier, wat de dagen onregelmatig maakt. Voor man en oudste zoon bij verschillende psychologen gesprekken gehad en hopelijk krijgen we snel diagnoses. Is waarschijnlijk adhd bij allebei en mogelijk bij mij zoon ook iets in het autisme spectrum. Maar daar worden nog een paar tests voor gedaan. De situatie werd eigenlijk steeds onhoudbaarder tot ik het niet meer trok. Afgelopen week heb ik ook voor mijn jongste zoon een aantal gesprekken met zijn juf gevoerd omdat ook hij ernstige concentratiestoornissen heeft. Dat wordt traject nummer 3. Ik heb het er niet makkelijk mee de laatste tijd moet ik zeggen. Maar door alle gesprekken en het feit dat we nu weten wat er aan de hand is wordt alles wel al wat rustiger.