MuscleMeat

Minimals' Log - 5x5 Stronglifts

Bezoekers in dit topic

minimals

Novice
Lid geworden
21 jun 2013
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m72
Massa
62kg
BEGINSTATS:

Begindatum: april 2013
Leeftijd: 20 jaar
Lengte: 172cm
Gewicht: 59kg

STRONGLIFTS:

Nadat ik gedurende een tweetal maanden vooral machines gebruikte, ben ik sinds 20 mei 2013 overgestapt op StrongLifts op aanraden van een vriend van mij. Ik heb sindsdien nog geen enkele training gemist. In mijn fitness is het slechts gedeeltelijk mogelijk om gebruik te maken van vrije gewichten. Dit heeft als resultaat dat ik mijn squats en overhead presses in een smith machine moet doen. Mijn grootste doel is momenteel om bij te komen in gewicht. Ik combineer Stronglifts nog met buikspieroefeningen die bestaan uit crunches, bicycles en side plank. Als ik nog tijd en zin heb na mijn krachttraining doe ik daar nog een kwartier cardio op de loopband bij.

HUIDIGE STATS:

Gewicht: 62 kg

SQ: 52.5 kg
OP: 30.0 kg
DL: 70.0 kg
BP: 35.0 kg
BR: 45.0 kg

(hierbij reken ik het gewicht van de bar er niet bij)

VOEDING:

Momenteel eet ik zoveel mogelijk van eender wat ik tegenkom. Mijn huidige bedoeling is vooral om in gewicht bij te komen en meer te leren eten. Het aanpassen van wat ik net eet ga ik daarna onder de loep nemen.

HUIDIGE MOEILIJKHEDEN:

De oefening die voor mij verreweg het moeilijkst is, is de overhead press. Het is ook de enige oefening waar ik momenteel een plateau bereikt heb. Ik doe deze momenteel staand in een smith machine, maar ik weet niet of dit de 'beste' methode is. Aangezien ik drie keer op rij mijn aantal reps gemist heb, moet ik de volgende keer deloaden.
 
Succes met je log!
 
Vrijdag wederom gaan fitnessen en ik voelde iets vreemds in mijn rechterknie tijdens mijn squats. Heb nu al het hele weekend last van mijn knieën, dus ik denk dat ik mijn squats best oversla morgen.
 
Back
Naar boven