Mindfields
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 75
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo, deload zit erop! Volgende week weer maximaal knallen, kan er nu al naar uit kijken!
Vandaag trouwens wel gemakkelijk 30x12 op de bench-supported DB rows. Dat ging voor de deload nog 30x10 met moeite..lekker! Grip wordt langzaamaan beter merkte ik met deadliften gisteren (even wat straight sets voor grip). Front squat vanochtend met 90kg (na de 70x10 even wat singles) en dat ging ontzettend easy. Dus zeker een stijgende lijn te pakken, vanaf aankomende week weer maximaal knallen met de myo-reps!

Hoezo 30x12?
Het is toch de bedoeling dat je maar 1 setje doet van elke oefening met een tiental reps?![]()
Goede training hoor!
Zou ook eens een deload moeten doen denk ik als ik dat zo lees, stel hem al weer een week of 4 uit.
Welk schema volg je, ook Kelei? Of een ander soort schema? Ik heb hiervoor ook eigenlijk maandenlang geen deload gedaan. Merk dat het toch vooral mentaal ook wel lekker is om na zo'n week weer vol ervoor te gaan!
Lekkere training man![]()
Jij komt er ook lekker sterk uit zo te zien. jij doet je BP gewoon flat of wel incline?
Sterke chest supported DB rows ook!
nice train! Heb jij ook dat je onderarmen zo hard als steen worden door die RDL?
Nice, die RDL kunnen zeker hoger als je er wat straps bij gooit, gezien je kracht in andere oefeningen.
Lekkere training! Sterke row weer.
Heb jij de bench bij de rows flat of iets incline?