XXL Nutrition

Milly's log

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben er nog, post alleen niet meer... Gisteren getraind, gaat nog steeds wat onregelmatig en minder dan voorheen maar ik doe het nog. ;) Ik ga er de komende anderhalve week nog even goed tegenaan. Daarna vakantie!

Goed even wat van je te horen. Lekker doorgaan! Spoken nu een beetje weg? en alles weer wat tot rust gekomen?

Ja het is hier gelukkig weer wat rustiger, dank je. ;)
Vandaag in de gym kwam ik mijn begeleider weer eens tegen, voor het eerst sinds maanden! Ik kreeg er gelijk weer veel meer zin in! Het scheelt zo ongelooflijk veel, als iemand je motiveert...
Ik ga nog even een weekje door en dan gaan we lekker naar Italië! Heb er zin in. Na de vakantie ga ik het trainen weer serieus oppakken. Heb schoon genoeg van dat slappe gedoe, voel nu weer hoe fijn die kick na het trainen is...

Goedzo Milly. Lekker dat je weer de spirit kunt oppakken en zin hebt om te knallehhhhhhhh.

Zie je straks in italie ;)

fijn dat het rustiger is.
Fijne vakantie en dan weer knalluh!

Je klinkt in ieder geval blij!
Goed dat je lekker op vakantie gaat en daarna lekker knallen! Samen trainen is altijd motiverend!
Geniet van je vakantie!

Thanxxx allemaal! :-)

In welke gym spreken we af, Gros? Hahaha.

Gym? Nee joh je bent in Italie dus geniet er van
Lekker eten en drinken en mooie mensen
Geniet er van
Ik ben pas over 6 weken aan de beurt hoor :)
Lago maggiore en toscane ga ik weer bekijken

Gym? Nee joh je bent in Italie dus geniet er van
Lekker eten en drinken en mooie mensen
Geniet er van
Ik ben pas over 6 weken aan de beurt hoor :)
Lago maggiore en toscane ga ik weer bekijken

hey dan kom ik je misschien tegen daar!

Hahaha nee joh, ik doe niks daar... althans geen trainingen.
Wij zitten in een week in het noorden en rijden daarna door naar Elba, heel veel zin in. Hoop dat ik weer eens kan duiken daar want dat is lang geleden. Lijkt me te gek.

Enjoy!

Vanochtend hard getraind en veel gezweet, goeiedag wat was het benauwd in dat hok!
Schouders zwaar gepakt, MP 3x8 met 18 kg gedaan. Voel ik nu nog... DL ook weer aan het opbouwen, en de BP ging ook alweer wat beter, zit nu weer op 30 kg. Die was aardig weggezakt qua gewicht.

---------- Toegevoegd om 15:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:09 ----------

thx!!!

Lekker getraind en klinkt als een super lekkere ontspanningsvakantie!
Geniet ervan! Je hebt het verdiend!

Hahaha nee joh, ik doe niks daar... althans geen trainingen.
Wij zitten in een week in het noorden en rijden daarna door naar Elba, heel veel zin in. Hoop dat ik weer eens kan duiken daar want dat is lang geleden. Lijkt me te gek.

Elba dat is mooi zeg en duiken dat is ideaal daar, super helder water en lekker warm
Wou ik ook naar toe toen ik in san vincenzo op de camping stond maar voor 1 dag op en neer was duur
Heel italie is mooi gardameer, venetie, toscane.. Noem maar op
Geniet er maar van.

---------- Toegevoegd om 21:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:53 ----------

hey dan kom ik je misschien tegen daar!

Gezellig, drinken we een limoncella daar :D

Vandaag had ik een date met mijn 73-jarige begeleider en hij heeft me afgemat joh... Hahaha.

Touwtje springen, planken op buik en zij (ging niet best, kreeg op m'n fl**ker, werk aan de winkel). 5 sets squats met 2 setjes korte diepe squats ertussen, killing. Want hij had bij het planken opgemerkt dat mijn onderrug meer aandacht nodig heeft.
Daarna deadlifts met sets langzame en steeds neerleggen ertussen. Ook zwaar. Stiffed legged DL daarna, drie sets van 10 opdrukken (aaaarghhh doe ik nooit en was zwaar) en BOR. Ik was kapot!

Nouja was nog even lekker voor m'n vakantie. :) :)

Zo, weer terug in het land na een heerlijke vakantie!
Ik ben nog niet in de gym geweest, maar dat gaat snel gebeuren. Voel me toch een partij vadsig... :D

Welkom thuis!!! en nu de zweep erover he! :whip: Trainen jij! en reken maar dat je dat leuk vind! :D

Vadsig mag na een vakantie, is juist goed je lichaam die alle voeding heeft gebruikt voor een super herstel.
Dat beetje vet dat gaat er echt wel weer af.
Genoten van je vakantie ?

Terug
Naar boven