XXL Nutrition

Gesloten Stronglifts 5x5 trainingslog

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
1-2x pw boulderen en 1-3x pw KT.
Ik eet meest van de dagen op of net onder onderhoud. Maar zal eens goed nadenken over hoe nu verder en denk dat ik ook wat ga googlen op trainingsschema's gebruikt door klimmers.

1-2x pw boulderen en 1-3x pw KT.
Ik eet meest van de dagen op of net onder onderhoud. Maar zal eens goed nadenken over hoe nu verder en denk dat ik ook wat ga googlen op trainingsschema's gebruikt door klimmers.

Tja een goed plan hebben en dat getrouw uitvoeren lijkt me wel een vereiste, anders blijft het: net niet zeg maar

Hoe serieus wil je boulderen?

• Topic Starter Topic Starter
Tja een goed plan hebben en dat getrouw uitvoeren lijkt me wel een vereiste, anders blijft het: net niet zeg maar
Ja merkte idd wel het meeste vooruitgang toen ik me strikt aan het schema hield. Zal toch weer eens wat doelen/schema's op papier moeten hebben om na te leven..
Hoe serieus wil je boulderen?
Dat is nog een beetje vroeg om te zeggen, doe het nu pas zo'n 3 maanden.. Maar tot nu toe wel iedere training veel vooruitgang, wil dit ook zeker door blijven zetten. En het belangrijkste is nog dat ik er vanaf de dag na de training direct weer naar uit kijk om weer te mogen gaan :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven